مراکز خرید لباس بیمارستانی ارزان

لباس بیمارستانی، تنها مختص بیماران نبوده و کارکنان این مراکز نیز از این پوشش استفاده می کنند که متناسب با گروه هدف، شکل، جنس و رنگ این لباس ها متفاوت است. لباس بیمارستانی ارزان، لباسی تولید شده از الیاف مختلف طبیعی و مصنوعی است که نسبت الیاف مصنوعی آن بیشتر است. بیمارستان ها، آسایشگاه ها، مراکز پرستاری و … لباس مورد نیاز خود را به طور عمده و با قیمت پایین تر از مراکز خرید لباس بیمارستانی ارزان تهیه می کنند.

مراکز پخش پک یکبار مصرف سزارین و تخت بیمارستانی قم با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه تولید و توزیع این محصول در در داخل کشور و در سایر کشورهای دنیا شما را به دیدن تمام محصولات در این قسمت دعوت میکنیم.

مراکز خرید لباس بیمارستانی ارزان

اطلاعاتی درباره لباس بیمارستانی ارزان

اطلاعاتی درباره لباس بیمارستانی ارزان لباس بیمارستانی، پوششی است که افراد بستری و کارکنان این مراکز برای حفاظت بیشتر در مقابل عوامل بیماری زا، بر تن می کنند. جنس انواع مختلف البسه بیمارستانی متناسب با جایگاه افراد و محل استفاده لباس متفاوت است. برای مثال جنس لباس بیماران باید به گونه ای باشد که فردی که ساعت ها روی تخت بوده و فعالیتی ندارد، در آن احساس گرما یا سرما نکند. لباسی راحت که بدن‌ نما نبوده و سبک باشد.

لباس کادر درمانی متفاوت است. از آنجایی که تنوع خدمات زیادی در بیمارستان وجود دارد، به همان نسبت، تنوع لباس وجود دارد. پرستاران، پزشکان، کارکنان اتاق عمل، خدمات و … در بخش های مختلف یک بیمارستان فعالیت دارند. لباس این افراد یک بار مصرف نبوده و لباس کاری آنان محسوب شده که روزانه استفاده می شود. بنابراین بایستی از جنس مرغوب تری دوخته شود. جنس این‌ البسه باید طوری باشد که اولا راحت بوده و مانع فعالیت سریع افراد نشود و ثانیا جنس پارچه آن در برابر شستشو و مواد شوینده دوام‌ خوبی داشته باشد.

لباس بیمارستانی کارکنان باید از پارچه های مرغوب تر انتخاب شود، لذا جزو لباس های ارزان قیمت بیمارستانی قرار نمی گیرد. تنها البسه یکبار مصرفی که کارکنان استفاده می کنند، جزو البسه ارزان قیمت بیمارستانی است. انواع گان و شان های جراحی، اسکراب های جراحی، البسه ایزوله و … که از پارچه های یکبار مصرف اسپان باند و یا پارچه های ارزان قیمت تهیه می شوند، جزو لباس های ارزان قیمت هستند.

اما لباس بیماران می تواند از پارچه های معمولی تر تهیه شود که قیمت را کاهش می دهد. چنانچه در پارچه های لباس بیماران، الیاف پنبه ای در مقابل الیاف مصنوعی یا پلی استر، کاهش یابند ، بالطبع قیمت پارچه نهایی هم کاهش می یابد. پارچه ها با گرماژهای مختلف تهیه می شوند، پارچه ای که تراکم کمتری داشته و وزن کمتری دارد، ارزان تر است. این پارچه ها در دوخت البسه بیماران استفاده می شوند. چنانچه البسه دارای مدل باشند ، قیمت افزایش می یابد و لباس های ساده قیمت کمتری دارند.

طراحی صندلی انتظار بیمارستانی به گونه ای انجام شده است که بیمار کمترین فشار ممکنه به او وارد می شود و برای اطلاعات دقیق تر به این قسمت وارد شوید.

مدل های مختلف لباس بیمارستانی

مدل های مختلف لباس بیمارستانی مدل های مختلف لباس بیمارستانی:

  1. لباس بیمار: که خود شامل لباس یکبار مصرف و لباس معمولی می شود. لباس یکبار مصرف بیمار از اسپان باند است. لباس معمول بیمار از پارچه های نخی تترون یا فلامنت تهیه می شود. این لباس ها به صورت طرح دار یا ساده هستند که متناسب با جنسیت و ین بیمار دوخته می شوند.
  2. لباس های یکبار مصرف کادر درمانی: لباس اتاق عمل، جرو این لباس هاست که‌ از پارچه بی بافت اسپان باند تهیه شده اسک. این لباس ضد آب، تنفس پذیر و رنگی است.
  3. لباس های کار کارکنان بیمارستان: این لباس ، لباس کار بوده و به صورت دو تکه، یک تکه و … است. روپوش های سفید، مانتو و شلوارهای بانوان، پیراهن و شلوار و … جزو این البسه است.
  4. لباس های ایزوله: این لباس های یکسره در مواقع و بخش های خاص استفاده می شوند که به صورت چند لایه بوده و ضدآب، ضد اشتعال، تنفس پذیر و یکبار مصرف هستند.

فروش انواع لباس بیمارستانی ارزان

فروش انواع لباس بیمارستانی ارزان انواع لباس بیمارستانی جدید متناسب با نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی در کارخانه ها و واحد های تولیدی البسه بیمارستانی تولید می گردد. این محصولات بنا به درخواست سفارش دهندگان به صورت آنتی باکتریال نیز تعیه می شوند. قیمت لباس بیمارستانی در درجه اول به جنس پارچه آن‌ وابسته است. طرح و مدل لباس ، نحوه و حجم سفارش نیز از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت این البسه هستند. فروش لباس بیمارستانی ارزان قیمت مخصوص بیماران ، کادر درمانی و … با کیفیت و طرح های مختلف در این فروشگاه اینترنتی انجام‌ می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما