پخش کننده گان سه تیکه بیمار

یکی از ملزومات مورد استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان ها، لباس بیمارستانی یا گان می باشد.گان بیمار نیز یکی از ملزومات هر مرکز بهداشتی، کلینیک ها و بیمارستان ها است. این گان ها در انواع مختلفی تولید می شود و یکی از پرکاربرد ترین آن ها گان سه تکه می باشد. این گان ها شامل یک بالاپوش،شلوار و کلاه است. از مزیت های سه تکه بودن این گان ها می‌توان به پوشش کامل بیمار و بهداشت او اشاره کرد. پخش کننده گان سه تیکه بیمار آماده ارائه این گان ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران عزیز می باشد.

پخش کننده گان سه تیکه بیمار

معرفی کلی گان سه تیکه بیمار

معرفی کلی گان سه تیکه بیمار لباس های یکبار مصرف یکی از دستاوردهای مهم در جلوگیری از انتقال عفونت بوده و نقش مهمی در این زمینه دارد. از مزایای این لباس ها می توان به عدم نیاز به شستشو و کاهش هزینه‌های آن اعم از مواد شوینده و نیروی انسانی و آب اشاره کرد.

یکی از لباس های یکبار مصرف که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد گان بیمار می باشد. گان های بیمار در انواع مختلف و جنس های متفاوتی تولید می شوند. این گان ها بسیار سبک و راحت بوده و مقاوم نیز هستد و به دلیل راحتی و سبکی، بیمار در آن احساس راحتی و آرامش دارد و بار اضافه بر بیمار تحمیل نمی‌کند.

این گانها بیشتر از جنس پارچه اسپان باند تولید می‌شوند. گان سه تکه بیمار شامل گان جهت پوشش بالاتنه، شلوار جهت پوشش پایین تنه و کلاه برای پوشاندن موها و سر می باشد. این گان ها باعث پوشش کامل بدن بیمار شده و بهداشت او را تامین می‌کند.

از ویژگی های مهم که گان سه تکه بیمار باید دارا باشد نرمی و لطافت آن می باشد تا بیمار بتواند هنگام ریکاوری، قبل و بعد از جراحی و حین دوره درمان از آن استفاده کرده و برای راه رفتن و حرکت او مشکل ایجاد نکند.

جنس این لباس ها نباید به گونه‌ای باشد که باعث ایجاد حساسیت در بیماران شود و از مواد غیر آلرژیک تولید شده باشند.همچنین این محصولات باید دوام و کیفیت خوبی داشته باشند.

مرکز تامین گان سه تیکه بیمار

مرکز تامین گان سه تیکه بیمار مرکز تامین گان بیمار، گان های سه تکه بیمار را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان عزیز خود عرضه می کند. مصرف کنندگان اصلی این گان ها معمولاً بیمارستان ها، مراکز درمانی و کلینیک ها و شرکت های تجاری می باشند.

مرکز پخش گان سه تیکه، آماده عرضه این گان ها به صورت عمده و جزئی به خریداران عزیز می باشد. گان های این مجموعه با کیفیت و استاندارد بوده و بهداشت بیمار را نیز تضمین می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما