لیست قیمت گان جراحی استریل مچ دار در بسته بندی های کاملا بهداشتی

گان جراحی استریل مچ دار جزء کالاهای ضروری در مراکز درمانی هستند، البته تولید این محصول در بسته بندی های کاملا بهداشتی انجام می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لیست قیمت گان جراحی استریل مچ دار در بسته بندی های کاملا بهداشتی

قیمت گان جراحی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند قبل از خرید از قیمت فروش روپوش های جراحی درجه یک مطلع شوند و سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای اطلاع از قیمت گان جراحی استریل مچ دار عمده می توانید به مراکز تولید و یا نمایندگی های مجاز این محصول مراجعه نمایید.

زیرا آن ها تنها کسانی هستند که از قیمت قطعی و به روز جراحی اطلاع دارند.

این روزها قیمت روپوش های جراحی مانند سایر محصولات با نوسانات زیادی همراه است.

روپوش های جراحی لباس هایی هستند که از الیاف بافته شده و نازک دوخته می شوند.

این گان ها معمولا بلند و آستین دار هستند و به صورت بند از پشت بسته می شوند.

این لباس ها مخصوص بیمارستان و مخصوصاً اتاق عمل است و در حین جراحی توسط پزشکان پوشیده می شود.

این لباس ها بیشتر در رنگ های سبز، آبی و سفید تولید می شوند که رنگ آبی آن امروزه خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.

این گان ها پس از تولید در بسته بندی های شفاف و ساده به فروش می رسند.

معمولا این بسته ها شامل یک ست لباس، کلاه و گاهی ماسک می باشد که جزء مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در بیمارستان ها می باشد.

لوازم بهداشتی ارزان را می توانید از بازارهای سراسر کشور خریداری کنید.

در اکثر بیمارستان ها از این لباس ها برای بیماران بستری استفاده می شود که به صورت بلوز و شلوار است.

رنگ صورتی این لباس ها مخصوص بیماران خانم و رنگ آبی مخصوص بیماران آقا می باشد.

بهترین نوع این گان ها، گان های لمینت می باشد که بسیار با کیفیت هستند.

امروزه وجود گان های یکبار مصرف جدید جراحی در بیمارستان ها تا حد زیادی افراد را از ابتلا به انواع بیماری های عفونی در محیط آلوده بیمارستان مصون می دارد.

انواع روپوش های جراحی با کیفیت های متفاوت در تمامی بیمارستان ها موجود است و افراد برای ورود به قسمت های آلوده بیمارستان ملزم به پوشیدن این روپوش ها هستند.

کیفیت ابزار جراحی مهم ترین معیار حفظ سلامت و ایمنی بدن افراد است و به همین دلیل بررسی کیفیت و خرید ابزار جراحی درجه یک و با کیفیت از مهم ترین وظایف مسئولین بیمارستان تلقی می شود.

برای بررسی کیفیت وسایل جراحی باید به نکاتی در مورد آن توجه کرد تا بتوانید بهترین و مطمئن ترین نوع را تهیه و خریداری کنید.

برای بررسی کیفیت روپوش های جراحی باید به پارچه استفاده شده در تولید آن و قیمت ارائه شده برای آن توجه کرد.

هم چنین عامل مهم در کیفیت گان دقت در استریل و بسته بندی آن است.

اول از همه، روپوش جراحی و به طور کلی لباس بیمارستان باید عاری از هرگونه آلودگی و میکروب باشد، بنابراین بسته بندی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خرید و تهیه گان جراحی استریل مچ دار شده هر روز رونق زیادی دارد، این محصولات کاربردی بر اساس نکات کلیدی و با کیفیت عالی تهیه و خریداری می شوند.

هر خریدار باید در تهیه خود به نکات کلیدی توجه کند و بهترین محصول ممکن را برای خرید بهترین روپوش جراحی خریداری کند.

یکی از مهم ترین نکات کلیدی برای تهیه روپوش جراحی توجه به نوع پارچه های مورد استفاده در تولید کالا است که حتما باید ضد آب باشد.

هم چنین توجه به سایز گان ها از دیگر نکات مهم برای انتخاب بهترین نوع محصول می باشد.

نکته کلیدی دیگر در تهیه این گان ها در نظر گرفتن نرخ فروش روزانه محصولات است.

در این صورت می توانید بهترین خرید ممکن را از انواع حراج های درجه یک انجام دهید و تمامی مشتریان محصول با در نظر گرفتن این نکات مهم تهیه محصول، بهترین خرید ممکن را از آنها انجام دهند.

لیست قیمت گان جراحی استریل مچ دار در بسته بندی های کاملا بهداشتی

گان جراحی استریل مچ دار

معیارهای انتخاب بهترین جراحان را می توان در دسته بندی های مختلفی بیان کرد که در ادامه به تفصیل به همه آن ها اشاره خواهد شد.

    • راحتی کار: وقتی روی بدن پزشک، پرستار یا سایر تیم های جراحی پوشانده می شود، باید احساس راحتی کند، نشان دادن کارایی خوب دست و پا گیر نیست، خاصیت ارتجاعی دارد تا بتوان از تمام ظرفیت لباس استفاده کرد.
    • رنگ: در رنگ های مختلف مانند آبی، سبز یا مشکی وارد بازار می شود تا افراد با توجه به سلیقه خود مناسب ترین نوع را تشخیص دهند و نتایج درخشانی بگیرند، به کمک استفاده از آن، شرایط ایمنی پایداری نیز برای بیماران فراهم می شود تا بتوانند با آرامش خاطر و استرس کمتر دوران نقاهت خود را به نحو احسن سپری کنند.
    • مواد اولیه: نخ های مورد استفاده غیر بافته است. یعنی مواد مایع مانند خون، مایعات بیمار مانند خون نمی توانند از آن عبور کنند و باعث آسیب شوند. بادوام است و به راحتی پاره نمی شود.
    • عقیمی: گانی که انتخاب می کنید باید در زیر امواج گاما به خوبی تمیز شود، پس از استفاده برای جلوگیری از انتقال عوامل بیماری دور انداخته می شود، به علاوه ابعاد مناسبی دارد تا تمامی قسمت ها را به خوبی پوشش دهد; وزن سبکی دارد و تاثیری بر کار پزشک متخصص ندارد.

امروزه پیشرفت در حوزه علوم پزشکی و الزامات لازم در این زمینه باعث شده است; نیاز به بازنگری در تولید انواع جدید لباس های بیمارستانی یکبار مصرف مطابق با کیفیت و استانداردهای جهانی، تولیدکنندگان را به سمت عرضه این محصولات با کیفیت و انبوه بالاتر سوق می دهد.

از این رو این مرکز به عنوان بازاری برای خرید و فروش روپوش های جراحی لمینت می باشد.

همواره در تلاش است تا با تامین بهترین مواد اولیه و همچنین از معتبرترین برندها، رضایت مشتری را جلب کند.

بازار عرضه و توزیع مستقیم جراحی لمینت نیز به دلیل عملکرد مطلوب، محبوبیت بالا و کیفیت بالا از رونق و فروش خوبی برخوردار است، اما باید در نظر داشت که این مجموعه همواره سعی دارد در این زمینه پیشتاز بازار باقی بماند.

بنابراین همواره سعی می کند محصولات خود را از هر نظر متمایز کند و این امر باعث ایجاد وفاداری، اعتماد و اطمینان برای خریدار می شود.

این مرکز با حذف دلالان و دلالان بازار، لباس های یکبار مصرف بیمارستانی را در سراسر کشور به صورت مناسب و به صورت مستقیم ارائه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما