مرکزخرید لباس بیمارستان درکشور

پوشیدن لباس بیمارستان در محیط بیمارستان به دلایلی چون شناسایی پرسنل و بیماران از افراد متفرقه، ایجاد نظم و آراستگی و مهمتر از همه جلوگیری از آلودگی ها و خطرات احتمالی بسیار ضروری است. از آنجاییکه اکثر این لباس ها یکبار مصرف می باشند و سطح تقاضا برای آنها بالاست، شرکت ها و کارگاه های تولیدی بسیاری به دوخت و عرضه این منسوجات می پردازند. بنابراین مرکز خرید لباس بیمارستان در کشور با توجه به این حجم تقاضا بسیار زیاد است که به کار تهیه وتوزیع لباس های بیمارستتانی مشغول هستند. قیمت لباس کار در مشهد، در مراکز تولید کننده این محصول و در صورت خرید در تعداد بالا، بسیار ارزان و به صرفه تر خواهد بود.

مرکزخرید لباس بیمارستان درکشور

لباس های بیمارستانی چه ویژگی هایی دارند؟

لباس های بیمارستانی چه ویژگی هایی دارند؟لباس های بیمارستانی چه ویژگی هایی دارند؟ و انواع لباس های مورد استفاده در یک بیمارستان را نام ببرید؟  در واقع یک بیمارستان با توجه به مسئولیت ها و شرح وظایف کاری که دارد از انواع لباس فرم برای پرسنل و بیماران خود استفاده می کند که عبارتند از:

  • لباس بیمار
  • لباس مخصوص اتاق عمل
  • لباس خدمات
  • لباس پزشکی
  • لباس فرم پرسنل
  • و…

از اینرو یکی از موضوعات مهم در محیط های بیمارستانی، لباس های بیمارستان است. مهمترین ویژگی لباس های بیمارستان، جنس لباس می باشد. قیمت لباس کار دوبنده لی با توجه به نوع پارچه به کار رفته شده در تولید و میزان تولید آن، دارای تفاوت نرخ می باشد. جنس البسه بیمارستان باید نرم و لطیف، مقاوم، راحت و خنک باشد. غالباً از پارچه های تترون و پنبه ای به دلیل داشتن ویژگی های مورد نظر برای دوخت این لباس ها استفاده می شود که به راحتی قابل شست و شو هستند.

خرید لباس های بیمارستان با نازلترین قیمت در ایران

خرید لباس های بیمارستان با نازلترین قیمت در ایرانلباس های بیمارستان با توجه به نوع پارچه و طراحی دوخت قیمت های متفاوتی دارند ولی برای خرید البسه بیمارستانی بانازلترین قیمت باید از طریق تولیدکنندگان و مراکز عرضه لباس بیمارستان اقدام کرد. متقاضیان با این شیوه خرید به دلیل ارتباط مستقیم با تولیدکننده و خرید بصورت عمده، انواع لباس بیمارستان را با کمترین قیمت و گاهاً قیمت تولید خریداری می کنند. خرید از این مراکز به دلیل کاهش برخی هزینه ها از قبیل هزینه حمل و نقل  و حذف واسطه برای متقاضی بسیار مقرون به صرفه است.

عرضه البسه بیمارستان در رنگ های متنوع

عرضه البسه بیمارستان در رنگ های متنوععرضه البسه بیمارستان در رنگ های متنوع نکته ی دیگری است که باید به آن توجه کرد چون هر بخش و هر خدمتی رنگ لباس متفاوتی دارد. بنابراین رنگ های  لباس بیمارستان با توجه به پرسنل بیمارستان و بیماران براساس فهرست زیر عبارتند از:

  • بیماران: رنگ صورتی برای بانوان و آبی برای آقایان
  • بخش اداری: مانتو و شلوار سورمه ای فرم اداری برای خانم ها و پیراهن سورمه ای و شلوار مشکی برای آقایان
  • بخش اتاق عمل: گان به رنگ سبز و آبی
  • بخش انتظامات: آقایان شلوار مشکی و پیراهن آبی روشن
  • بخش خدمات: خانم ها مانتو و شلوار قهوه ای روشن و آقایان شلوار مشکی و پیراهن قهوه ای روشن
  • بخش پرستاری: روپوش بلند به رنگ سفید

بورس فروش البسه بیمارستانی جدید درجه 1

بورس فروش البسه بیمارستانی جدید درجه 1بورس فروش البسه بیمارستانی جدید درجه 1 معمولاً از طریق نمایندگی ها و فروشگاه ها انجام می گیرد که بستگی به کیفیت و نوع پارچه و مدل دوخت لباس دارد و نیز اینکه آیا این البسه یک بار مصرف هستند یا چندبار مورد استفاده قرار می گیرند. در بیمارستان ها لباس‌هایی مانند گان و لباس هایی که به بیمار داده می شود بخاطر اینکه از انتقال میکروب جلوگیری کنند جزء البسه یکبار مصرف هستند.

هدف عرضه کنندگان از این کار جذب مشتریان بیشتر و پیشی گرفتن از رقبا با ارائه ی یک محصول با کیفیت و نیز ارزان قیمت است و غالب فعالیت آنها پخش عمده لباس بیمارستان است.

خرید بی واسطه البسه بیمارستانی در کشور

خرید بی واسطه البسه بیمارستانی در کشور بهترین شیوه برای سفارش و دریافت این محصولات با قیمت بسیار مناسب می باشد.در واقع بیمارستان ها می توانند برای جلوگیری از هزینه های اضافی که به واسطه ها پرداخت می کنند خرید خود را از تولیدی های معتبر و بدون واسطه انجام دهند این کار هم با صرفه تر است هم اطمینان از کیفیت را به همراه دارد.

بیمارستان ها می توانند با جستجو در اینترنت فهرستی از اسامی شرکت های فعال در زمینه ی تولید لباس بیمارستان با کیفیت و مطمئن را شناسایی کنند و بطور مستقیم با آنها قرار داد ببندند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما