پخش عمده اسکراب پزشکی مردانه

اسکراب و پنس شان گیر از پرمصرف ترین وسایل پزشکان به خصوص هنگام حضور در اتاق عمل محسوب می شود. کلینیک ها و بیمارستان ها بزرگترین مشتریان عمده این البسه هستند.

برای آشنایی با معتبرترین مرکز پخش انواع دمپایی دیابتی اسکراب و خرید اسکراب پزشکی عمده با بالاترین کیفیت با ما تماس بگیرید. امکان ارسال این محصولات به هر میزان و پخش در سراسر کشور وجود دارد.

پخش عمده اسکراب پزشکی مردانه

انواع اسکراب مردانه جلو بسته

 انواع اسکراب مردانه جلو بسته اسکراب مردانه جلو بسته پوششی است که در اتاق های عمل, آزمایشگاه ها، مطب های دندانپزشکی و… استفاده می شود. این اسکراب ها در انواع گوناگون با طرح و رنگ و سایز متنوع تولید می شوند. جنس پارچه اسکراب های جلو بسته مردانه استاندارد معمولا تترون یا ترگال است.

اسکراب های جلو بسته در دو نوع یکبار مصرف و چندبار مصرف تولید می شوند که اسکراب های چندبار مصرف قابلیت شستشو و استریل مجدد دارند و به دلیل صرفه اقتصادی بیشتر معمولا اولویت اول مراکز درمانی و بیمارستانی هستند. اسکراب های جلو بسته مردانه در رنگ های متفاوتی تولید می شود اما به صورت استاندارد رنگ آنها سبز یا خاکستری و یا آبی می باشد. در برخی مراکز تخصصی ویژه کودکان نیز معمولا از اسکراب های با رنگ شاد و روشن استفاده می شود. توجه داشته باشید که مطابق با قوانین بیمارستان ها اسکراب ها برخلاف پوشش ها متداول پزشکی در رنگ سفید تهیه نمی شوند، زیرا به دلایلی نظیر کاهش تمرکز و دید، افزایش خستگی چشم جراح و… طراحی اسکراب با رنگ سفید ممنوع می باشد.

از لحاظ ظاهری اسکراب جلو بسته مردانه می تواند یقه هفت، یقه گرد، آستین کوتاه یا سه ربع، نیم بسته دکمه یا زیپ دار و… باشد. دقت داشته باشید همانطور که ذکر شد جنس پارچه اسکراب ها باید استاندارد باشد، برخی تولید کنندگان برای کاهش هزینه اقدام به دوخت اسکراب با پارچه های نامرغوب می کنند که این البسه به هیچ وجه کیفیت لازم به عنوان یک اسکراب پزشکی را ندارند، از این رو لازم است هنگام خرید اسکراب حتما برخورداری از شرایط تولید استاندارد را مد نظر قرار دهید.

قیمت عمده اسکراب پزشکی ترک

قیمت عمده اسکراب پزشکی ترک در بازار امروز اسکراب پزشکی ترک یکی از پرطرفدارترین اسکراب ها محسوب می شود. این البسه به دلیل کیفیت دوخت بسیار بالا و مقاوم با پارچه های استاندارد و مرغوب همواره جزو اسکراب های محبوب بین پزشکان و جراحان محسوب می شوند. قیمت عمده این اسکراب ها بسته به مدل محصول و تعداد مورد نظر متفاوت می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز و دقیق فروش عمده اسکراب پزشکی ترک با کارشناسان و مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما