مرکز پخش لباس پرستاری مدل جدید

البسه کادر درمان مانند لباس پرسنل پرستاری از جمله البسه پرکاربرد در حوزه بهداشت و درمان است و به همین دلیل لازم است با استفاده از منسوجات باکیفیت و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید گردد. تولید و طراحی لباس بیمارستانی و پرستاری توسط شرکت‌های مختلفی انجام می‌پذیرد و مرکز پخش لباس پرستاری جدید به روش‌های گوناگون، توزیع و فروش این لباس‌ها را بر عهده دارد.  استفاده از لباس کار آنتی استاتیک در فضاهای تخصصی، حساس و آزمایشگاهی که کوچک ترین آلودگی بر روند کار تاثیر گذار است، بسیار ضروری می باشد.

مرکز پخش لباس پرستاری مدل جدید

رنگ لباس پرستاری بیمارستان خصوصی

رنگ لباس پرستاری بیمارستان خصوصی

از آنجا که کادر درمان و خصوصاً پرستاران در ارتباط مداوم و مستقیم با بیماران و مددجویان قرار دارند رنگ لباس پرستاری بسیار مهم است. در عموم کشورها برای پرستاران در بخش‌های مختلف درمانی رنگی خاص برای البسه در نظر گرفته می‌شود و بین بیمارستان‌های خصوصی و دولتی تفاوت‌هایی وجود دارد. قیمت لباس کار آشپزخانه با توجه به برند تولید کننده، کیفیت به کار رفته شده در محصول، تعیین می گردد.

لباس بیمارستان خصوصی، دارای تنوع رنگ بیشتری است و این امر آشفتگی را کاهش می‌دهد و موجب نشاط بیشتر در محیط درمانی می‌گردد. در سال‌های گذشته این تنوع رنگ از حیث روانشناسی نیز مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

برای مثال در بیمارستان‌های خصوصی با توجه به این رویکرد رنگ لباس پرستاران بخش کودکان رنگ‌های شاد مانند صورتی است. همچنین در بخشهای مختلف درمانی از اتاق‌های عمل گرفته تا بخش مراقبت‌های ویژه از رنگ‌هایی مانند آبی که به حفظ آرامش و کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کند، استفاده می‌شود.

شرکت‌های طراحی و تولید لباس‌های بیمارستانی و پزشکی در کشور ما در صدد هستند تا با استفاده از بهترین منسوجات، لباسهایی باکیفیت را تولید نمایند.

خرید ویژه لباس فرم پرسنلی جدید

خرید ویژه لباس فرم پرسنلی جدید

خرید البسه‌ای باکیفیت و در عین حال دارای قیمت مقرون به صرفه یکی از مهمترین دغدغه‌های مراکز درمانی و پزشکی است.

با توجه به تنوع مجتمع‌های درمانی مانند بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های پوست و مو و زیبایی و مراکز سوانح سوختگی، خرید ویژه لباس فرم پرسنلی جدید و دارای کیفیت بالا یکی از مقوله‌های مهم است.

هرچند در گذشته خرید این محصولات تنها از طریق فروشگاههای حضوری امکان پذیر بود اما امروزه به واسطه گسترش فروشگاه‌های بدون واسطه اینترنتی و مجازی خرید انواع البسه کادر درمان بسیار آسان شده است.

مرکز عرضه کننده لباس پرسنلی و پرستاری، علاوه بر تنوع بالای محصول، تولیداتی با کیفیت را عرضه می‌نماید. این مراکز فروشگاهی با ایجاد رابط کاربری قوی، علاوه بر امکان دریافت مشورت؛ به دلیل فروش مستقیم، محصولات خود را با قیمت اقتصادی عرضه می‌کنند.

 مراکز درمانی خصوصی و کلینیک ‌های درمانی می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌های آنلاین ضمن بررسی محصولات مختلف و دریافت راهنمایی؛ محصولات مدنظر خود را با قیمت مناسب خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن در محل تعیین شده دریافت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما