مرکز فروش ملافه رولی بیمارستانی

لباس اورآل مجلسی از با کیفیت ترین نوع ملحفه های بیمارستانی هستند که خرید آنها به جهت رولی بودن و قیمت مناسب بسیار به صرفه است و در انواع ساده و پرفراژ دار توسط تولید کنندگان مختلف تولید و به بازار این محصول عرضه می شوند. مرکز فروش ملافه رولی بیمارستانی این محصول را با قیمت بسیار مناسب و ارزان به صورت عمده و با کمترین سود به فروش می رساند.

مرکز فروش ملافه رولی بیمارستانی

ملافه رولی پرفراژ طول 40 متر

ملافه رولی پرفراژ طول 40 متر

ملافه رولی پرفراژ طول ۴۰ بسیار سبک و نرم هستند و بیشتر از جنس اسپان بند هستند و ویژگی مطلوب آنها ضد آب بودن و لطافت آنهاست که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوب بسیار مورد استقبال بیمارستان ها می باشد.

این محصول همچنین در مهمانخانه ها، قطارها، هواپیما، هتل و غیره به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ های صورتی، سبز و آبی بیشترین رنگ مورد استفاده برای این محصول هستند که در طول و عرض های متفاوت تولید می شوند.

ضخامت این محصول متفاوت است که بر اساس انتخاب مشتریان در ضخامت های مختلف قابل خریداری می باشد.

از جمله ویژگی های دیگر این محصول  ضد حساسیت و سازگار با پوست، بدون پرز، نرم و لطیف، کم حجم و سبکی آن می باشد.

بازار پخش ملافه یکبار مصرف بیمارستانی

بازار پخش ملافه یکبار مصرف بیمارستانی

بازار پخش لباس بچه گانه اصفهان با توجه به قیمت بسیار مناسب این محصول بسیار پر رونق است و این محصول توسط تولید کنندگان به فراوانی تولید و عرضه می شود.

این محصول به سفارش مشتریان در طول های مختلف تولید می شود و خریداران در هر جایی که هستند می توانند بهترین ملافه یکبار مصرف مورد نظر خود را سفارش دهند تا برای آنها تهیه شود.

خرید این نوع ملافه ها به دلیل قیمت مناسب بسیار به صرفه است و با کاربرد آنها نیازی به شستشو ملافه نیست.

شما می توانید هم اکنون از محصولات عرضه شده دیدن نمایید و همچنین از قیمت روز آنها آگاهی یابید و در صورت تمایل این محصولات را سفارش دهید تا برای شما ارسال گردد.

تمامی محصولات با توجه به قیمت آنها دارای کیفیت درجه یک می باشند که به دلیل عرضه مستقیم در نازلترین قیمت به فروش می رسند.

سفارش این محصول به راحتی انجام می گیرد و خریداران می توانند پس از بررسی های لازم در مورد کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده این محصول را ثبت سفارش نمایند تا در کمترین زمان برای آنها ارسال گردد.

شما می توانید از طریق تماس با واحد مدیریت درخواست مدل های بیشتری را برای مشاهده داشته باشید و همچنین از قیمت روز انواع محصولات ارائه شده آگاهی یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما