قیمت گان جراحی دندانپزشکی مچ کشباف با بالاترین کیفیت

از بهترین انواع گان جراحی دندانپزشکی می توان به نوع مچ کشباف این محصول اشاره کرد که با داشتن قابلیت اتوکلاو یکی از مناسب ترین انواع گان با بالاترین کیفیت ممکن است و علیرغم تمام ویژگی های منحصر به فردی که دارد توسط تولید کننده این محصول با قیمت بسیار مناسب به خریداران ارائه می‌شود و نیاز آنها را به خوبی و با حداقل نرخ تامین خواهد کرد تا به این شکل این گان بسیار عالی و درجه یک در اسرع وقت به دست مشتریان آن در سراسر کشور یعنی کلینیک های دندانپزشکی و مراکز عرضه کالا پزشکی برسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت گان جراحی دندانپزشکی مچ کشباف با بالاترین کیفیت

گان جراحی دندانپزشکی

گان دندانپزشکی از لباس های ویژه ای است که هنگام عمل جراحی دندان توسط دندانپزشک مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از امتیازات خاص آن ممانعت از عبور آلودگی از آن است؛ این محصول در دو نوع دایمی و یکبار مصرف وجود دارد که از نظر قیمت و کیفیت و جنس با همدیگر دارای تفاوت هستند.

گان جراحی دندانپزشکی یکبار مصرف ضخامت ناچیزی دارد و به همین خاطر است که از وزن فوق العاده سبکی برخوردار است که این مسئله باعث شده است دندانپزشکان تمایل بیشتری به استفاده از آن داشته باشند در حالی که نمونه های چند بار مصرف دایمی معمولاً ضخیم تر هستند و دندانپزشکان تمایل چندانی به استفاده از آنها ندارند و با وجودی که از الیاف مخصوص تهیه شده‌اند اما وزن سنگین آنها باعث ناراحتی خواهد شد.

وجود گان جراحی برای دندانپزشکان هنگامی که نیاز به خارج کردن دندان های زیر لثه ها و از بین بردن ریشه های عفونی است ضرورت پیدا می‌کند به این معنی که در این مواقع باید از لباس مخصوص استفاده شود چون از انتقال آلودگی بین بیمار و وی جلوگیری می نماید.

این لباس ها معمولاً در دو رنگ سرمه ای و صورتی تولید می شوند و دارای ویژگی های خاصی هستند؛ از ویژگی های گان جراحی مذکور قابل استریل بودن آن است و این امتیاز بسیار مهمی است چون دندانپزشک اطمینان حاصل می‌کند که فاقد هر نوع عامل بیماری زا می باشد همچنین این لباس ها بسیار سبک بوده و جراح در زمان طولانی جراحی نیز اذیت نخواهد شد.

بافت گان از پارچه مخصوص اسپان باند است که کاملاً خنثی بوده و هیچ عامل بیماری زا قابلیت رشد بر روی آن را ندارد همچنین این گان ها قابل عرضه به بازار در بسته بندی های نایلونی و به صورت تکی هستند بنابراین کاملا استریل بوده و حمل و نقل آنها باعث آلودگی این نوع لباس ها نخواهد شد.

دیگر مزیت ویژه بهترین این گان ها کشباف بودن آنها است و به این شکل در ناحیه کمر محکم بوده و بالا و پایین نمی رود که در راحتی دندانپزشک حین عمل جراحی اهمیت بسیار زیادی دارد همچنین این گان ها معمولاً دارای عرض ۱۶۰ و طول ۱۲۰ سانتی متر می باشند و اندازه سر آستین این لباس ها پنج سانتی متر بیشتر نیست.

از نظر رنگ نیز علاوه بر رنگ های ذکر شده در بالا رنگ آبی تیره یکی از مرسوم ترین رنگ های گان جراحی دندانپزشکی بوده و شاید برایتان جالب باشد که بدانید وزن این آن کمتر از ۵۰ گرم و اغلب ۳۸ گرم می باشد همچنین این نوع لباس بندهای گردنی و بند میانی دارد و به این ترتیب در بدن کاملاً محکم می شود تا به این ترتیب فرد را در برابر عوامل بیماری زا و میکروب ها کاملاً محافظت کند.

این لباس بدن نما نبوده و لباس های زیرین را نشان نمی دهد با این وجود تنفس هوا از طریق آن به فراوانی انجام می‌شود و فرد در آن احساس گرما نخواهد کرد همچنین در مراکز درمانی و تشخیصی دندانپزشکی کاربرد زیادی دارد علاوه بر استفاده توسط دندانپزشکان توسط پرسنل آزمایشگاه های طبی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و حتی به وسیله بیماران نیز در برخی موارد استفاده می شود.

ویژگی هایی که در مورد این نوع لباس خاص بیان شده آن را مناسب استفاده در کلینیک های دندانپزشکی می کند و به این ترتیب این لباس یا گان جراحی نیازهای دندانپزشک را به یک لباس راحت تامین خواهد کرد تا به این ترتیب انجام هر گونه عمل جراحی توسط وی در کمترین زمان و به شکلی بسیار راحت امکان‌پذیر باشد.

قیمت گان جراحی دندانپزشکی مچ کشباف با بالاترین کیفیت

 

قیمت گان جراحی

کارخانه تولید کننده این محصول در کشور قرار دارد و نمونه های باکیفیت این لباس را که استانداردهای لازم را دارند در بسته بندی مخصوص عرضه می کند همچنین قیمت فوق العاده مناسب و باورنکردنی را برای آن به مشتریان عرضه می دارد تا به این ترتیب این امکان را به آنها بدهد که ارزان تر به این محصول صادراتی دسترسی پیدا کنند.

این گان نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مصرف دارد و کشورهای همسایه به دلیل نرخ مناسبی که این گان در ایران دارد از مشتریان دایمی آن محسوب می شوند و حجم قابل توجهی از تولید داخلی به این بازارها عرضه می گردد تا از آن برای تامین نیاز این کشورها استفاده شود و در عین حال سود بسیار خوبی نیز از فروش آن نصیب صادرکنندگان گردد.

خریداران عمده و کسانی که برای این لباس در خارج از کشور مشتری ویژه دارند بدون واسطه در تماس با کارخانه تعداد بالایی از این محصول را سفارش می دهند و به این ترتیب قیمت بسیار ارزانی نیز به آنها پیشنهاد می شود سپس این محصول را با حداقل هزینه های گمرکی موجود به خارج از کشور و بازار کشورهای گوناگون عرضه می کنند که به دلیل کیفیت و استاندارد بالا به راحتی در این بازارها مورد استقبال قرار می‌گیرد و به دلیل نرخ مناسب در کمترین زمان به فروش می رسد.

تولید کننده گان جراحی رنگ های مختلف این پوشش را در اختیار دارد و از نظر میزان سفارش مشتریان هیچ محدودیتی ندارد همچنین سفارشات را در زمانی بسیار کوتاه و با کیفیت عالی در اسرع وقت به دست آنها می رساند بنابراین به عنوان یک مرجع خرید معتبر و در هر لحظه ثبت سفارش مشتریان را انجام می دهد.

خریداران از طریق این وب سایت فروشگاهی نیاز خود را به گان جراحی مذکور به هر تعداد تامین خواهند کرد و در هر ساعت از شب شبانه روز نیاز خود را سفارش می کنند بدون این که به هر نوع مراجعه به دفتر فروش یا بازار نیاز داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما