قیمت گان جراحی لمینت اتاق عمل

گان جراحی اتاق عمل از جمله لباس های استریل شده و ضد حساسیت می باشد که پزشک ها و کادر درمان در هنگام انجام عمل آن را بر تن می نمایند. در این مقاله درباره خرید مستقیم گان یکبار مصرف استریل و گان جراحی لمینت صحبت خواهیم نمود. همچنین در انتخاب گان مناسب شما را راهنمایی می کنیم. اگر به دنبال سفارش این محصول و آگاهی از لیست قیمت روز آن هستید، لطفاً با ما همراه شوید.

هر یک از قسمت های بیمارستان نیازمند تجهیزات متناسب خود می باشد که تخت بیمارستانی فول برقی یکی از امکانات اصلی می باشد که در این قسمت به صورت دقیق و جز بخه جز آن پرداخته ایم

قیمت گان جراحی لمینت اتاق عمل

راهنمای انتخاب گان مناسب اتاق عمل

راهنمای انتخاب گان مناسب اتاق عمل آیا برای انتخاب گان جراحی اتاق عمل مناسب راهنمایی نیاز دارید؟

باید به شما بگوییم که گان ها با این منظور طراحی می گردند که پوشاک مورد نیاز کادر جراحی را در زمان عمل ها فراهم آورند. خصوصیاتی که این لباس مخصوص باید از آن برخوردار باشد شامل مواردی همچون راحتی، ضد حساسیت بودن، عدم جذب میکروب ها و عفونت ها، کیفیت خوب پارچه و دوخت مناسب است.

البته گان ها در دو دسته یک بار مصرف و چند بار مصرف ساخته می شوند. این دو گروه تفاوت در دوخت پارچه و جنس آن دارند. به این ترتیب که گان های یکبار مصرف بدون دوخت و از اسپان باند تهیه می گردند، لیکن نوع چند بار مصرف از الیافی نظیر پلی استر ها و دارای دوخت می باشد.

البته در مواقعی که نیاز به بالا رفتن ضریب اطمینان در پیشگیری از بیماری های عفونی در بخش های جراحی می باشد، لازم است که از گان یکبار مصرف استفاده گردد. زیرا همانطور که قبلاً اشاره نمودیم بافت اسپان باند ها فاقد تار و پود بوده و همین امر سبب افزایش پیشگیری از میکروب ها در پارچه می شود.

گان ها به نوع معمولی و لمینت تقسیم بندی می گردند. منظور از گان لمینت در واقع به گانی اطلاق می شود که از نفوذ آب به درون پارچه پیشگیری شود. این گونه از گان برای عمل هایی که امکان پاشیدن خون و یا سایر مواد مایع به سمت جراح وجود دارد، به کار گرفته می شوند.

بیشتر و به صورت دقیق بخوانید و بدانید تخت بیمارستانی قزوین

خرید مستقیم گان یکبار مصرف استریل

خرید مستقیم گان یکبار مصرف استریل شما می توانید گان جراحی اتاق عمل یکبار مصرف استریل شده عمده را به صورت مستقیم از این مرکز تهیه نمایید. خرید محصول به این روش به دلیل حذف واسطه ها، قیمت ها را پایین می آورد و سود اقتصادی زیادی را برای سفارش دهندگان به دنبال می آورد.

سوال های خود را در زمینه قیمت و نحوه عرضه این محصول بیمارستانی و خدمات پس از فروش آن از کارشناس های با تجربه این مجموعه بپرسید. همکاران ما آماده مشاوره به شما در این زمینه می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما