مرکز پخش لباس بیمارستانی اتاق عمل

مرکز پخش لباس بیمارستانی اتاق عمل، پخش کننده لباس اتاق عمل استاندارد و یکبار مصرف می باشد. این لباس ها به صورت بسته بندی و تکی در سایزهای مختلف آماده پخش به مراکز درمانی، بیمارستان ها و کلینیک ها می باشد.

لباس ضد اسید دو تکه شامل کاپشن و شلوار از جنس پی وی سی بوده و در محیط های اسیدی و شیمیایی استفاده می شود.

مرکز پخش لباس بیمارستانی اتاق عمل

خصوصیات کامل لباس بیمارستانی اتاق عمل

خصوصیات کامل لباس بیمارستانی اتاق عمل لباس اتاق عمل که به آن گان نیز گفته می شود لباسی است که پزشکان و پرنسل اتاق عمل، در اتاق عمل و حین جراحی از آن استفاده می کنند. قیمت لباس کار آشپزی با توجه به این که نمونه های متفاوتی دارد و همچنین دارای کیفیت متنوع است، دارای نرخ مصوب نمی باشد.

در گذشته پزشکان و جراحان لباس مخصوصی هنگام عمل جراحی نداشتند و بیشتر از پیش بند استفاده می کردند. که آن هم برای تمیز ماندن لباس خود جراح و جلوگیری از پاشیدن خون روی لباسش استفاده می‌شد. اما با کشف میکروب ها باعث شد برای جلوگیری از ورود آنها به داخل بدن بیمار، جراحان لباس جراحی مخصوص بپوشند.

لباس بیمارستانی اتاق عمل به طور کلی در دو دسته قرار می گیرد: گان یکبار مصرف و گان چند بار مصرف.

گان های چند بار مصرف معمولاً از جنس پنبه، پلی استر، ویسکوز و یا مخلوطی از آنها می باشند و جنس گان های یکبار مصرف معمولاً از جنس اسپان است.

اگر محیط آلوده به عفونت های ویروسی باشد از گان های لمینت شده استفاده می شود که بیشتر به صورت پرس شده و بدون دوخت هستند. گان لمینت به معنی گان ضد آب می باشد.گان های یکبار مصرف به دوصورت مچ کشدار و بدون کش قابل استفاده هستند که بیشتر پزشکان از نوع مچ کشدار استفاده می کنند.

گان ها همچنین به دو صورت استریل و غیر استریل تولید و عرضه می شوند. گان های استریل در پایان دوخت داخل دستگاه استریل می شود و این گان ها گند زدایی و استریل شده و به صورت اتوماتیک بسته بندی می شوند. ولی گان های غیر استریل به صورت دستی بسته بندی می شود.

یک لباس اتاق عمل یا گان باید قابلیت حفاظت بالایی در برابر انواع میکروب ها داشته باشد. باید راحت باشد تا جراح و دستیارانش هنگام عمل احساس راحتی داشته باشند، اگر گان استاندارد نباشد و جراح درون آن راحت نباشد حتماً در کیفیت عمل تاثیرگذار خواهد بود. قیمت لباس بیمارستانی در کنار کیفیت خوب آن، باید مناسب باشد.

لباسهای اتاق عمل بیشتر به رنگهای آبی کمرنگ، سبز و خاکستری کمرنگ هستند. علت استفاده از این رنگ ها این است که، این رنگ ها کمتر چشم را خسته می کنند و قدرت دید جراح را بین رنگ های قرمز از جمله خون و احشا بدن بیشتر می کنند.

لباس اتاق عمل اکثراً از جنس پنبه است زیرا لباس پنبه ای قابلیت عبور هوا از خود را دارد و باعث جلوگیری از عرق کردن جراح می شود و باعث آرامش و راحتی او در حین عمل می گردد. با توجه به اینکه لباس های جراحی را با انواع مواد ضدعفونی از جمله آب ژاول می شویند رنگ لباس عمل نباید در برابر شستشو با آب ژاول از بین برود.

انواع گوناگون لباس بیمارستانی

انواع گوناگون لباس بیمارستانی در بیمارستان فقط پزشکان و پرستاران لباس مخصوص ندارند بلکه همه افرادی که در بیمارستان مسئولیت دارند لباس مخصوص به خود را دارند.

به همین دلیل تنوع لباس بیمارستانی زیاد است و هر یک از افراد با توجه به سمتی که دارند لباس یکدست و مخصوص به خود را دارند این کار باعث می شود افرادی که به بیمارستان می آیند بر اساس نیاز خود به شخص مورد نظر مراجعه کنند

●انواع لباس بیمارستانی

انواع لباس بیمارستانی عبارت است از: لباس بیمار،انواع البسه کار، لباس خدمات،لباس فرم پرسنل، لباس مخصوص اتاق عمل، لباس بارداری و لباس پزشکی

فروشنده انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل

فروشنده انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل فروشنده لباس بیمارستانی، انواع لباس اتاق عمل را تولید و عرضه می کند. جهت سفارش پک لباس بیمارستان و انواع لباس اتاق عمل با کیفیت و قیمت مناسب می توانید با شماره تلفن های درج شده تماس حاصل فرمایید.

همچنین این مجموعه، تولید کننده لباس بیمارستانی با الگوی طراحی شده با بهترین برش و ظرافت دوخت می باشد و تنوع بالایی از نظر مدل دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما