مرجع خرید لباس سرهمی ایزوله

این روز ها قاعدتاً لباس های یک سره ایزوله و یا به اصطلاح سرهمی برای مراکز بهداشتی، بیمارستان ها و درمانگاه ها خریداری و مورد استفاده کادر درمانی قرار می گیرد لباس سرهمی ایزوله طوری طراحی و دوخته شده است که به هیچ عنوان استفاده ویروس از بیمار به پزشک و پرستار انتقال پیدا نمی کند. لباس ضد اسید دو تکه شامل کاپشن و شلوار از جنس پی وی سی بوده و در محیط های اسیدی و شیمیایی استفاده می شود.

دلیل یک سره بودن لباس ایزوله عدم نفوذ ویروس ها به داخل آن است و یک بار مصرف لباس به دلیل تعویض سریع آن می باشد جهت تهیه لباس ایزوله می توان از مرجع فروش در تعداد مورد نیاز تهیه نمود که در رنگ های متنوعی تولید می شود.

مرجع خرید لباس سرهمی ایزوله

راهنمای انتخاب بهترین لباس سرهمی

راهنمای انتخاب بهترین لباس سرهمی

شایان ذکر است لباس ایزوله سر همی بسیار لباس محافظ کننده‌ ای است که مورد استفاده بسیاری از مکان‌ های آلوده در دسترس افراد قرار می ‌گیرد اغلب لباس سرهمی باکیفیت در مراکز بهداشتی درمانی مانند بیمارستان ها و درمانگاه هایی که به صورت مستقیم با بیماران در تماس هستند مورد استفاده قرار می ‌گیرد. قیمت لباس کار آشپزی با توجه به این که نمونه های متفاوتی دارد و همچنین دارای کیفیت متنوع است، دارای نرخ مصوب نمی باشد.

هم چنین می‌ توان گفت در مکان‌ های دیگر مانند مرغداری ‌ها و جوجه کشی ها و دامپروری ها که به طور مستقیم با حیوانات ارتباط برقرار می شود کارگران و دام پزشکان می پوشند لباس های سر همی ایزوله طوری طراحی و دوخته شده است که به هیچ عنوان با استفاده از این لباس ویروس از بیمار به پزشک و یا پرستار انتقال پیدا نمی کند و سلامت جسمانی آنها را به خطر نمی اندازد.

هم چنین یک بار مصرف هم می باشد دو مدل و دو رنگ دارد مدل دوخت زنانه و مردانه و رنگ های آبی و سفید طراحی شده است.

شایان ذکر است که برای انتخاب این محصول بی نظیر باید به جنس، کیفیت دوخت، برند، سایز، رنگ، نوع زنانه و مردانه آن و غیره در کنار فاکتور اصلی قیمت و نیز نحوه عرضه و تقاضا برای آن اشاره نمود که بسیار حائز اهمیت است.

لازم به ذکر و یاد آوری است که برای انتخاب این نوع لباس باید به مراکز خرید و فروش و یا بیمارستان که لباس کاملاً بهداشتی و ضد عفونی می باشد مراجعه نمود که قطعا در روند درمان بسیاری از بیماری ها کمک کننده است.

بسیاری از بیماری های میکروبی و ویروسی به دلیل افزایش ضریب سرایت امروزه باید با دقت پیشگیری و درمان شوند که یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها را می توان وجود لباس های سرهمی ایزوله دانست که مورد استفاده بسیاری از عوامل درمان در سطح کشور قرار گرفته است.

ویژگی لباس سرهمی ایزوله باکیفیت

ویژگی لباس سرهمی ایزوله باکیفیت

لازم به یاد آوری است لباس های که در بخش عفونی استفاده می شود این مدل لباس سرهمی از جنس اسپا نا باند تولید می ‌شود و طراحی این لباس طوری است که فقط با یک زیپ بسته می شود گذشته از این که خود لباس سر همی محافظ خوبی است استفاده از دستکش و کلاه برای حفظ سلامت کادر پزشکی امنیت بیشتری دارد و هم چنین به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

بدیهی و روشن است که این مدل لباس ها از نظر داشتن جنس محکم و پلاستیکی که دارد گردش هوا به راحتی صورت می گیرد و از ایجاد گرما پیش گیری می کند.

به طور یقین با توجه به این که محیطی که لباس های سرهمی استفاده می شود خیلی حساس است این لباس با کیفیت در جنس و دوخت های عالی از نظر فیزیکی و هم از نظر کیفیت خوبی برخوردار باشد به طور کاملاً استاندارد مورد بررسی و تست قرار گرفته و به بازار عرضه می شود.

می‌توان از ویژگی دیگر ذکر کرد که لباس های بیمارستانی ایزوله سر همی لمینت شده و با کیفیت و سایز عالی، ضد تعریق اکسیژن و تنفس پذیر تولید شده است.

با توجه به طرح و رنگ مشخص شده از سوی مدیریت بیمارستان ها برای بخش های مختلف از جمله اتاق عمل، آزمایشگاه ها، بخش های جراحی، عفونی، رادیولوژی و غیره مغایرت دارد‌

لطافت فوق العاده لباس سرهمی

لطافت فوق العاده لباس سرهمی

امروزه یکی از دلایل استفاده از جنس های لطیف و مناسب برای انواع لباس های سرهمی به ویژه نوع ایزوله آن استفاده این محصول در دراز مدت می‌باشد و به دلیل اینکه فرد مصرف کننده در آن احساس آرامش کند و همچنین باید در آن از تعرق جلوگیری به عمل آید پارچه‌ های مناسب این نوع لباس را با توجه به زمان و مکان و نوع کاربرد آن برای استفاده در فصول مختلف انتخاب می کنند.

شایان ذکر است که لباس سرهمی لطیف دارای استفاده کنندگان و مصرف کنندگان بسیاری در سنین مختلف بوده که باید از پرز دهی و حساسیت مبرا باشد تا فرد مصرف کننده به تواند برای زمان طولانی از آن و ویژگی های منحصر به فردش بهره مند گردد.

البته ناگفته نماند که لباس سرهمی بسیار حایز اهمیت در بخش های مختلف استفاده می باشد که امروزه با وجود ویروس منحوس و وحشی کرونا بر میزان مصرف و سفارش آن به طرز شگفت آوری افزوده می گردد که سطح کیفیت آن بسیار مهم بوده چرا که بعضی از اوقات این لباس برای مدت چند شبانه روز بر تن کادر درمان قرار می گیرد بنابر این لطافت و نرمی جنس آن مورد توجه قرار می گیرد.

فروشگاه عرضه لباس سرهمی ایزوله

فروشگاه عرضه لباس سرهمی ایزوله

باید متذکر و خاطر نشان شد که لباس های سرهمی ایزوله بیمارستان به صورت کلی و یک جا با تعداد بالای تولید شده و به بازار عرضه می‌ شود و به صورت عمده به فروش می رسد تولید کنندگان این لباس را طوری طراحی کردند که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و فروش بالایی دارد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا استفاده از این لباس یک بار مصرف سر همی به حد بالایی رسیده و لباس سرهمی استفاده آن در مشاغل مختلف متفاوت می باشد از جنس های بسیار مرغوب تولید می شود.

جهت تهیه و خرید این لباس سرهمی کلاه دار باید از مراکز فروش از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز خریداری نمود و هم چنین از طریق سایت های معتبر به صورت آنلاین ثبت سفارش کرد.

بدیهی و روشن است که فروشگاه عرضه لباس سرهمی برای جذب هرچه بیشتر متقاضیان و مصرف کنندگان این نوع لباس سعی می نماید که با راهکارهای جدید و نوینی که به کار می برد بر میزان فروش خود بیفزاید که فروش مستقیم و بدون واسطه آن و همچنین عمده این نوع لباس می تواند در رسیدن به اهداف اقتصادی این فروشگاه کمک شایانی نماید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما