پخش انواع لباس بیمارستانی اسپان باند

انواع مختلف لباس بیمارستانی اسپان باند در طرح ها و رنگ های مختلف توسط پخش کننده این محصول در سراسر کشور به خریداران ارائه می‌شود و پخش انواع این لباس می‌تواند نیاز آنها را برای ارائه در مراکز فروش لباس بیمارستانی و کالای پزشکی همچنین صادرات به کشورهای دیگر به طور کامل تامین کند همچنین پایین ترین نرخ ممکن را به آنها ارائه کرده تا خریداران نیز بتوانند از تجارت و صادرات این محصول سود مناسبی به دست آورند.

پخش انواع لباس بیمارستانی اسپان باند

مشخصات کامل لباس بیمارستانی اسپان باند

مشخصات کامل لباس بیمارستانی اسپان باند یکی از پارچه هایی که برای تولید لباس بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد پارچه اسپان باند است که از پارچه های بسیار ارزان و در عین حال مناسب می‌باشد و به همین دلیل است که لباس های بیمارستانی تولید شده از این پارچه به لباس بیمارستانی اسپان باند معروف هستند.

در مورد مشخصات کامل این نوع لباس ها باید گفت که این محصولات از نظر وزنی در مقایسه با همه انواع لباس های دیگر بسیار سبک هستند و به جرات می‌توان گفت یکی از سبک ترین لباس های مورد استفاده در بخش درمانی و بیمارستان ها و حتی بیرون از آن هستند به همین دلیل این لباس ها بسیار راحت بوده و هیچ گونه ناراحتی را از نظر وزنی به فرد استفاده کننده از آن وارد می کنند.

نکته مهم دیگری که در مورد مشخصات این لباس وجود دارد می توان به گشاد بودن نسبی آن اشاره کرد به این معنی که این لباس ها جذب و تنگ نیستند و در همه انواع این محصولات چه در شلوار و چه در پیراهن گشادی به راحتی مشهود است و این مسئله راحتی این نوع لباس ها را دوچندان کرده است.

از دیگر مشخصات این لباس‌ها عایق بودن آنها اشاره کرد به این معنی که مایعات مختلف که ممکن است به دلایل گوناگون بر روی سطح لباس پاشیده شود قدرت عبور از آن را ندارند و به سطح زیرین تراوش نمی‌کنند بنابراین هم لباس های زیری تمیز باقی می‌ماند و هم این که مانع از انتقال بیماری به محیط ها و افراد دیگر ممانعت می‌شود.

انواع مختلف لباس بیمارستانی

انواع مختلف لباس بیمارستانی لباس بیمارستانی مرغوب اسپان باند می تواند بسیار متنوع باشد به این معنی که این لباس ها می توانند برای کادر درمانی و بیماران مورد استفاده قرار بگیرند و کارکنان هر بخش از بیمارستان به عنوان مثال اتاق عمل و بخش بستری دارای لباس مخصوص به خود است به همین جهت است که تنوع در این لباس ها بسیار زیاد است که به چند مورد از آنها در زیر به طور خلاصه اشاره می شود :

  • لباس بیمار : این لباس برای آقایان بیمار به رنگ آبی و برای خانم ها به رنگ صورتی است همچنین برای نوزاد و کودک نیز لباس مخصوص طراحی شده است و خانم های باردار نیز دارای لباس مخصوص خود هستند.
  • لباس فرم پرسنل : این لباس برای بخش هایی از بیمارستان مانند پذیرش و سایر بخش های اداری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و اغلب به صورت پیراهن شلوار یا مانتو شلوار می باشد.
  • لباس یا مخصوص اتاق عمل : این لباس ها به رنگ سبز و آبی هستند و به طور معمول به شکل استریل ارائه می‌شوند و به رنگی هستند تا رنگ قرمز خون به راحتی روی آنها مشهود باشد.
  • لباس پزشکی : این لباس ها اغلب به صورت یک تکه یا دو تکه ارائه می‌شود و جنس آنها می‌تواند متفاوت باشد با این حال تفاوت بارزی از نظر طرح و مدل با انواع لباس های بیمارستانی دیگر دارند.

فروش ویژه لباس بیمارستانی اسپان باند

فروش ویژه لباس بیمارستانی اسپان باند اگر می‌خواهید در فروش ویژه لباس بیمارستانی اسپان باند شرکت کنید و یکی از انواع مختلف این نوع لباس ها یا چند مورد از آنها را درخواست دهید می توانید به طور مستقیم با فروشنده این لباس که عامل پخش آن در سراسر کشور نیز می‌باشد ارتباط برقرار کنید و از مشخصات و از قیمت قیمت لباس بیمارستانی باخبر شوید.

در این فروش ویژه فروشنده سعی کرده است که پایین ترین نرخ را که برای این نوع لباس ها امکان ارائه دارد به خریداران عرضه کند تا آنها بتوانند با قیمت ارزان تری این لباس را تهیه کنند و جهت تجهیز کادر بیمارستانی یا فروش در فروشگاه همچنین برای صادرات به کشور های دیگر از آن استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما