کارخانه تولید لباس یکبار مصرف اسپان باند

لباس یکبار مصرف اسپان باند از جمله وسایل یکبار مصرف در بیمارستان هاست که هم توسط بیماران، همراهان بیمار و پزشکان و پرستاران مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه تولید لباس یکبارمصرف اسپان باند امروزه به دلیل شروع بیماری کرونا کار خود را گسترش داده است و لباس های بیشتر و با کیفیت بالاتر تولید می کند تا بتواند نیاز تمام کادر درمانی را مرتفع سازد.

هر یک از قسمت های بیمارستان نیازمند تجهیزات متناسب خود می باشد که تخت بیمارستانی فول برقی یکی از امکانات اصلی می باشد که در این قسمت به صورت دقیق و جز بخه جز آن پرداخته ایم

کارخانه تولید لباس یکبار مصرف اسپان باند

وزن سبک لباس یکبار مصرف اسپان باند

وزن سبک لباس یکبار مصرف اسپان باند پارچه اسپان باند علاوه بر دوخت لباس در ماسک ها نیز کاربرد بسیار فراوانی دارد. این پارچه دارای درجه بندی در ضخامت است و ضخامت های مختلف آن کاربردهای بسیار متفاوتی دارند. یکی از دلایل استفاده این پارچه در لباس های یکبار مصرف و ماسک ها سبک وزن بودن این پارچه است.

گرماژ پارچه های اسپان باند با یکدیگر بسیار متفاوت است و معمولاً از گرماژ ۵۰ تا ۲۰۰ را شامل می شود. گرمایش به نسبت متراژ به وزن پارچه گفته می شود و در اینجا منظور از گرماژ ۲۰۰ این است که یک متر پارچه اسپان باند معمولی حدود ۲۰۰ گرم وزن دارد. پارچه های اسپان باند که برای وسایل بیمارستانی تولید می شوند، گرماژ بسیار پایین‌تری دارند و معمولاً بین ۱۸ تا ۹۰ گرم را شامل می شوند.

در این بین پارچه‌هایی با گرمایش ۲۵ تا ۴۰ را برای ملحفه های بیمارستانی، و ۴۰ تا ۴۵ را برای لباسهای بیمارستانی به کار می‌برند. اگر گرمای این پارچه ها بیشتر از ۴۵ باشد، بیشتر برای ساک های دستی بیمارستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و وسایل شخصی بیمار را داخل آن قرار می‌دهند.

بیشتر و به صورت دقیق بخوانید و بدانید تخت بیمارستانی قزوین

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد، متوجه شدیم که یک متر پارچه اسپان باند لباس های بیمارستانی تنها ۴۵ گرم وزن دارد و لباس های یکبار مصرف اسپان باند وزن بسیار سبک که دارند و با توجه به اینکه امروزه به دلیل شرایط کرونا پرستاران و پزشکان به صورت طولانی مدت از این لباس ها استفاده می کنند، این پارچه ها کاربرد و کارایی بالایی دارند.

فروشنده جدیدترین لباس یکبار مصرف اسپان باند

فروشنده جدیدترین لباس یکبار مصرف اسپان باند لباسهای یکبار مصرف اسپان باند دارای انواع بسیار متنوعی هستند که جدیدترین لباس یکبار مصرف مطابق با نیازهای روز تولید شده است و کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتری دارد.

فروشنده لباس یکبار مصرف، علاوه بر عرضه محصولات قدیمی به بازار، لباس های جدید را نیز به بازار عرضه می‌کند تا کادر درمانی بتوانند با توجه به نیاز خودشان آنها را خریداری نمایند. این فروشنده معمولاً لباس‌ها را به صورت عمده به فروش می رساند و با توجه به نیاز روز افزون کشور به این لباس ها، بسیاری از مراکز درمانی از خریداران این محصول هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما