پخش لباس بیمارستانی یکسره در کرج

جهت خرید لباس بیمارستانی کرج به صورت یکسره بهتر است به سایت ما مراجعه نمایید تا بتوانید از محصولات با کیفیت ما خریداری نمایید. سایت ما ارائه دهنده انواع محصولات پزشکی نظیر لباس بیمارستانی می باشد که افراد می توانند از تنوع محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه خریداری نمایند و از خرید خود راضی باشند

پخش لباس بیمارستانی یکسره در کرج

رنگبندی متنوع لباس پرستاری بیمارستانی

رنگبندی متنوع لباس پرستاری بیمارستانی

لباس بیمارستانی استریل: در ایام که بیماری ها و ویروس های مختلفی در کشور ما به وجود آمده است، بر تن کردن لباس کار یکبار مصرف پزشکی، جهت همه پزشکان و پرستاران دنیا خیلی مورد توجه است. مخصوصا در این روزهایی که با بیماری کرونا روبرو شدیم، پزشکان باید جهت جلوگیری از دچار شدن خود، از لباس کار های ایزوله یک بار مصرف به نام گان استفاده کنند. حالا می بایست به این قضیه بپردازیم که چرا روپوش آشپزی باید استفاده شود؟ و اهمیت آن در چیست؟ داشتن یک لباس کار مناسب و ایده آل برای هر شخصی در محل کار بسیار مهم و حائز اهمیت است. خصوصیات لباس بیمارستانی:

·         رعایت بهداشت

·         محافظت از شخص در زمان کار

·          جلوگیری از کثیف شدن لباس های اصلی شخص

·         و هم باعث یک دست شدن و مرتب جلوه دادن کارکنان یک مرکز و یا نهاد می گردد

مشخصات روپوش پرستاری خوب چیست؟

·         راحت و مناسب در بدن شخص باشد.

·         از بهترین الیاف های نخی دوخته شده باشد.

·         به طور یکپارچه عضو های بدن از جمله دست و پاها را بپوشاند

·         جنس پارچه ضد بو و از تعریق بیش از حد جلوگیری کند.

·         با توجه به گرم بودن محل کار خنک باشد.

·         ضد حساسیت و خارش باشد.

·         از بدن شخص در حین کار و در دمای نسبتا بالا  محافظت کند

·         و …

بیان اهمیت پوشیدن لباس فرم در محل کار این گونه است:

لباس فرم جزو اصلی ترین لباس های مورد نیاز در محل کار می باشد بطوری که هر فرد در سر کار خود باید از لباس فرم مناسب و خوبی استفاده کند تا بتواند به انجام کار و وظایف خود بپردازند. هر یک از لباس فرم ها با توجه به محیط کار و نوعی کاری که افراد انجام می دهند گوناگون است به عنوان نمونه لباس فرم هایی که در بیمارستان ها استفاده می گردد و به شکل یک بار مصرف هستند جهت آلوده شدن کادر درمان به انواع و اقسام ویروس ها و آلودگی ها می باشند. لباس های بیمارستانی هم بیشتر جهت رعایت بهداشت فرد و آراسته و مرتب بودن کارکنان استفاده می گردند.در این بین بانوان امروزی به عنوان افراد فعالی که در جامعه مشغول به کار هستند و در کار های گوناگونی مشغول به کار هستند به همین سبب تولید کننده های تولید لباس فرم در فکر تامین لباس های مورد نیاز این افراد هستند. برندهای شیکی در بازار وجود دارند که به نوبه خود تمام سعی خود را کرده اند تا بتواند لباس های بیمارستانی مختلف و جذابی برای بانوان تهیه و تولید کند.

این لباس کار جهت پیشگیری از منتقل شدن بیماری های عفونی و ویروسی خصوصا کرونا فرد داخل را مصون و ایمن نگه می کند.این لباس کارهای ایزوله، ساختمانی پلاستیکی دارند و همچنین همراه با عینک و پوشش ماسک، ارائه داده می شوند. در بخش آستین و پاچه این لباس کار ایزوله، کش دوخته شده است و کلاه آن هم بیشتر قسمت  های صورت را نیز می پوشاند. اگر به تصاویر لباس کار پرستاران یا پزشکان مشغول کار در بخش های کرونا دقت کنید خواهید دید این لباس ها فقط یک پوشش بسیار نازک را برای پیشگیری از آلودگی لباس و بدن به وجود می آورد و مانع آلوده شدن سایر لباس ها می گردد. 

 

فروشنده لباس بیمارستانی استریل در کرج

فروشنده لباس بیمارستانی استریل در کرج

سایت فروش آنلاین ما یکی از نمایندگی فروش لباس پرستاری بیمارستانی موجود در کشورمان می باشد که افراد می توانند اجناس مورد نیاز خود را از این سایت تهیه نمایند. کلیه اجناس ما با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما