قیمت گان جراحی پارچه ای قابل شستشو با ضمانت ثبات رنگ

بهترین نمونه گان جراحی پارچه ای که قابل شستشو بوده و با ضمانت ثبات رنگ تهیه می شود برای جراحان کاربرد بسیار زیادی دارد و از بهترین پارچه دوخته می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت گان جراحی پارچه ای قابل شستشو با ضمانت ثبات رنگ

گان جراحی پارچه ای

برای اتاق عمل استفاده از پوشش مناسب بسیار ضروری است چون نقش بسیار مهمی در جلوگیری از انتقال آلودگی به محیط های مختلف بیمارستان دارد و از طرفی از کثیف شدن لباس های جراحی نیز جلوگیری می‌کند.

این لباس مخصوص بیشتر از الیاف پنبه و پلی استر ساخته می شود که در این صورت تنفس هوا را در آن بیشتر می کند و به این ترتیب از عرق کردن بدن جلوگیری می نماید و الیاف پلی استر نیز به آن استحکام بیشتری می دهد.

این گان جراحی پارچه ای به صورت سایزبندی عرضه می شود و به این ترتیب برای افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد همچنین این لباس گاهی به صورت ست همراه با کلاه و دستکش ارائه می گردد اما در بیشتر موارد به تنهایی در اختیار خریداران این محصول قرار می گیرد.

از خصوصیات این لباس عدم تنگ یا گشاد بودن بیش از اندازه آن است و به این ترتیب در اتاق عمل و در عمل های طولانی فرد احساس راحتی بیشتری خواهد کرد و تاثیر بسیار مثبتی در کاهش خستگی پزشک خواهد داشت.

این لباس خاص امکان شستشو با انواع مختلفی از محصولات شوینده را دارد و به این ترتیب جنس پارچه ای این لباس تحت تاثیر آنها کوچکترین تغییری نخواهد کرد و دچار پرز دهی نمی شود بنابراین ظاهر آن همچنان بدون تغییر باقی خواهد ماند.

از ویژگی های این گان مخصوص وزن بسیار سبک آن است و با وجودی که از پارچه تهیه شده است اما کاربرد فراوان الیاف پنبه ای در آن باعث شده وزن سبکی داشته باشد و به این شکل از جمله لباس های راحتی بسیار مناسب برای بیمارستان دسته بندی می شود.

این لباس در رنگ های مختلفی تولید می شود اما رایج ترین رنگ این محصول سبز و سفید است که به راحتی لکه موجود بر روی لباس را نشان می دهند و به این ترتیب جراح به خوبی از این مسئله باخبر شده و از انتشار بیماری و عوامل آلوده کننده محیط جلوگیری می نماید.

از دیگر مشخصات این لباس دوخت فوق العاده محکم آن است و به این ترتیب با استفاده از چرخ کارهای معمولی و نخ با کیفیت بخش های مختلف این لباس به یکدیگر متصل می شوند و به این ترتیب نهایت استخدام را خواهند داشت به طوری که با دهها بار استفاده و شستشو دچار پارگی و نخ کش شدن نمی شود.

این لباس اتاق عمل علاوه بر داشتن قابلیت شستشو با انواع مختلف پاک کننده ها و شوینده ها ثبات رنگ آن است به این ترتیب که این پارچه دارای کمترین میزان رنگ نقره ای است که با دست یا ماشین لباسشویی شسته می شود و کمترین میزان رنگ از آن خارج نخواهد شد.

از ویژگی های بسیار خاص این گان جراحی امکان ضدعفونی کردن و استریل کردن آن است در حالی که در نمونه های یکبار مصرف چنین ویژگی وجود ندارد و این مسئله به جنس پارچه این محصول مرتبط می باشد تا به راحتی و بدون هیچ گونه آسیبی لباس کاملاً ضدعفونی شود.

مزیت منحصر به فردی که این لباس را از انواع گان های جراحی دیگر متفاوت می کند عبور هوا از پارچه آن است و به این ترتیب استفاده از این لباس در دمای اتاق جراحی باعث ایجاد تعرق در جراح نخواهد شد.

این لباس به صورت آستین دار است و بلندی آن نیز بسیار مناسب بوده به طوری که علاوه بر بالا تنه تا قسمت زانو را نیز پوشش می دهد و به این ترتیب کارایی بسیار زیادی برای محافظت از لباس های زیری خواهد بود بنابراین این لباس علاوه بر جلوگیری از انتشار عفونت در محیط بیمارستان به بهداشت فردی جراح نیز کمک می کند.

قیمت اعلامی توسط تولید کنندگان این محصول برای لباس مذکور بر اساس نوع الیاف پنبه و پلی استر موجود در این لباس متفاوت است و طبیعتا با بالا رفتن میزان استفاده از الیاف پنبه ای در این لباس پارچه ای قیمت آن نیز افزایش می یابد.

این گان جراح وقتی که در خط تولید آن تهیه می شود به دو شکل استریل و غیر استریل در بسته بندی قرار می گیرد و به این ترتیب بر اساس نوع نیاز بازار و ارائه آن به بازارهای داخل و خارج از کشور از هر یک از آنها می توان استفاده نمود.

قیمت گان جراحی پارچه ای قابل شستشو با ضمانت ثبات رنگ

گان جراحی سفید

یکی از ویژگی هایی که گان جراحی به عنوان یک لباس بیمارستانی دارد تنوع رنگ است به ترتیب که این لباس رنگ های متفاوتی می تواند داشته باشد اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که هر نوع رنگی برای این لباس مناسب نیست و باید از رنگی استفاده شود که به راحتی خونابه یا کثیفی موجود بر روی این پارچه را به خوبی نشان دهد.

این گان در نمونه های پارچه ای این محصول به مدت طولانی قابل استفاده است چون جنس آن به گونه ای می باشد که در برابر عوامل مختلف آسیب نمی بیند و شستشوهای مکرر و ضدعفونی کردن آن در اتوکلاو نیز باعث وارد آمدن آسیب به آن نخواهد شد.

این گان جراحی پارچه ای دارای تنوع سایز بسیار زیاد است همچنین بهترین گان های جراحی از وزن سبکی نیز برخوردار است و تنفس هوای بسیار عالی دارند بنابراین جراح در استفاده از این محصول بسیار راحت خواهد بوده و انواع عمل جراحی را در اتاق عمل انجام خواهد داد بدون این که عرق زیادی بر روی پوست صورت یا سایر بخش های بدن ایجاد شود.

این لباس مخصوص هر نوع رطوبت و عفونت را به خود جذب می کند و از انتقال آن به بخش زیرین خود جلوگیری می نماید و پس از شستشو به راحتی امکان حذف خونابه یا عفونت از روی آن وجود خواهد داشت.

رنگ سفید این لباس کمک زیادی به پرسنل بیمارستان جراحی خواهد کرد تا از کثیف شدن آن به راحتی باخبر شوند همچنین بعد از شستشو نیز در صورت عدم تمیز شدن مناسب به راحتی لکه بر روی آن قابل مشاهده می باشد و به این جهت در کنار گان جراحی سبز یکی از پرمصرف ترین انواع گان های جراحی به شمار می رود و به لحاظ قیمت نیز بسیار ارزان بوده و مناسب برای استفاده و صادرات است.

قیمت گان جراحی پارچه ای قابل شستشو با ضمانت ثبات رنگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما