قیمت گان جراحی یکبار مصرف مچ دار و استریل شده

قیمت گان جراحی یکبار مصرف مچ دار و استریل شده را می توانید با تماس با مشاورین ما به دست آورید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت گان جراحی یکبار مصرف مچ دار و استریل شده

قیمت گان جراحی یکبار مصرف

گان جراحی نوع لباسی است که معمولاً در اتاق عمل قابل استفاده بوده و جزو لباس های بهداشتی می باشد این لباس را هم بیماران و هم پزشکان و کادر اتاق عمل باید در محیط اتاق عمل و در هنگام جراحی استفاده نمایند قابل ذکر است که گان اتاق عمل باید قبل از عمل جراحی به خوبی استریل شود تا هیچگونه میکروب را به اتاق عمل انتقال ندهد.

قابل ذکر است که گان جراحی یکبار مصرف فقط محدود به محیط اتاق عمل نیست و در برخی از محیط های دیگر حتی خارج از بیمارستان که نیاز است ورود عفونت کنترل شود هم استفاده می گردد این لباس ها امروزه جایگاه ویژه ای در تمام مراکز درمانی و به خصوص اتاق های عمل پیدا کرده است.

گان جراحی یکبار مصرف از پارچه ای به نام اسپان باند تولید می شود این پارچه ها تار و پود ندارد و از این جهت از تجمع و جمع شدن میکروب ها پیشگیری می نماید گان های جراحی یک بار مصرف بسیار سبک بوده و به راحتی به تن می شود و نیازی به استریل ندارد و فقط یک بار می توانیم به صورت استریل از آن استفاده کنیم اما اگر گان از نوع غیر یکبار مصرف، یعنی چند بار مصرف باشد می توانیم آن را به دفعات استفاده کنیم و حتی قابلیت شستشو دارد.

گان جراحی یکبار مصرف به نحوی طراحی شده است که هوا به درون آن منتقل می شود و فردی که از آن استفاده می کند می تواند بدون وجود هیچ گونه تعریق از آن استفاده کند، گان های جراحی معمولاً در دو رنگ آبی و سبز تولید می شود و دلیل وجود این رنگ ها هم ایجاد حس آرامش در فضای اتاق عمل است. گان های مذکور حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کند، استفاده از گان های یکبار مصرف باعث می شود که دیگر نیازی به استفاده از دستگاه های استریلیزاسیون نباشد و این قضیه هزینه‌های بیمارستان ها را کاهش می دهد.

گان های جراحی بیمار معمولاً از قسمت پشت باز است و به راحتی قابل پوشیدن و خارج کردن از تن می باشد این گان ها به راحتی پاره نمی‌شود و آسیب نمی بیند، گان های یکبار مصرف جراحی اگر غیر استریل باشد در قسمت مچ دست دارای کش بوده و دوختی بر روی آن وجود ندارد این گان ها هم از قسمت پشت توسط دو بند بسته می شود.

با توجه به تنوع زیاد گان هایی که در بازار وجود دارد و هر کدام توسط شرکت های گوناگون تهیه و به بازار عرضه می شوند در هنگام خرید گان جراحی یکبار مصرف باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید جنسی مرغوب و درجه یک را خریداری کنید، در این قسمت به برخی از این نکات اشاره می کنیم:

  1. گان باید سبک و راحت باشد
  2. باید قابلیت تنفس مناسبی داشته باشد
  3. کیفیت مناسبی را داشته باشد
  4. و…

با توجه وجود نوسانات قیمت در بازار عرضه انواع کالای پزشکی نمی توانیم قیمت گان جراحی یکبار مصرف را به صورت دقیق و مشخص تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید، اما قابل ذکر است که با توجه به اینکه مراکز درمانی در طی روز به میزان زیادی از این نوع گان ها استفاده می کنند بهتر است که آن را به صورت عمده و به صورت کاملا مستقیم از تولید کننده خریداری کنند تا قیمت تمام شده آن برایشان مقرون به صرفه تر شود و هزینه های بخش خرید کالاهای پزشکی کاهش یابد.

عوامل مختلفی در قیمت گذاری گان یکبار مصرف دخیل می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • میزان گرماژ پارچه اسپان باند و کیفیت آن
  • تعداد گان جراحی یکبار مصرف خریداری شده
  • نحوه خرید گان جراحی یکبار مصرف که می‌تواند به صورت جزئی و عمده باشد
  • و …

قابل ذکر است که گان های یکبار مصرف دارای سایزبندی بوده از این رو مراکز درمانی می توانند آن را در سایزهای مختلف تهیه کنند تا چنانچه کودکان هم بخواهند از این گان ها استفاده کنند پوشیدن لباس طبق سایز بندی آنها راحت تر باشد.

قیمت گان جراحی یکبار مصرف مچ دار و استریل شده

 

قیمت گان جراحی

شرکت بازرگانی ما به عنوان یک از شرکت‌های تولید انواع و اقسام تجهیزات پزشکی می باشد که از دیرباز فعالیت داشته و با کیفیت ترین لوازم و کالاهای پزشکی را تولید و به بازار عرضه کرده از این رو مراکز درمانی می توانند با خیالی آسوده انواع کالای پزشکی و به خصوص گان های جراحی یکبار مصرف را به صورت جزئی و عمده خریداری کنند و از خرید خود راضی باشند و با هزینه کمتر تعداد بیشتری از این لوازم را خریداری کنند.

 

با توجه به اینکه روز به روز نیاز به استفاده از گان های جراحی یکبار مصرف بیشتر حس می شود بنابراین تولیدکنندگان باید سعی کنند قیمت تمام شده این کالا را به نحوی تعیین کنند که همه مراکز درمانی در تلاش باشند تا از گان های یکبار مصرف استفاده کنند و از انتقال میکروب و آلودگی در اتاق‌های جراحی به شدت اجتناب شود.

علاوه بر گان های جراحی یکبار مصرف امروزه تولید کنندگان لباس های یکبار مصرف دیگری هم مانند کلاه و کفش و همچنین آستین یکبار مصرف تولید و نیاز بیمارستان ها را به خوبی برطرف کرده‌اند بنابراین فردی که می‌خواهد وارد اتاق عمل شود می تواند از اینگونه لباس ها استفاده کند و وجود عفونت را به حداقل ممکن برسانند و در این زمینه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

از گان های یکبار مصرف غیر از اتاق عمل در بیمارستان، می توانیم در سایر بخش‌های دیگر بیمارستان مانند ccu ،icu، اتاق رادیولوژی هم استفاده کنیم از این رو مراکز درمانی بخش زیادی از هزینه های خود را باید اختصاص به خرید این گونه لباس های یکبار مصرف دهند.

برای پوشیدن گان های یکبار مصرف باید ابتدا آن را از ناحیه گردن بالا نگه داریم و سپس دست ها را وارد آستین کنیم و قابل ذکر است که در هنگام پوشیدن گان نباید خیلی گان تکان بخورد زیرا احتمال دارد که میکروب های احتمالی که در محیط وجود دارد به درون گان نفوذ کند و پس از پوشیدن آن باید بندهای آن توسط فرد دیگری که دست هایش استریل است از پشت بسته شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما