مرکز خرید گان جراحی رنگی

یکی از مهمترین ملزومات اتاق عمل که استفاده از آن برای هر پزشک و پرستاری الزامی است، گان جراحی می باشد. این گان به نوعی یک لباس مخصوص بوده که هم به صورت یکبار مصرف و هم چند بار مصرف تولید شده و ارائه می گردد. یکی از مهمترین وظایفی که بر عمده مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار دارد این است که از مراکز معتبر ارائه دهنده ملزومات پزشکی، اقدام به خرید گان جراحی رنگی نموده و آن را در دسترس پزشکان و پرستاران قرار دهند.

قیمت لباس کار ایران خودرو به دلیل این که یک محصول داخلی محسوب می شود به نسبت محصولات مشابه بازار، دارای نرخ مناسب تری است.

مرکز خرید گان جراحی رنگی

مشخصات کلی گان جراحی رنگی

مشخصات کلی گان جراحی رنگی استفاده از گان جراحی نیز مانند تمامی تجهیزاتی که در اتاق عمل وجود دارند، می تواند نقش بسیار مفیدی در نجات جان بیماران ایفا نماید. معمولاً شرکت های تولید کننده لوازم و منسوجات پزشکی، این گان را بدون تار و پود تولید نموده اند، زیرا وجود هر گونه تار و پودی در این زمینه می تواند باعث ایجاد آلودگی گردیده و سلامتی بیمار و پزشک را به خطر اندازد.

و اما در این قسمت به برخی دیگر از مشخصات کلی انواع گان جراحی اشاره می کنیم:

  • این گان بسیار سبک و راحت بوده و استفاده از آن آسان می باشد.
  • شرکت های تولید کننده گان جراحی یکبار مصرف آن را به صورت استرلیزه شده و عاری از هر گونه میکروب و باکتری تولید نموده و در بسته بندی مخصوص قرار داده و ارائه می نمایند.
  • به طور کلی تمامی گان های جراحی دارای قابلیت تنفسی می باشند و هوا می تواند به راحتی از آن عبور کرده و از ایجاد گرما و تعریق در حین عمل جلوگیری به عمل آورد.
  • معمولاً گان های جراحی به رنگ های سبز و آبی تولید می شوند. تحقیقات و پژوهش ها نشان دهنده این است که این رنگ ها از خستگی چشم جلوگیری نموده و در وجود شخص احساس آرامش خاصی را پدید می آورد.

فروش انواع گان جراحی رنگی

فروش انواع گان جراحی رنگی این روزها  فروش گان جراحی توسط بسیاری از مراکز معتبر کشورمان انجام می شود که مجموعه اینترنتی ما نیز یکی از آنهاست و بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصولات را با قیمت مناسب در دسترس بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی قرار می دهد.
شایان ذکر است که برای تولید این منسوجات از الیاف کاملاً گیاهی استفاده شده است و همین امر موجب شده که هیچ گونه حساسیتی برای پزشکان و یا پرستاران به وجود نیاید و اگر آن را ساعت ها پوشیده باشند، احساس گرما و خستگی موجب آزردگی آنها نشود. یکی از مهمترین نکات پوشش ایمن، لباس کار جوشکاری است چرا که در مشاغل خاص و اصناف پرخطر رعایت ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.
این گان ها علاوه بر دارا بودن قد بلند، دارای آستین هایی هستند که سر آنها به صورت کشباف می باشد؛ این امر سبب می شود که دست پزشک در هنگام جراحی کاملاً آزاد بوده و آستین ها دست و پا گیر او نشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما