پخش انواع لباس صورتی بیمارستانی جدید

پخش انواع لباس صورتی بیمارستانی جدید توسط کارخانه ها و کارگاه های تولیدی انجام می گیرد. کارخانه ها و کارگاه های تولیدی با استفاده از پارچه هایی که معمولاً از جنس اسپان باند می‌باشد به تهیه و تولید این گونه لباس ها می پردازند تا علاوه بر اینکه از نظر بهداشتی مناسب باشد، از لحاظ کیفیت نیز مناسب باشد. این پارچه ها پود نمی شود و به بدن نمی‌چسبد.پخش انواع لباس صورتی بیمارستانی جدید

مدل های جدید لباس صورتی بیمارستانی

مدل های جدید لباس صورتی بیمارستانی

تولید لباس صورتی در مدل های متفاوت برای بیمارستان ها تهیه می شود. اگر این گونه لباس ها به صورت یک بار مصرف باشند ،از یک عدد شلوار و یک عدد پیراهن بلند و یک عدد روسری تشکیل شده است که بعد از استفاده معمولاً دور انداخته می شود.

اینگونه لباس ها یک بار مصرف هستند و برای بخش های عفونی و یا در بخش های زایمان مورد استفاده قرار می گیرند .در حالی که برخی دیگر از لباس های صورتی هستند که از پارچه های نخی در آن استفاده می شود.

این گونه لباس ها معمولاً برای بخش هایی هستند که بیماریهای عفونی در آنها جایی ندارد و برای بیمارانی به کار برده می شود که به مدت طولانی تری در بیمارستان اقامت دارند.

جنس پارچه های استفاده شده در لباس های بیمارستانی مهم است.زیرا که زخم های بیماران باز است و این لباس ها نباید باعث ایجاد عفونت در فرد بشود.

لباس هایی که با پارچه تهیه می شوند، معمولاً از یک شلوار و یک بلوز بلند که بدون دکمه است ، با بندهایی که در پشت لباس بسته می شود، تهیه می شوند. لباس های بیمارستانی در برند های متفاوت تهیه و توزیع می شوند ، یکی از این برندها برند اسپان باند می باشد.

انواع مختلف لباس صورتی بیمارستانی

انواع مختلف لباس صورتی بیمارستانی

فروش لباس بیمارستانی به صورت های متفاوت انجام می گیرد .معمولاً لباس های بیمارستانی یکبار مصرف را در داروخانه‌های خود بیمارستان‌ها به فروش می رسانند و شامل یک پک می باشد.

در این پک ها مواردی همانند لباس،کلاه و شلوار وجود دارد. لباس های بیمارستانی در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تهیه می‌شوند و مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد.

همچنین برای استفاده در خود بیمارستان ها و بخش های غیر عفونی از لباس های نخی استفاده می شود. این گونه لباس ها را بیمارستان ها به صورت عمده می خرند و از آن استفاده می‌کنند. معمولاً اینگونه لباس ها را چندین بار می توان شست و ضد عفونی کرد و از آنها دوباره استفاده کرد.

لباس های بیمارستانی نخی را به دلیل اینکه هوا در آن رد و بدل می شود و باعث عرق کردن فرد نمی شود ،همچنین بوی بدی به خود نمی گیرد به همین دلیل از آن ها استفاده می شود.

تولید انواع لباس صورتی بیمارستانی

تولید انواع لباس صورتی بیمارستانی

لباس بیمارستانی زایشگاه برای قسمت زنان و زایمان به کار می رود.این گونه لباس ها معمولاً به رنگ صورتی هستند و صورتی رنگی شاد است که بیشتر خانم ها از آن استقبال می‌کنند.

در بخش زنان و زایمان برای روحیه خانم ها از این رنگ استفاده می شود تا دچار افسردگی بعد از زایمان نشوند.این گونه لباس ها به صورت یک بار مصرفی مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد.

زیرا علاوه بر اینکه تمیز هست کاهش هزینه شستشوی لباس ها را در بر دارد. همچنین این گونه لباس ها را بعد از استفاده شدن می‌سوزانند تا بیماری های باکتریایی و ویروسی به دیگران منتقل نشود.

معمولاً این لباس ها ارزان قیمت هستند و برای بیمارستان ها مقرون به صرفه هستند. امروزه به دلیل جلوگیری از انتقال ویروس ها و باکتری ها سعی می شود تا از لباس بیمارستانی یکبار مصرف استفاده شود.

لباس های بیمارستانی معمولا در یک بسته بندی برای بانوان و آقایان تهیه شده است.بیمارستان ها می توانند لباس های صورتی نخی را به صورت عمده از تولیدی های تهیه لباس های بیمارستانی خریداری کنند و آن را به صورت حضوری و یا اینترنتی به مقدار لازم تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما