مراکز تولید پک جنرال اتاق عمل

مجموعه پزشک دوز با همکاری مراکز تولید پک جنرال اتاق عمل، توانسته مرجع فروش پک اتاق عمل بصورت استریل و استاندارد تایید شده از وزارت بهداشت باشد. به دلیل اهمیت بهداشتی و استریل بودن این وسایل که با جان انسان‌ها سر و کار دارد،بر آن شدیم که فروش خودمان را در بالاترین سطح کیفی و با قیمتی ارزان به دست مصرف کنندگان برسانیم.

مراکز تولید پک جنرال اتاق عمل

چرا پک جنرال اتاق عمل باید استریل باشد؟

چرا پک جنرال اتاق عمل باید استریل باشد؟ به مانند هر رشته ی پزشکی ، تجهیزات خاصی برای هر عمل جراحی مورد نیاز است. برخی از تجهیزات قابل استفاده مجدد هستند (اکثر ابزارها در این دسته قرار می گیرند) ، در حالی که تجهیزات دیگر فقط یکبار مصرف هستند. به استثنای چند مورد ، تمام تجهیزات مورد استفاده در عملیات استریل هستند و باید بسته بندی مناسب داشته باشند ، بنابراین فقط باید توسط کسانی که استریل شده اند لمس شود.

نمونه های متداول از لوازم”یکبار مصرف” که در هر اتاق عمل مشاهده می کنید عبارت است از ، دستگاه های برش ، “دستگاه های انرژی” ، آبکش و سو واب می باشد. تعداد بسیاری ابزار جراحی وجود دارد که بسیاری از آنها به ندرت در عمل های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند. اما ابزارهای خاصی برای جراحی لاپاراسکوپی یا عملیات ربات محور وجود دارد. از نظر اصولی ، بسیاری از اینها را می توان نسخه های کوچک ابزار جراحی “باز” ​​در انتهای دسته های بلند در نظر گرفت.

چند مجموعه “اساسی” وجود دارد که بیشترین ابزار مورد استفاده را دارند ، که ممکن است همه چیز مورد نیاز برای یک کار ساده باشد (به عنوان مثال برش خال). بسته به عمل ، کادر جراحی همچنین ممکن است از سینی های دیگر حاوی ابزارهای تخصصی تر (مانند ست لاپاراتومی ، ست رکتوم ، مجموعه عروق) استفاده کند.

فروشنده انواع پک جنرال اتاق عمل

فروشنده انواع پک جنرال اتاق عمل این راهنما برای کمک به شما در زمینه شناسایی ابزارهای جراحی طراحی شده است ، اما به زودی متوجه خواهید شد که دنیای جراحی چیزی جز استاندارد نیست! این احتمال وجود دارد که بیمارستان های جداگانه ، تیم های اسکراب و جراحان نام های متفاوتی برای قطعات یکسان داشته باشند. با توجه به آنچه گفته شد ، ابزارها را می توان بر اساس کاربرد آنها (یا بهتر بگویم برای چه چیزی از آنها استفاده می کنید) طبقه بندی کرد. ابزارها ممکن است برای دستکاری ، عقب نشینی ، برش ، بخیه ، مکش و سایر اهداف مورد استفاده قرار گیرند.

این سایت تمام وقت در خدمت شماست که بتواند ارائه دهنده خوبی برای پک جنرال اتاق عمل باشد اگه دنبال قیمت واقعی این وسایل هستی مطمئن باش جای خوبی را برای تحقیق و خرید انتخاب کردی.

اگر خرید خود را بدون واسطه به انجام رسانید در واقع با بخش اصلی و متمرکز تولید و پخش این محصول ارتباط برقرار خواهید کرد ،که موجبات بهبودی خاطر شما از کیفیت محصول و همچنین بهره مندی از قیمت مناسب تر را با خود به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما