مرکز فروش البسه بیمارستانی یکبار مصرف

البسه بیمارستانی یکبار مصرف یکی از وسایل ضروری و پر کاربرد بیمارستان ها به حساب می آید. مرکز فروش البسه بیمارستانی یکبار مصرف این محصولات را به صورت عمده و در رنگ بندی مختلفی به فروش می رسانند. تولید این محصولات در انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها مستقیما در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد این محصولات با توجه به این که فروش بالا و مصرف بالایی دارد به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد. قیمت لباس کار در مشهد، در مراکز تولید کننده این محصول و در صورت خرید در تعداد بالا، بسیار ارزان و به صرفه تر خواهد بود.

مرکز فروش البسه بیمارستانی یکبار مصرف

انواع مختلف البسه بیمارستانی یکبار مصرف

انواع مختلف البسه بیمارستانی یکبار مصرف البسه بیمارستانی یکبار مصرف یکی از پرکاربرد ترین و ضروری ترین وسایل در کادر پزشکی محسوب می شود. که این البسه های یکبار مصرف خیلی بهتر و مناسب تر از البسه های پارچه ای می باشد و از زمانی که البسه های یکبار مصرف جای البسه های پارچه ای را گرفته اند عفونت ها و باکتری ها خیلی کمتر شده اند. قیمت لباس کار دوبنده لی با توجه به نوع پارچه به کار رفته شده در تولید و میزان تولید آن، دارای تفاوت نرخ می باشد.

البسه های بیمارستانی در انواع مختلفی از سایز ها و طرح ها تولید شده است که عبارتند از؟

  • گان بیمار: مخصوص بیماران است که بسیار سبک طراحی شده است
  • گان جراح: گان جراح به رنگ سبز می باشد
  • کلاه جراح :کلاه جراح هم به رنگ سبز و بسیار مهم است
  • کلاه بیمار: کلاه بیمار هم به رنگ لباس بیمار دوخته شده است

البسه های یکبار مصرف بسیار مفید و پر مزایا می باشد این البسه ها بسیار زیبا ,سبک و هم چنین در رنگ های مختلفی تولید شده است و این البسه ها طوری ساخته شده اند که برای بدن انسان ایجاد حساسیت نمی کند و دوخت آن ها بسیار باکیفیت است و به دلیل استریل شدن این البسه ها بسیار مناسب اتاق عمل ها می باشد چون عفونت ها را کاهش می دهد رنگ بندی آن ها (سبز, آبی, صورتی, لیمویی) می باشد که هرکدام از این رنگ ها کارایی مختص به خود را دارد.

قیمت روز البسه بیمارستانی یکبار مصرف

قیمت روز البسه بیمارستانی یکبار مصرف قیمت روز البسه بیمارستانی یک بارمصرف را می شود از مراکز فروش یا سایت های اینترنتی یا کارخانجات به دست آورد.

قیمت البسه بیمارستانی نسبت به لباس پارچه ای خیلی مناسب تر و بهتر است چون عفونت هاخیلی کاهش پیدا کرده است. فروشنده البسه بیمارستانی این محصولات را به صورت عمده و در انواع مختلفی از سایز ها و رنگ ها به فروش می رساند. که با توجه به رنگ بندی که دارد می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

این محصولات با توجه به نیاز های فراوانی که مراکز درمانی دارند بسیار پرفروش می باشد که برای فروش این نوع محصولات راه ها و روش های گوناگونی وجود دارد که عبارتند از:

  1. خرید به صورت حضوری
  2. خرید به صورت مجازی یا اینترنت

عرضه کنندگان این محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه با قیمتی ارزان تر و با کیفیت تر در اختیار مشتریان خود قرار می دهند چون دلالان و واسطه گر های این نوع محصولات باعث افزایش قیمت و بی کیفیتی این البسه ها می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما