مرکز فروش ملافه رولی پرفراژ دار

یکی از کالاهای بسیار پر مصرف در اما کنی همچنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مهمان خانه ها هواپیما هتل و قطار ملافه رولی می باشد. وجود این کالا برای جلوگیری از انتشار عفونت و آلودگی در بیمارستان ها و گرم نگه داشتن بدن در سایر مکان ها ضروری است. لباس کار جوشکاری آرگون با تعبیه و طراحی خاص خودش می تواند شرایطی امنی را برای انجام هر چه بهتر جوشکاری مهیا کند. این محصول در دو نوع منافع رولی ساده و حراج دار در بازار توسط مرکز فروش آن عرضه شده است. آیا از ابعاد انواع ملافه ها و اطلاع دارید و می دانید چگونه می توانید این محصول را از مرکز فروش آن در خریداری نمود

مرکز فروش ملافه رولی پرفراژ دار

ابعاد انواع ملافه رولی بیمارستانی

ابعاد انواع ملافه رولی بیمارستانی

حتما به حال گذرتان به بخش بستری بیمارستان افتاده است. بر روی همه تخت های بیمارستانی ملافه یا ملحفه های سفید رنگی وجود دارد که در رنگ های سفید سطح تخت های بیمارستانی را پوشانده اند. این ملافه ها به صورت رولی در بازار وجود دارند. یکی از مهمترین نکات پوشش ایمن، لباس کار جوشکاری است چرا که در مشاغل خاص و اصناف پرخطر رعایت ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ملافه رولی بیمارستانی ساده و پرفراژ دار در عرض های مختلف به بازار عرضه شده است این ملافه‌ها خاصیت ضد حساسیت بوده و از قدرت جذب رطوبت بالایی برخوردار هستند.

عرض هر رول ملافه بیمارستانی بنا به مکانی که در آن استفاده می شود تا حدودی متغیر است. این محصول معمولاً در عرض های  60 و 65 سانتی متر برای استفاده در تخت های اورژانس به کار می رود. همچنین از عرض های ۷۰ و ۷۵ سانتی متر در تخت های بستری قسمت اورژانس بیمارستان استفاده می‌شود. این ملافه‌ها در عرض ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر برای بخش‌های ccu و icu استفاده می گردند.

طول ملافه های بیمارستانی در هر رول معمولا 40 تا 45 متر می باشد که با توجه به طول 2 متری هر تخت بیمارستان باید برش داده شوند و یا دارای محل برش باشند.

علاوه بر ابعاد ذکر شده برای انواع ملافه، کارخانه های تولید این محصول می توانند بر اساس نیاز و سفارش مشتری آنها را در ابعاد مختلف دیگر به غیر از موارد ذکر شده تهیه نمایند.

خرید ملافه بیمارستانی در سایزبندی متنوع

خرید ملافه بیمارستانی در سایزبندی متنوع فروشگاه های عرضه انواع لوازم و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و همچنین کسانی که به صادرات این محصولات به کشورهای دیگر فعالیت دارند به ملافه بیمارستانی در سایز بندی های متنوع و برای عرضه به مشتریان خود نیاز دارند.

برای خرید ملافه رولی بیمارستانی می توانید با مرکز فروش ملافه رولی پرفراژ دار تماس حاصل فرمایید و کسب اطلاع از سایر مشخصات این نوع ملافه و انواع ابعاد آن نسبت به سفارش مقدار مورد نظر اقدام کنید. سفارشات شما در کوتاهترین زمان ممکن به آدرس اعلام شده توسط شما حین سفارش محصول ارسال خواهد شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما