مرکز تولید شان پرفوره پارچه ای

اتاق عمل ، به عنوان اتاق ویژه ای برای انجام عمل های جراحی ، فضایی است که برای محافظت از سلامت و ایمنی کارکنان و بیماران در برابر خطرات ایجاد شده توسط عوامل مختلف بیولوژیکی ، جسمی و شیمیایی ، لازم است یک سری اقدامات پیشگیرانه انجام شود. یکی از این اقدامات استفاده از شان پرفوره است. این پارچه یکی از مهمترین وسایل استریل مورد نیاز بیمار در اتاق عمل می باشد. مرکز تولید ما اقدام به تولید شان پرفوره با بهترین کیفیت نموده است.

مرکز تولید شان پرفوره پارچه ای

مقایسه شان پرفوره با شان ساده

مقایسه شان پرفوره با شان ساده  این پارچه شامل ایجاد یک مانع است که به تیم جراحی امکان ایجاد ناحیه استریل را می دهد که از آلودگی زخم جلوگیری می کند ، و از شیوع میکروارگانیسم های بیماری زا به بیمار جلوگیری می کند و امنیت و محافظت را برای پرسنل در مدیریت بیماران مسری عفونی ایجاد می کند. 

2. ویژگی های پوشاک پارچه باید انعطاف پذیر ، آسان برای کنترل ، با دوام ، اقتصادی باشد.  در برابر مایعات ، خون و مواد شیمیایی مقاوم است.  نور را منعکس نکنید. نباید الکتر الکتریکی را آزاد کند بلکه تخلیه های الکترواستاتیک را از بین می برد در برابر الکتریسیته ساکن مقاوم است to در برابر بخار تحت فشار نفوذ پذیر است باید به رنگ آبی باشد باید کاملاً به رنگ آبی باشد.

3. مفهوم لباس: این لباس به ویژه در قسمت اتاق عمل و در حین جراحی به عنوان بخش اساسی در تکنیک های آسپتیک پوشیده می شود. لباس جراحی شامل 2 قسمت است: لباس شخصی پرسنل: لباس ، کلاه ، ماسک ، کفش و دستکش. شان استریل: لباس هایی با خشک کردن ، ساوانا ، مزارع و این توده های شکل.

4- توجه به این طبقه بندی برای اعضای تیم پزشکی غیر استریل است. شلوار: باید راحت ، پهن ، با بند و چشمه برای تنظیم با کمر باشد. پاهای شلوار را باید داخل کفش قرار دهید. بلوز: باید گسترده باشد. کلاه استریل: برای جلوگیری از آلودگی توسط مو استفاده می شود. سر باید کاملاً پوشیده ، بدون پرز باشد

اندازه های موجود:

  • 50 سانتی متر در 100 متر.
  • 70 سانتی متر در 100 متر.
  • 90 سانتی متر در 100 متر.

مشخصات:

  • دافع مایع.
  • مقاومت در برابر اشک بالا.
  • هیپوآلرژنیک
  • سطح کم ابهام.
  • تنفس

موارد استفاده: این عملکرد یک فیلد یا یک صفحه را انجام می دهد و می تواند به اندازه ای که مشتری بخواهد بریده شود.

فروشنده انواع شان یکبار مصرف

فروشنده انواع شان یکبار مصرف مجموعه ما یکی از معتبر ترین فروشنده های انواع شان یکبار مصرف می باشد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر محصولات تولید شده توسط ما و ثبت سفارش و خرید شان یکبار مصرف و یا انواع دیگر وسایل پزشکی اقدام نمایید. کافی است با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما