مرکز فروش لباس یکبار مصرف پرستاری

لباس اورآل مجلسی بسیار مناسب برای پزشکان می باشد و اصولا به رنگ سبز و یا خاکستری کم رنگ هستند، همچنین این لباس ها بسیار با کیفیت بوده و علاوه بر فروش داخلی به کشور های دیگر نیز صادر می شود.

همچنین توجه کنید که اصولا این لباس یکبار مصرف پرستاری، به دو صورت یک بار مصرف و چند بار مصرف تولید شده اند، که با قیمت های متفاوت به فروش می رسند.

مرکز فروش لباس یکبار مصرف پرستاری

طرز تهیه لباس یکبار مصرف پرستاری

طرز تهیه لباس یکبار مصرف پرستاری از خصوصیت این لباس یکبار مصرف پرستاری می توان گفت، بسیار نرم و جنسی لطیف با خاصیت ضد حساسیت، در کیفیت های متفاوت تولید می شوند، معمولا این پارچه قابلیت جذب تعریق در سطح بدن را داشته و همچنین نسبت به پارچه های دیگر ضخامت کمتری دارند، در نظر داشته باشید که این لباس ها به صوت استریل و همچنین بسیار با کیفیت تولید می شوند، که به راحتی قابل استفاده می باشند،

از خصوصیات و مشخصات این لباس یکبار مصرف پرستاری، می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • کاملا بهداشتی، محافظی برای شما در برابر هرگونه تماس میکروب و ویروس های آلوده
  • به رنگ سبز و یا خاکستری کم رنگ برای اتاق عمل
  • خاصیت جلوگیری از عرق کردن و بسیار مناسب برای جراحی ها
  • قابلیت تنفس
  • لباس یکبار مصرف پرستاری در وزن، اندازه ، ابعاد و رنگ های مختلفی تولید شده و در لباس های نوزاد، رو تختی، چادر، پیراهن و مقنعه نیز کاربرد دارد

توجه کنید که این لباس ها بسیار مناسب برای پزشکان بوده و دارای خاصیت ضد ویروسی هستند.

نکته : همچنین در نظر داشته باشید که این لباس گان های پزشکی مدل یک بار مصرف بسیار مطمئن تر و بهداشتی تر از چند با مصرف ها می باشد.

 

خرید انواع لباس یکبار مصرف پرستاری

خرید انواع لباس یکبار مصرف پرستاریلباس بچه گانه اصفهان اصولا مخصوصا پزشکان و پرسنل اتاق عمل می باشد که از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد و همچنین قابلیت استریل و ضد ویروسی را نیز دارد.

خرید لباس یکبار مصرف، به صورت عمده و تکی برای مشتریان عزیز امکان پذیر بوده و همچنین شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری نیز این لباس های پزشکی گان را خریداری کنید.

امکان خرید به صورت، راحت و آسان و همچنین آنلاین و اینترنتی، با پرداخت هزینه درب منزل، دارای گارانتی و ضمانت کالا، ارسال به سر تا سر کشور، مهلت تست این محصولات، با قابلیت ارسال به سر تا سر کشور، نیز برای مشتریان عزیز فراهم می باشد.

فروش انواع لباس یکبار مصرف پرستاری با قیمت بسیار مناسب و فوق العاده نیز امکان پذیر می باشد.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت قیمت لباس یکبار مصرف و همچنین دیگر لباس های یکبار مصرف، در مدل های مختلف، با کارشناسان و یا همکاران ما در ارتباط و یا نیز در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما