مرکز خرید لباس گان اتاق عمل

لباس گان اتاق عمل به صورت پک ارائه می شوند و علاوه بر لباس حوله دست خشک کن، انواع شان ها، گالی پاد، شان ترالی و غیره نیز درون بسته قرار دارند و بیمارستان های مختلف آن را با رنگ های متفاوت مانند سبز، آبی و خاکستری کمرنگ سفارش می دهند. مرکز خرید لباس گان اتاق عمل به طور مستقیم با تولید کنندگان این محصول در ارتباط است و محصولات را در نازلترین قیمت به فروش می رساند.

در خصوص تولید و سفارش تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی به صورت کامل و دقیق از این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم.

مرکز خرید لباس گان اتاق عمل

نحوه پوشیدن لباس گان اتاق عمل

نحوه پوشیدن لباس گان اتاق عمل

لباس گان اتاق عمل به تنهایی پوشیده نمی شود بلکه لازم است لباس توسط یک نفر از ناحیه گردن گرفته شود تا جراح با وارد کردن دست های خود در آستین های لباس آن را بپوشد.

این طرز لباس پوشیدن به دلیل این است که از تکان خوردن لباس جلوگیری شود زیرا تکان خوردن لباس باعث می شود میکروارگانیسم های احتمالی در محیط به درون لباس نفوذ نکنند.

همچنین پس از اینکه فردی که لباس گان را برای جراحی می پوشد از پشت بند های لباس را می کشد دست های جراح از آستین بیرون آورده می شوند.

سپس بند های لباس از پشت بسته می شود و همچنین دستکش ها نیز توسط فرد دیگر برای جراح پوشیده می شوند.

در واقع طراحی این لباس به صورتی انجام می گیرد که به راحتی پوشیده شود و برای پوشیدن آن نیز دست کمترین تماس را با آن داشته باشد.

این نوع لباس استریل شده است و برای ورد به اتاق عمل طراحی و تولید می شود تا افرادی که به اتاق عمل مراجعه کنند فاقد هر گونه میکروب باشند.

با ورود به این قسمت تخت بیمارستانی صندلی شو از نمایشگاه مجازی ما از این محصولات بیمارستانی دیدن فرمایید.

قیمت تولیدی لباس گان اتاق عمل

قیمت تولیدی لباس گان اتاق عمل

قیمت تولیدی لباس گان اتاق عمل با توجه به اینکه یکبار مصرف باشد یا چند بار مصرف متفاوت است و البته به دلیل اینکه در این خرید و فروش واسطه ای وجود ندارد محصولات در نازلترین قیمت به فروش می رسند.

قیمت لباس گان بسته به جنس پارچه آن متفاوت است و این محصول با کیفیت های متفاوت تولید می شود و جنس این لباس بیشتر از پارچه اسپان باند یکبار مصرف می باشد، البته عوامل بسیار دیگر نیز در قیمت این محصول تاثیر دارند.

برند های مختلفی در حال حاضر این محصول را تولید می کنند که محصولات تولیدی را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند و مشتریان این محصول که در واقع بیمارستان ها می باشند می توانند این محصول را در رنگ های مختلف و با جنس های متفاوت سفارش دهند.

شیوه خرید این محصول نیز در هزینه خرید آن تاثیر دارد و مشتریانی که فاصله زیادی با اماکن خرید دارند هزینه بیشتری را برای خرید این محصول پرداخت می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما