پخش عمده گان یکسره کلاه دار

مجموعه لباس های یکبار مصرف در پزشکی دارای تنوع و انواع متفاوتی هستند. گان ها نیز یک دسته از لباس های پزشکی هستند که در اتاق های عمل و هم چنین در اتاق های حساس به آلودگی های متنوع توسط پزشکان و کادر درمان مورد استفاده قرار می گیرند. گان کلاه دار عمده یکی از انواع عرضه شده در شرکت مهر آوا می باشد که با قیمت عمده توسط این شرکت تولید و عرضه می شود.

پخش عمده گان یکسره کلاه دار

انواع ست گان یکبار مصرف

انواع ست گان یکبار مصرف

در محیط بیمارستان و کلینیک های درمانی به دلیل وجود بیمار های و عفونت های بسیار، استفاده از لوازم یکبار مصرف استریل الزامی می باشد. لوازم یکبار مصرفی که بعد از هر بار انجام عملیات یا ورود به یک محیط توسط کادر درمان تعویض می شوند. این لباس و لوازم توسط کارخانجات پیشرفته و تحت نظارت شدید بهداشتی تولید و عرضه می شوند. محیط تولید این لباس ها بایستی عاری از هرگونه بیماری و آلودگی باشد.

انواع گان ها از لوازم پرمصرف و مهم مورد استفاده کادر درمان و پزشکی هستند. انواع گان ها را می توان در دو دسته زیر جای داد: 

  1. گان سرهم: گان های سرهم به لباس های یکبار مصرفی گفته می شوند که از جلو بسته و از پشت باز می باشند. فرد برای پوشیدن آن باید دو دست خود را درون آستین آن قرار دهد و سپس فرد دیگری از پشت لباس را ببندد. این لباس از طرف جلو منفذ و بریدگی ای نداشته و از این لحاظ برای محیط های اتاق عمل و محیط های حساس مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های دیگر این نوع گان ها یکسره بودن آن ها می باشد به گونه ای که بدن فرد را از بالا تا پایین پوشش می دهد. 
  2. گان دو تکه: گان های دو تکه از لباس و یک شلوار به صورت مجزا تشکیل می شوند. فرد برای استفاده از این گان ها لباس را بصورت جدا و شلوار را نیز بصورت مجزا پوشیده و از آن استفاده می کنند. لباس و شلوار را در این نوع گان به شیوه معمول پوشیدن لباس معمولی به تن می کنند. 

خرید عمده گان کلاه دار سفید

خرید عمده گان کلاه دار سفید

گان کلاه دار سفید و ست گان یکبار مصرف از پر مصرف ترین انواع لباس در محیط های درمانی و آزمایشگاهی هستند. تامین این لباس ها از تامین کننده ای معتبر و با قیمت مناسب بصورت عمده در کنترل هزینه ها و تامین کمبود مراکز درمانی بسیار حائز اهمیت می باشد. فروشگاه مهر آوا با سابقه طولانی و قیمت های معتبر در این حوزه فعالیت می کند و همواره رضایت مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما