مرکز خرید لباس پارچه ای خدمات بیمارستانی

در حال حاضر مراکز خرید لباس خدمات بیمارستانی در سطح کشور به فعالیت گسترده پرداخته اند که با عرضه بهترین لباس ها با کیفیت پارچه و دوخت بالا نیاز مراکز بیمارستانی و درمانی کشور را با مناسب ترین قیمت تامین می نمایند. تولید کنندگان این نوع لباس را از جنس های پارچه ای و سبک و هم چنین قابل شست و شو تولید و در اختیار مراکز ‌خرید قرار می دهند تا نیاز این قشر از جامعه پزشکی را بر طرف کنند.

در خصوص تولید و سفارش تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی به صورت کامل و دقیق از این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم.

مرکز خرید لباس پارچه ای خدمات بیمارستانی

ست بلوز شلوار خدمات بیمارستانی

ست بلوز شلوار خدمات بیمارستانی

معمولا لباس کادر درمانی بیمارستان ها بر اساس رده بندی شغلی متنوع و از کیفیت های متغیری برخوردار است که رنگ لباس مشخص کننده جایگاه شخص در میان کادر بیمارستان و هم چنین جدا کننده بیماران از کارکنان می باشد به عنوان مثال رنگ لباس پزشکان سفید، لباس پارچه ای خدمات رنگ های خاکستری یا قهوه ای، جراحان سبز، پرستاران و کادر اداری به ترتیب سفید و سورمه ای و نگهبانان انتظامی آبی روشن می باشد که‌ همگی در ست های بلوز و شلوار در مردان یا روپوش، شلوار و مقنعه در زنان ارائه می گردند که باید خاطر نشان کرد که شلوار ها در رنگ مشکی برای آقایان و هم چنین رنگ‌ روپوش مطابق با رنگ‌ مقنعه در میان خانم ها می باشد.

با ورود به این قسمت تخت بیمارستانی صندلی شو از نمایشگاه مجازی ما از این محصولات بیمارستانی دیدن فرمایید.

باید متذکر شد و یاد آوری کرد که انتخاب طرح، جنس، دوخت و کیفیت به سفارش و درخواست مدیران بیمارستان و مراکز درمانی بستگی دارد که معمولا آنها مطابق با دستور وزارت بهداشت عمل می نمایند.

البته جنس لباس ها با توجه به نحوه مصرف یعنی یک بار مصرف بودن یا چند بار مصرف متغیر است که معمولا به دلیل کاهش هزینه ها و هم چنین راحت بودن در فصول مختلف سال از جنس پارچه ای مثل تترون استفاده می کنند که بر اثر شست و شو با مواد شوینده و ضد عفونی کننده تغییر اندکی در ساختار تار و پود آن ایجاد می گردد و از طول عمر بیشتری برخوردار می باشد.

فروش ویژه لباس یکبار مصرف بیمارستان

فروش ویژه لباس یکبار مصرف بیمارستان

در حال حاضر فروش ویژه لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده و با کیفیت بسیار بالا وهم چنین با نازلترین قیمت در کشور از رشد چشم گیری برخوردار می باشد.

تولید کنندگان برتر داخلی با ارائه لباس های کاربردی مناسب با کادر پزشکی به مراکز فروش توانسته اند نیاز این قشر مهم را از واردات این نوع محصول به کشور بر طرف نمایند.

شایان ذکر است که مراکز پخش و فروش این نوع لباس ها سعی می کنند آنها را در تناژ بالا و به صورت عمده در اختیار مراکز درمانی قرار دهند که با جلب رضایت و اعتماد آنان به اهداف اقتصادی هر دو طرف جامه عمل بپوشانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما