مرکز خرید ملحفه اسپان باند عمده

قطعاً در مراکز مختلف درمانی از قبیل بیمارستان ها، مطب ها، درمانگاه ها و سایر مراکز دیگر از انواع تجهیزات مخصوص بهداشتی مناسب برای بیماران استفاده می‌ گردد یکی از این تجهیزات مورد استفاده ملحفه اسپان باند عمده می باشد.

قیمت لباس کار در مشهد، در مراکز تولید کننده این محصول و در صورت خرید در تعداد بالا، بسیار ارزان و به صرفه تر خواهد بود.

ملحفه اسپان باند به صورت عمده توسط مرکز خرید معتبر عرضه کننده این محصول به فروش می رسد، شما خریداران به راحتی می توانید هر تعداد از این ملحفه های بهداشتی را با قیمت مناسب از طریق این مراکز خرید تهیه نمایید، در ادامه می توانید با این محصول بیشتر آشنا گردید.

مرکز خرید ملحفه اسپان باند عمده

مشخصات انواع ملحفه اسپان باند

مشخصات انواع ملحفه اسپان باند از آنجا که بسیاری از شما ممکن است با مشخصات کامل انواع ملحفه اسپان باند آشنایی کاملی را نداشته باشید به همین دلیل در این بخش قصد داریم شما را با مهمترین مشخصات این ملحفه های کاربردی و بهداشتی آشنا سازیم.

  • انواع ملحفه اسپان باند به صورت استریل شده و بهداشتی با بسته بندی مناسب به خریداران عرضه می گردند، این ملحفه ها محافظ خوبی در برابر انواع میکروب های مختلف موجود در مراکز درمانی می باشند.
  • مشخصه منحصر به فرد دیگر این ملحفه ها یکبار مصرف بودن آنها است، هر بیمار می تواند ملحفه مخصوص به خود را داشته باشد و پس از مصرف نمودن آن را به راحتی دور بیندازد.
  • این نوع از ملحفه های بهداشتی به دلیل تهیه شدن از پارچه های مخصوص اسپان باند با گرماژهای متفاوت وزن بسیار کمی دارند و ضخامت آنها نیز نازک است.
  • این ملحفه ها به دلیل دارا بودن کش استفاده بسیار آسانی دارند، هر مرحله ملحفه با توجه به ابعاد استانداردی که دارد به راحتی قابل استفاده بر روی تخت های متفاوت می باشد.
  • ملحفه اسپان باند در رنگ بندی های متنوع توسط تولید کننده این محصول تولید می گردد، رنگ‌ های مخصوصی وجود دارند که مناسب این ملحفه ها می باشند و اکثر نیز این ملحفه ها با این رنگ ها دیده می شوند.

جنس مناسب ملحفه اسپان باند

جنس مناسب ملحفه اسپان باند جنس پارچه به کار رفته در تولید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی بسیار مهم است، خریداران این ملحفه ها ترجیح می دهند از جنس های مرغوب و باکیفیت این محصول استفاده کنند، در ادامه بیشتر این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت لباس کار دوبنده لی با توجه به نوع پارچه به کار رفته شده در تولید و میزان تولید آن، دارای تفاوت نرخ می باشد.

  • ملحفه بهداشتی مورد استفاده در مراکز درمانی مختلف و بیمارستان ها از جنس اسپان باند است به همین دلیل این ملحفه یکبار مصرف محسوب می گردد، جنس این محصول به گونه ای می باشد که ایجاد حساسیت برای بیماران نمی نماید پس خطری برای بیمار ندارد.
  • پارچه اسپان باند به کار رفته در تولید این ملحفه دارای ترکیبات پلیمری خاصی می باشد که سبب منحصر به فرد شدن این ملحفه می گردد.
  • جنس این ملحفه ها به گونه ای است که کمترین میزان جذب میکروب و باکتری را به همراه دارند به همین دلیل از ملحفه های استریل و بهداشتی محسوب می گردند.
  • وزن پارچه اسپان باند به کار رفته در این ملحفه سبک است به همین دلیل سبب ایجاد گرمای اضافی برای بدن بیمار نمی گردد و باعث تعریق او نمی شود.

فروشندگان ملحفه اسپان باند عمده

فروشندگان ملحفه اسپان باند عمده فروشندگان اینترنتی و حضوری زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه فروش ملحفه اسپان باند عمده مشغول به فعالیت می باشند، فروشندگان معتبر قطعاً باکیفیت ترین انواع محصولات را به خریداران خود عرضه می‌ کنند به همین دلیل مشتریان بیشتری دارند.

فروشنده این محصول باید دارای سابقه فروش خوبی در زمینه عرضه این محصول باشد، مشتری با اعتماد به سابقه خوب فروشنده ملحفه اسپان باند می‌ تواند خرید عمده خود را با خیال راحت انجام دهد و این محصول را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کند.

فروشگاه ما یکی از برترین فروشندگان این ملحفه بهداشتی در سطح کشور است، ما نیاز خریداران زیادی را در نقاط مختلف کشور به این محصول تامین کرده و حتی این محصول را به بازارهای خارجی نیز عرضه نموده ایم، شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ملحفه اسپان باند و نحوه خریداری این محصول به صورت عمده با فروشگاه ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما