مرکز خرید گان جراح ساده

گان یک نوع لباس است که پزشکان در اتاق عمل از آن استفاده می کنند. این لباس به گونه ای طراحی شده است که احساس خنکی و سبکی فراوانی را در حین جراحی برای پزشکان به وجود آورده و همچنین شرایطی ایزوله و بهداشتی را برای انجام عمل های جراحی کوچک و بزرگ به وجود می آورد. بهترین نوع این محصول را می توانید از طریق سایت اینترنتی ما که یکی از بزرگترین شرکت ها و مراکز خرید گان جراح ساده است است تهیه نمایید.

مراکز پخش پک یکبار مصرف سزارین و تخت بیمارستانی قم با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه تولید و توزیع این محصول در در داخل کشور و در سایر کشورهای دنیا شما را به دیدن تمام محصولات در این قسمت دعوت میکنیم.

مرکز خرید گان جراح ساده

آشنایی با گان جراح ساده

آشنایی با گان جراح ساده زمانی که پزشکان و پرستاران به یک محیط ایزوله مانند اتاق عمل وارد می شوند، باید از لباس مخصوصی استفاده کنند که به آن گان جراحی گفته می شود. در واقع می توان گفت گان پوششی است که بر روی سایر لباس ها پوشیده می شود و شرایط بسیار خوبی را برای انجام عمل های جراحی به وجود می آورد.
در زمان های گذشته از رنگ سفید برای گان ها استفاده می شد تا به خوبی انواع آلودگی ها را نشان داده و در سریع ترین زمان ممکن تعویض شوند، اما این امر مشکلاتی را برای چشم جراحان و پرستاران به وجود می آورد. بنابراین از سال 1960 میلادی گان ها به رنگ سبز و آبی طراحی شدند تا سبب کاهش خستگی چشم شوند. همچنین این رنگ ها موجب می شوند که جراح بتواند دید بهتری نسبت به اشیاء قرمز رنگ مانند خون داشته باشد.

طراحی صندلی انتظار بیمارستانی به گونه ای انجام شده است که بیمار کمترین فشار ممکنه به او وارد می شود و برای اطلاعات دقیق تر به این قسمت وارد شوید.

گان ساده جراحی با استفاده از الیاف طبیعی مانند پنبه تولید می شوند، به همین سبب اگر جراحان برای ساعت های طولانی از آن استفاده نمایند، احساس خستگی کمتری کرده و بدن آنها دچار تعریق نمی شود.

قیمت انواع گان جراح ساده

قیمت انواع گان جراح ساده به طور کلی در بازار کشورمان دو نوع گان جراحی وجود دارد. یکی از آنها گان یکبار مصرف است که هیچ نوع بافتی در پارچه آن به کار نرفته است و دیگری گان چند بار مصرف می باشد که این دو نوع در انواع اندازه ها و سایز های مختلف ارائه می گردند.
شایان ذکر است که قیمت گان جراح بسیار ارزان و مناسب بوده و خرید آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. همچنین این گان ها می توانند به بهترین شکل ممکن از پزشکان و پرستاران در برابر خون، الکل، انواع مایعات و باکتری ها محافظت می نمایند.
طراحی این گان ها به گونه ای است که دارای تبادل هوایی مناسب بوده و حس خنکی و سبکی فراوانی را با خود به همراه می آورند. همچنین مچ این گان ها به صورت کشباف است و در حین انجام انواع عمل های جراحی دست و پا گیر پزشکان و پرستاران نمی گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما