مرکز خرید گان جراح عمده

گان جراح لباسی است که جراح در اتاق عمل آن را می پوشد و از جراح در مقابل نفوذ میکروب ها محافطت می کند که به رنگ سبز یا آبی است و بسیار سبک و راحت می باشد. مرکز خرید گان جراح عمده به صورت مستقیم انواع گان جراح را با قیمت ارزان و استثنایی عرضه می‌کند، بسیاری از تولید کنندگان برای راحتی خرید این محصول، اقدام به فروش غیر حضوری آن کردند تا در دسترس همه خریداران قرار گیرد.

مراکز پخش پک یکبار مصرف سزارین و تخت بیمارستانی قم با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه تولید و توزیع این محصول در در داخل کشور و در سایر کشورهای دنیا شما را به دیدن تمام محصولات در این قسمت دعوت میکنیم.

مرکز خرید گان جراح عمده

نحوه استفاده گان جراح عمده

نحوه استفاده گان جراح عمده

گان جراح را هنگامی که جراح یا پرسنل اتاق عمل قصد رفتن به اتاق عمل را دارند می پوشند و نحوه استفاده با پوشیدن لباس های دیگر فرق می کند چون پشت آن باز است بعد از اینکه دستا ضد عفونی شد با کمک یکی از پرسنل آن را می پوشند به این صورت که یک نفر آن را از قسمت گردن می گیرد و پزشک دست ها را از آستین های آن عبور می دهد و بعد از پشت آن را به آرامی می بندند باید سعی کنند که از تکان دادن آن در محیط خودداری شود چرا که ممکن است بعضی میکروب های احتمالی به آن بچسبند.

گان جراح دو نوع است یک نوع آن یکبار مصرف می باشد که فاقد بافت می باشد تا میکروب ها را به خود جذب نمی کند چرا که بافت و تار و پود باعث جذب میکروب ها می شود. یک نوع گان یکبار مصرف نیست این نوع گان ها از جنس های مرغوبی از جنس اسپان باند، پنبه و ویکسوز تشکیل شده اند و به خاطر مرغوبیت بالا دارای ثبات رنگی می باشند و قابلیت شستشو با پودرهای قوی را دارند و حساسیت زا نمی باشند.

این گان ها به رنگ سبز و آبی هستند چرا که این دو رنگ قدرت دید جراح را نسبت به رنگ قرمز خون تقویت می کنند و موجب می شوند جراح بهتر قسمت زخم و محل جراحی را ببیند.

طراحی صندلی انتظار بیمارستانی به گونه ای انجام شده است که بیمار کمترین فشار ممکنه به او وارد می شود و برای اطلاعات دقیق تر به این قسمت وارد شوید.

مرکز توزیع گان جراح عمده

مرکز توزیع گان جراح عمده

مرکز توزیع گان جراح عمده، انواع گان جراحی را بدون واسطه به صورت عمده به خریداران این محصول با قیمت ویژه به فروش می رساند. گان جراحی جز محصولاتی به شمار می آید که باید از لحاظ جنس و دوخت از ایمنی بالایی برخوردار باشد چرا که با سلامت افراد سر و کار دارد پس چه بهتر که آن را از تولید کنندگان اصلی و فروشندگانی خریداری کنید که از کیفیت و ایمنی آن اطمینان داشته باشید.

پس برای اینکه هنگام خرید گان جراح، بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است از فروشندگان اصلی آن را بدون واسطه خریداری کنید، برای ارتباط و خرید از آنها می توانید از طریق سایت به راحتی بهترین نوع گان جراح را به صورت عمده خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما