مرکز خرید گان جراحی مچ دار

مراکز خرید گان جراحی مچ دار، انواع این محصولات را به صورت عمده به متقاضیان عرضه می‌کنند. این پوشش‌ها دارای کیفیت‌های مختلف و ویژگی‌های مختلف و درجه بندی‌های متفاوت است که بر اساس نیاز افراد به صورت عمده فروخته می‌شوند. گان‌های پزشکی برای موقعیت‌هایی با تماس زیاد یا کم مناسب هستند. این روپوش‌ها راه حلی مناسب در جهت حفظت برابر مواد عفونی هستند.

در خصوص تولید و سفارش تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی به صورت کامل و دقیق از این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم.

مرکز خرید گان جراحی مچ دار

مشخصات ظاهری گان جراحی مچ دار

مشخصات ظاهری گان جراحی مچ دار

با ورود به این قسمت تخت بیمارستانی صندلی شو از نمایشگاه مجازی ما از این محصولات بیمارستانی دیدن فرمایید.

گان‌های جراحی یا روپوش‌های جراحی تجهیزات محافظتی شخصی هستند که توسط افراد در مراقبت‌های بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لباس های جراحی توسط جراحان و تیم جراحی نیز برای انواع اقدامات استفاده می‌شود. انواع گان جراحی مدرن، مانعی در برابر عوامل خاجی ایجاد می‌کنند. این محصولات، پوششی محافظتی برای جراحان و همه ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ایجاد می‌کنند.

لباس‌های جراحی مانعی برای جلوگیری از نفوذ خون و آلودگی مایعات هستند. بیشتر لباس های جراحی استریل هستند و در اندازه‌ها و نسخه های بسیار متنوعی ارائه می‌شوند. لباس های جراحی را می‌توانید به تنهایی یا در بسته های جراحی خریداری کنید. بسته های جراحی زیادی برای اقدامات مکرر وجود دارند.

گان‌های جراحی به صورت غیر تقویت شده و تقویت شده تولید می‌شوند. گان‌های جراحی غیر تقویت شده دوام کمتری دارند و برای روش‌های جراحی با تماس مایع کم تا متوسط ​​طراحی شده‌اند. گان‌های جراحی تقویت شده محافظت در مناطق ویژه و خاص را برای اقدامات جراحی تهاجمی و شدید ایجاد می‌کنند.

روپوش‌های جراحی می‌توانند مناطق مهم اعم از شانه‌ها تا زانوها و مچ‌ها را بپوشانند. گان‌های جراحی معمولاً با آستین های Set-In یا آستین‌های Raglan ساخته می‌شوند. لباس‌های جراحی همراه و یا بدون حوله هستند. بیشتر گان‌های جراحی از پارچه ای به نام SMS ساخته می‌شوند.

sms مخفف Spunbond Meltblown Spunbond است. اس ام اس پارچه ای نبافته، سبک و راحت است که مانع محافظتی را ایجاد می‌کند.

فروش عمده گان جراحی مچ دار

فروش عمده گان جراحی مچ دار فروش گان جراحی بر اساس مدل‌ها و نوع استانداردهای معتبر انجام می‌شوند. لذا افراد می‌توانند انواع گان جراحی مچ دار و یا بدون مچ را به صورت عمده سفارش دهند. در اینجا ما استانداردهای انواع لباس‌های جراحی را آورده‌ایم.

لباس های جراحی معمولاً با توجه به سطح AAMI آنها درجه بندی می‌شوند. AAMI انجمن پیشرفت ابزار دقیق پزشکی است. AAMI در سال 1967 تشکیل شد و آنها منبع اصلی بسیاری از استانداردهای پزشکی هستند. AAMI دارای چهار سطح محافظ برای لباس های جراحی، ماسک های جراحی و سایر تجهیزات پزشکی محافظ است که به صورت زیر بیان می‌شوند:

  1. برای  قرار گرفتن در معرض حداقل خطر. مانند ارائه مراقبت‌های اولیه و لباس های پوششی.
  2. برای شرایط کم خطر. مانند روش‌های معمول خونگیری و بخیه زدن.
  3. برای شرایط با خطر متوسط. مانند اقدامات جراحی.
  4. برای مواردی که در معرض خطر زیاد قرار دارند. مانند اقدامات جراحی طولانی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما