پخش کننده گان یکبار مصرف شیردهی

گان یکبار مصرف شیردهی بخشی از لباس های بیمارستان است. شیردهی یکی از مهمترین سایشات در بیمارستان است ، زیرا نقش چند رنگی در جلوگیری از عفونت و انتقال عفونت دارد. این سلاح ها پس از تولد مورد استفاده قرار می گیرند. شکافی در قسمت قفسه سینه غنیمت یکبار مصرف شیردهی وجود دارد که به طور منظم و منظم پردازش می شود تا بیمار بتواند به راحتی شیر دهد و در هنگام شیردهی مشکلی نداشته باشد. از این رو شرکت ما پخش کننده گان یکبار مصرف شیردهی می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتری می رساند.

پخش کننده گان یکبار مصرف شیردهی

خصوصیات مهم گان شیردهی استریل

خصوصیات مهم گان شیردهی استریل پارچه های یکبار مصرف پارچه های سوزنی غیربافته هستند. پارچه های اسپان باند دارای سوراخ هایی در بافت خود هستند که به پارچه سوزنی یا ورق سوزن معروف هستند. فروش عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی معمولاً به صورت پارچه اسپان باند دو یا سه لایه انجام می شود که بیشتر مناسب لباس بیمارستان است. بیشتر اوقات ، 35 تا 38 گرم پارچه برای لباس بیمار استفاده می شود.

پنبه استفاده شده در گان شیردهی استریل باعث می شود هوا به خوبی عبور کند. از تعریق بیمار جلوگیری کرده و راحتی و آرامش را برای بیمار فراهم می کند. غدد شیردهی از سلولز و مواد طبیعی تولید می شوند ، باعث می شوند ترشحات بیشتری جذب کنند و ترشحات جذب بو بد ایجاد نمی کنند ، بیمار و محیط زندگی او را مزاحم نمی کنند. شیردهی صورتی است زیرا به گفته روانشناسان ، رنگ صورتی باعث طراوت و خستگی زنان می شود.

از آنجا که یکبار مصرف هستند ، نیازی به شستشو ندارند. شیردهی یکبار مصرف در جلوگیری از انتقال عفونت بسیار مثر است. این لباس چند استریل است ، بنابراین نیازی به سرمایه گذاری در دستگاه های ضدعفونی کننده نیست. یکبار مصرف ، بیمارستان را از هزینه هایی مانند برق ، آب ، مواد شوینده و مواد شیمیایی مورد استفاده در فرآیند شستشو و استریل بی نیاز می کند و افراد نیازی به این کار ندارند (واش).

همانطور که از نام آن پیداست ، این اسلحه برای زنان باردار بعد از زایمان استفاده می شود. برای استفاده راحتتر از این نوع لباس ، شیاری در قسمت بالا متصل شده است که به مادر کودک اجازه می دهد کودک خود را از آن قسمت به راحتی شیر دهد. فرم و طراحی خاص این لباس یکی از ویژگی هایی است که اطمینان می دهد مادر در هنگام استفاده مشکلی نداشته باشد. این محصول همچنین از موادی ساخته شده است که از عبور مایعات جلوگیری می کند و همچنین ضد حساسیت است.

یکبار مصرف بودن این محصول نیاز به مواد ضد عفونی کننده را تا حد زیادی کاهش داده است که تأثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. علاوه بر جنبه های فنی ، اسلحه های بیمار در طرح ها و رنگ های متنوعی ارائه می شوند که طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش می دهد.

به طور کلی می توان گفت این محصول به دلیل سهولت استفاده ، قیمت مناسب و ارزان بودن در بیمارستان ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مادر می تواند به راحتی از آن برای شیردهی فرزند دلبند خود استفاده کند. قیمت های شیردهی بسته به مواد و کیفیت بسیار متفاوت است.

قیمت انواع گان یکبار مصرف شیردهی

قیمت انواع گان یکبار مصرف شیردهی امروزه با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد قیمت انواع گان یکبار مصرف شیردهی هم با تغییر قیمت همراه است اما مشتریان گرامی می توانند برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت گان شیردهی به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنند و این محصول را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما