پخش جدیدترین لباس بیمارستانی اسپان باند

یکی از لباس هایی که مخصوص استفاده در محیط های بیمارستانی و یا درمانی بوده و نقش اصلی آن، جلوگیری از انتقال و شیوع عفونت می باشد، لباس بیمارستانی اسپان باند است که در گروه لباس یکبار مصرف جای گرفته است. البته لباس اسپان باند با مزایای دیگری همچون عدم نیاز به شستشو و در نتیجه صرفه جویی در مواد شوینده همراه خواهد بود. اکنون پخش جدیدترین لباس بیمارستانی عمده صورت گرفته و بهترین فرصت جهت خرید لباس بیمارستانی عمده را خواهید داشت.

پخش جدیدترین لباس بیمارستانی اسپان باند

لباس بیمارستانی چه خصوصیاتی دارد؟

لباس بیمارستانی چه خصوصیاتی دارد؟ از ملزومات بیمارستانی مهم که از آن با اهداف مختلف استفاده می نمایند، لباس بیمارستانی است که نه تنها در بیمارستان، بلکه در مراکز پزشکی و بهداشتی نیز کاربرد داشته و ضمن پیشگیری از گسترش و پخش عفونت، امتیازات دیگری را هم در پی داشته و آن هم این است که نیاز به نیروهای انسانی جهت شستشوی لباس ها را کاهش می دهد، چرا که خود از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به شمار آمده و پس از هر بار استفاده، دور انداخته می شود.

حال موضوع دیگری که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد، ذکر خصوصیات مهم لباس های بیمارستانی می باشد که در قسمت زیر به آنها اشاره شده و توجهتان را جلب خواهیم کرد:

  • لباس بیمارستانی که به انواع مختلفی همچون شان و گان تقسیم می گردد، با استفاده از پارچه یکبار مصرف اسپان باند تولید شده و لذا نیاز به تمیزی بعد از استفاده نخواهد داشت که این کار را برای افراد سهل و آسان کرده است.
  • این لباس در عین یکبار مصرف بودن، دوام و کیفیت مناسبی داشته و نسبت به پاره شدن، سوراخ شدن و آثار این چنینی، مقاوم خواهد بود.
  • وزن این لباس ها نیز بسیار کم بوده و سبکی کاملی را می توان از آنها حس کرد؛ این ویژگی بدین جهت است که هم پزشکان و هم بیماران احساس راحتی داشته باشند.
  • این لباس ها از بسته بندی تکی و در پوشش های محافظت شده نایلونی قرار داشته و تا پیش از استفاده، کاملاً تمیز و بهداشتی خواهند بود.
  • دارای بافت نرم و انعطاف پذیری بوده و همچنین از قابلیت حفاظتی بالایی برخوردار می باشد.
  • با پوشیدن این لباس، دیگر حتی در صورت مرخصی از بیمارستان هم نیاز به عوض کردن آن نبوده و همین مسئله نیز منجر به رضایت مصرف کنندگان شده است.

انواع مختلف للباس بیمارستانی اسپان باند

انواع مختلف للباس بیمارستانی اسپان باند لباس بیمارستانی اسپان باند که برگرفته از پارچه ساده و یکبار مصرف بوده و امروزه نیز در معرض کاربرد گسترده در تمامی مراکز درمانی قرار گرفته؛ انواع مختلفی را شامل گردیده که در قسمت زیر به آنها اشاره نموده ایم:

1. گان بیمارستانی اسپان باند:

به رنگ سبز یا آبی بوده و توسط تیم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، این لباس با برخورداری از این رنگ، امکان دید بهتر را به پزشکان خواهد داد، همچنین نسبت به باکتری، انواع مایعات آلوده، الکل و غیره نیز مصون بوده و از ورود آنها به بدن جلوگیری می نماید.

2. شان بیمارستانی اسپان باند:

شان نیز توسط بیماران مورد استفاده قرار گرفته و انواع مختلف از قبیل شان سوراخ دار، شان مایو، شان پا و شان ساده را در بر می گیرد؛ این لباس نیز در رنگ های مختلف موجود بوده که از آن جمله می توان شان آبی، شان صورتی، شان سبز و غیره را نام برد.

فروش انواع لباس بیمارستانی اسپان باند

فروش انواع لباس بیمارستانی اسپان باند اهمیت بیش از پیش لباس های بیمارستانی و کاربرد روزافزون آنها منجر به روانه شدن میزان تقاضای بسیار سمت این لباس ها شده و در نتیجه این مسئله روی افزایش عرضه و فروش لباس بیمارستانی عمده، تاثیر نهاده و به تامین گسترده آن منتهی گردیده است، اکنون انواع لباس بیمارستانی جدید اهم از لباس های اسپان باند درجه یک در مدل هایی همچون لباس طرح دار به نمایش درآمده و اینگونه لباس ها را بیشتر بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی برای بیمارانشان استفاده می نمایند؛ لباس های طرح دار در روحیه بیمار که به دلیل بیماری تضعیف شده، تاثیر مثبت به جا گذاشته و بنابراین آثار روانی خوبی را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما