مراکز پخش لباس سفید بیمارستانی

لباس سفید بیمارستانی به لباس کادر درمان گفته می شود که پرستاران، بهیاران و پزشکان در سطوح مختلف ار در بر می گیرد. فروش این لباس ها و همچنین لباس بیمار گال با هدف تامین لباس این افراد توسط افرادی صورت می گیرد که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و به نوعی تامین کننده این کالا به شمار می آیند.

مراکز پخش لباس سفید بیمارستانی

مزایای مهم لباس سفید بیمارستانی

مزایای مهم لباس سفید بیمارستانی روپوس سفید پرستاری و دمپایی دیابتی همیشه نمایانگر بیمارستان، پرستار و پزشک بوده است. این لباس از گذشته تاکنون به عنوان البسه پرستاران و پزشکان مورد استفاده قرار می گرفته است و در حال حاضر نیز یکی از پر استفاده ترین لباس ها در مراکز درمانی می باشد. پارچه تهیه شده برای دوخت روپوش بیمارستانی معمولا از جنس تترون است.

پارچه تترون یکی از بهترین گزینه های مناسب برای تهیه این لباس می باشد. از ویژگی های این پارچه آن است که حساسیت زا نبوده و بسیار نرم و لطیف می باشد. از طرفی خنک بوده و استفاده از آن برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.

از آن جا که این لباس ها مدام در معرض آلودگی قرار دارند به این سبب نیاز به شستشوی مداوم داشته و پارچه تترون به دلیل استحکام و دوامی که دارد با شستشوی زیاد هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

از طرفی به راحتی قابلیت اتو کشی داشته و نظافت آن راحت است. این نوع از روپوش ها مختص استفاده خانم ها و آقایان دوخته شده و لازم است تا راحت به تن شده و تنگ نباشند و به راحتی امکان جا به جایی و تحرک در آن وجود داشته باشد. پارچه های بیمارستانی در زمان هایی که جامعه با یک مشکل درمانی و بیماری مواجه می شود با ظرفیت انبوه تولید شده تا پاسخگوی نیاز این بخش از جامعه باشد.

دلایل انتخاب لباس سفید بیمارستانی

دلایل انتخاب لباس سفید بیمارستانی روپوش پرستاری عموما به رنگ سفید می باشد که برای اقایان و بانوان در طرح های مختلف و سایزهای گوناگون تولید می گردد. انتخاب پارچه مناسب برای تولید این محصول می تواند لباسی با کیفیت عالی را به دیت دهد. انتخاب پارچه و نوع دوخت هر کدام نیمی از کیفیت محصول مزبور را برعهده دارند.

روش تولید بهترین پارچه روپوش سفید بیمارستانی متعدد می باشد و بستگی زیادی به نوع تجهیزاتی دارد که تولید کنندگان پارچه مزبور از آن استفاده می نماید. برند های معتبر داخلی عموما از تجهیرات و دستگاه های ریسندگی و بافت خارجی و وارداتی بهره می گیرند. این محصولات با داشتن نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می توانند نیاز کمتری به فعالیت انسانی داشته و از هزینه زیاد جهت تولید محصول بکاهند.

روپوش پرستاری بیشتر از پارچه کتان یا تترون دوخته می شود. این پارچه ها برای روزهای گرم تابستان و سرد زمستان مناسب بوده و عموما در درجهت ضخامت گوناگونی تولید می گردند تا مصرف کننده بتواند متناسب با دمای محیط کار خود، محصولی مناسب را انتخاب نماید.

فروش مستقیم لباس بیمارستانی جراحی مخصوص پزشکان به علت نبود هیچگونه واسطه ای با قیمت بسیار کمتر صورت می گیرد. از این رو خرید عمده توسط پزشکان با مراکز درمانی صرفا جهت برخورداری از هزینه کمتر آن می باشد. پزشکان فعال در زمینه های مختلف درمانی می توانند مدل متناسب خود را با مشاهده کاتالوگ این محصول در نوع زنانه و مردانه انتخاب و با پسند کیفیت مزبور،به سفارش در تعداد مشخصی بپردازند.

فروش انواع لباس سفید بیمارستانی

فروش انواع لباس سفید بیمارستانی روپوش سفید یکی از کالا های پر فروش در بخش تجهیزات بیمارستانی است که پرستاران، پزشکان و دانشجویان رشته های پیراپزشکی همه استفاده کننده از آن می باشند. به همین سبب این دسته از لباس ها و پارچه هایی که برای دوخت آنها به کار می روند همواره از تقاضای بالایی برخوردار می باشند. تولید لباس سفید در سایز ها و اندازه های مختلف تهیه می شود که سایز لباس هر چه بیشتر باشد قیمت فروش آن نیز متعاقبا با افزایش روبرو خواهد شد.

نحوه خرید نیز عاملی موثر در قیمت گذاری این کالا به شمار می آید. قیمت لباس بیمارستانی به صورت عمده با قیمت تک فروشی آن تفاوت آشکاری دارد و از آنجا که این پوشاک در بیشتر اوقات به صورت عمده خریداری می شود بنابراین با قیمت کمتری از نرخ بازار قابل خریداری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما