مرکز خرید لباس سفید یکبار مصرف

لباس های یکبار مصرف یکی از محصولات تولیدی بسیار پر کاربرد در مراکزی همچون بیمارستان، درمانگاه، آزمایشگاه و صنایع مختلف هستند که قابل استفاده برای یکبار هستند و پس از آن باید دور انداخته شوند. این محصول در مرکز خرید لباس سفید یکبار مصرف عرضه و در اختیار خریداران قرار می گیرد. قیمت لباس کار در مشهد، در مراکز تولید کننده این محصول و در صورت خرید در تعداد بالا، بسیار ارزان و به صرفه تر خواهد بود. در این مرکز خرید انواع مختلف این محصول در سایزهای مختلف و با کیفیت های گوناگون قابل عرضه است تا گزینه های انتخابی بیشتری در اختیار خریداران باشد.

مرکز خرید لباس سفید یکبار مصرف

وزن خالص لباس سفید یکبار مصرف

وزن خالص لباس سفید یکبار مصرف

یکی از پوشش های بسیار ضروری برای حرفه هایی همچون دامداری ‌، دامپزشکی، فعالان مبارزه با عوامل بیولوژیکی همچنین کسانی که در زمینه پاشش انواع رنگ پودری فعالیت می‌کنند و عملیات پزشکی و بیمارستانی خطرناک را انجام می دهند لباس یکبار مصرف پلی اتیلن می باشد.

این محصول در سایزهای M، L و  XL به بازار عرضه شده است. از ویژگی های این لباس محافظت از بدن در برابر عامل مختلف شیمیایی می باشد. قیمت لباس کار دوبنده لی با توجه به نوع پارچه به کار رفته شده در تولید و میزان تولید آن، دارای تفاوت نرخ می باشد.

جنس این محصولات غالباً از پلی اتیلن است و به همین دلیل وزن بسیار سبکی دارند. با توجه به نوع کاربرد این لباس ها وزن آنها حداکثر به ۱۰۰۰ گرم می رسد؛ این نوع لباس با این وزن خاص بیشتر برای فعالیت ‌های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به نوع دیگری از پوشش لباس سفید که در مراکز درمانی بیشترین کاربرد را دارد وزن بسیار سبک تری داشته تا حین استفاده از آن جهت امور درمانی همچون اعمال جراحی در بیمارستان باعث ایجاد ناراحتی و خستگی بیشتر در پزشک نشود.

این نوع لباس ها در دو نوع کلاه دار و بدون کلاه در بازار وجود دارند که تفاوت وزنی بسیار کمی با همدیگر دارند. وزن نوع پوشش بیمارستانی در حد چند صد گرم بوده که با توجه به چند تکه بودن و یا یکسره بودن  وزن آن تا حدود کمی با هم متفاوت است.

فروشگاه جدیدترین لباس سفید یکبار مصرف

فروشگاه جدیدترین لباس سفید یکبار مصرف فروشگاه لباس سفید یکبار مصرف اقدام به ارائه این محصول با کیفیتی بهتر از همه انواع لباس در بازار نموده است. جدیدترین لباس سفید ارائه شده در این فروشگاه ها دارای تکنولوژی نانو در الیاف آن بوده و به همین دلیل مانع ورود عوامل بیماری زا و تاثیر محلول های شیمیایی مختلف بر پوست بدن می‌گردد.

ارتباط با این فروشگاه جهت خرید این محصول بسیار راحت بوده و شما با یک تماس تلفنی با مسئول فروشگاه ها در اسرع وقت می توانید تعداد مورد نظر از این لباس را خریداری نمایید.

همچنین با مراجعه به وب سایت فروشگاه می توانید همه انواع مختلف این محصول را مشاهده و لباس سفید مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما