مراکز خرید ملحفه رولی یکبار مصرف

ملحفه رولی یکبار مصرف یکی از مواردی است که در مراکز بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد که بیمارستان ها از جمله این مراکز می باشد. این محصول به دلیل اینکه یکبار مصرف است و از نظر بهداشتی بسیار مناسب است مورد استفاده زیاد قرار می گیرد. مراکز خرید ملحفه رولی یکبار مصرف بیشتر داروخانه ها و تجهیزات پزشکی می باشدکه برای خرید آن می توان بصورت اینترنتی و سایت مورد نظر ما اقدام کرد تا بدون مراجعه حضوری بتوان یک ملحفه با کیفیت خریداری کرد.

مراکز پخش پک یکبار مصرف سزارین و تخت بیمارستانی قم با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه تولید و توزیع این محصول در در داخل کشور و در سایر کشورهای دنیا شما را به دیدن تمام محصولات در این قسمت دعوت میکنیم.

مراکز خرید ملحفه رولی یکبار مصرف

مشخصات بهترین ملحفه رولی یکبار مصرف

مشخصات بهترین ملحفه رولی یکبار مصرف همان طور که گفتیم ملحفه های یکبار مصرف بیشتر در بیمارستان ها و درمانگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا در این مکان ها بهداشت فردی بسیار با اهمیت است از این رو از این ملحفه ها استفاده می کنند تا بتوانند آن را تند تند تعویض کنند و نیازی به شتشوی مرطب نداشته باشد. زیرا شستشوی ملحفه ی پارچه ای کار بسیار دشوار و تخصصی است که ممکن است از نظر بهداشتی اصلا مناسب نباشد.در این جا به مشخصات بهترین ملحفه رولی بکبار مصرف اشاره خواهیم کرد.

● یکی از بارز ترین و مهمترین مشخصات ملحفه های یکبار مصرف ضد آب بودن آن است. جنس این ملحفه طوری است که آب و مایعات از آن نمی تواند عبور کند و بهترین مانع در برابر مایعات ادرار یا خون می تواند باشد و اینگونه روی تخت بیمار کثیف نمی شود و پاکیزه می ماند.

● از دیگر مشخصات این ملحفه یکبار مصرف رولی بودن این محصول می باشد که در اندازه های متفاوت و ابعاد متفاوت وجود دارد که در آن خط چین های وجود دارد که می توان به راحتی آن را برش داد و در اندازه های مورد نیاز استفاده کرد. همچنین دارای منطقه رولی کشدار هستند که این مشخصه باعث شده کارای این ملحفه دو چندان بشود.

● یک ملحفه خوب باید دارای مشخصات از جمله لطیف بودن و نرم بودن باشد از آنجای که در ساخت این نوع ملحفه های رولی یکبار مصرف از مواد اولیه مرغوب به کار رفته است می تواند بهترین گزینه برای زیر انداز بیماران باشد به طوری که بیمار به این ملحفه ها حساسیت پیدا نکرده و با رضایت از این محصول استفاده کند.

از دیگر مشخصات ملحفه رولی قیمت ملحفه رولی می باشد این محصول به دلیل اینکه از قیمت بسبار مناسبی بر خوردار می باشد مورد توجه قرار گرفته است.

بررسی ابعاد ملحفه رولی

بررسی ابعاد ملحفه رولی ملحفه های رولی از آنجای که باید روی تخت را کامل بپوشاند باید از متراژ مناسبی بر خوردار باشد.ملحفه رولی در اندازه های مختلفی وجود دارد. طول همه رول ها یک اندازه می باشد ولی ابعاد آن ها می تواند متفاوت باشد. این ابعاد می تواند در ساز های ۸۰ و یا ۶۰ در بازار موجود باشد و بسته به سلیقه هر شخص یا کارای که دارد می تواند متفاوت باشد. این ملحفه های رولی در هر چند سانت دارای خط چین هستند که بستگی به نیاز افراد می توان آن را برش زد و مورد استفاده قرار داد.

طراحی صندلی انتظار بیمارستانی به گونه ای انجام شده است که بیمار کمترین فشار ممکنه به او وارد می شود و برای اطلاعات دقیق تر به این قسمت وارد شوید.

فروشنده انواع ملحفه رولی یکبار مصرف

فروشنده انواع ملحفه رولی یکبار مصرف همان طور که گفتیم ملحفه یکبار مصرف یکی از پر مصرف ترین نوع وسایلی است که در مراکز بهداشت مورد استفاده قرار می گیرد. امروز به دلیل توجه زیاد افراد به بهداشت و نظافت بسیاری از بیمارستان ها و در مانگاه ها به استفاده این نوع ملحفه روی آورده اند. در نتیجه تقاضای این محصول بسیار بالا می باشد. فروشنده ملحفه رولی انواع ملحفه را با سایز بندی های متفاوت و همچنین نوع و رنگ های متنوع در بازار به فروش می رساند از آنجای که این ملحفه ها باید کیفیت مورد نظر را داشته باشند و از ضد آب بودن آن اطمینان داشته باشید، بهتر است این نوع خرید به صورت اینترنتی باشد که سایت ما می تواند این کیفیت کالا را تضمین کند ومحصول را با اطمینان خاطر به دست مصرف کننده برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما