مراکز خرید لباس بیمارستانی ارزان قیمت

لباس بیمارستانی جزو تجهیزات پزشکی محسوب شده و از نیازهای ضروری مراکز درمانی است. بیمارستان ها، منسوجات مورد نیازشان از جمله انواع البسه بیمارستانی را به صورت عمده خریداری می کنند. در این مرکز خرید اینترنتی انواع لباس بیمارستانی ارزان قیمت با کیفیت های مختلف عرضه شده که به صورت عمده و یا تعداد کم‌ قابل سفارش است. در مراکز عرضه لباس های بیمارستانی انواع لباس های یکبار مصرف، لباس های بستری بیماران، لباس پرسنل بیمارستان و … به فروش می رسد.

مراکز خرید لباس بیمارستانی ارزان قیمت

انواع مختلف لباس بیمارستانی

انواع مختلف لباس بیمارستانی بیمارستان ها، مکان هایی آلوده هستند که انواع عوامل بیماری زا در آن وجود دارند‌. رعایت شیوه نامه های بهداشتی با قاطعیت در این مراکز اجرا می شود تا روند درمان بیماران با مشکلی روبرو نشده، دوره نقاهت کاهش یافته و انتقال بیماری های مختلف به دیگر بیماران و مراجعان نیز به حداقل برسد. روش های پیشگیری از انتقال میکروارگانیسم ها متعدد بوده و از جمله آن ها می توان به نظافت و ضدعفونی تمامی بخش ها، استفاده از البسه مخصوص برای کارکنان و مراجعین، عدم اجازه ورود به برخی بخش ها، دفع اصولی پسماند های بیمارستانی و … را نام برد.

استفاده از لباس های مخصوص بیمارستانی نیز جزو اقدامات پیشگیرانه محسوب می شود. لباس های بیمارستانی دارای تنوع بوده و برای بیمار، کادر درمان، کادر اداری و دیگر کارکنان بیمارستان ها تولید می شود. متناسب با جایگاه و فعالیت افراد، جنس ک مدل لباس ها مشخص می شوند. برای مثال لباس بخش خدمات با لباس کارکنان آزمایشگاه متفاوت است.

انواع مختلف لباس بیمارستانی:

  • لباس بیمار: این لباس که مخصوص بیماران بخش های بستری است، لباسی ساده، سبک و خنک است که جنس آن معمولا نخی یا فلامنت است. گرماژ یا وزن این لباس هرچه بالاتر باشد، پارچه آن متراکم تر و بهتر است.
  • لباس پرسنلی: کارکنان بخش اداری بیمارستان از فرم رسمی و اداری استفاده می کنند که برای آقایان شامل پیراهن، کت و شلوار و برای بانوان شامل مانتوشلوار و مقنعه است. جنس این البسه باید بادوام، نرم و راحت باشد تا مانع فعالیت افراد نشود.
  • لباس کادر درمانی: روپوش های سفید رنگ، لباس بیشتر فعالان این عرصه است که جنس آن از ترگال است. با توجه به جایگاه افراد لباس و رنگ آن دارای تغییراتی است.
  • لباس کارکنان خدمات بیمارستان: این لباس بیشتر در رنگ های آبی، کرم، قهوه ای تولید می شود. پارچه آن دارای الیاف پلی استر نیز هست تا دوام لباس افزایش یابد.
  • لباس یکبار مصرف: این لباس برای استفاده در محیط های حساس همچون اتاق عمل، آزمایشگاه ها، بخش های عفونی و … طراحی شده که پس از یکبار استفاده، از بین می رود. گان جراحی، لباس ایزوله از جمله این محصولات هستند که از الیاف مصنوعی اسپان باند تهیه می شوند.

در یک بیمارستان بخش های متعددی همچون، آزمایشگاه ها، بخش های بستری، اتاق های عمل، اورژانس، سردخانه، حراست و … فعالیت می کنند که هر کدام نیازمند لباس مخصوص خود هستند‌.

مراحل تولید لباس بیمارستانی

مراحل تولید لباس بیمارستانی

مراحل تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف و چندبار مصرف کمی با هم فرق دارد. در تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی از دوخت معمولی استفاده نشده و تکه های لباس از طریق دوخت خاصی به نام اولتراسونیک که در واقع چسباندن تکه ها از طریق حرارت حاصل از امواج صوتی است به یکدیکر متصل می شوند.

مرحله اول در تولید لباس، طراحی آن است که با توجه به نوع لباس و هدف تولید آن ، طراحی انجام‌می شود. الگو و برش لباس مرحله بعدی است که با دستگاه های صنعتی انجام می شود. دوختن تکه ها به هم، کش دوزی، لبه دوزی، نوار دوزی و … در مرحله دوخت است. پس از آماده شدن لباس، بسته بندی صورت می گیرد. بعضی از لباس ها باید استریل باشند لذا عمل استریلیزاسیون نیز در مرکز تولیدی انجام می شود. از گاز اتیلن اکساید برای استریل کردن استفاده می شود و لباس استریل شده باید در زمان معینی استفاده شود.

فروش انواع لباس بیمارستانی ارزان

فروش انواع لباس بیمارستانی ارزان لباس های یکبار مصرف جزو ارزان ترین البسه بیمارستانی هستند. این لباس نقش موثری در کاهش عفونت ها دارد. فروش لباس بیمارستانی ارزان و یکبار مصرف در مدل های مختلف در این فروشگاه ایتترنتی صورت می گیرد. بیمارستان ها و مراکز درمانی، مراکز پرستاری، آسایشگاه ها و … می توانند برای سفارش و خرید لباس بیمارستانی ارزان به این مرکز معتبر اینترنتی سری بزنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما