قیمت گان جراحی اتاق عمل برای مصارف بیمارستانی و قابل شست و شو

گان جراحی اتاق عمل از تجهیزات ضروری و لازم پزشکی است که با پارچه های مرغوب تولید می شود و در برابر مایعات نفوذناپذیر است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت گان جراحی اتاق عمل برای مصارف بیمارستانی و قابل شست و شو

قیمت گان جراحی اتاق عمل

روپوش های جراحی عمدتا توسط کادر پزشکی در اتاق های عمل استفاده می شود و کاربرد زیادی داشته و در واقع یکی از تجهیزات لازم برای پزشکان است که حتما باید از آن استفاده کنند.

از این رو گان بازار خرید و فروش پررونقی دارد و از نظر کیفیت و قیمت با هم تفاوت دارد که عوامل مختلفی در این زمینه تاثیرگذار بوده و در ادامه این متن جهت آشنایی بیشتر شما برخی از موارد را بیان می کنیم.

گان جراحی انواع مختلفی دارد که می تواند بر قیمت گذاری محصول موثر باشد و به طور عمده به روپوش های جراحی قابل استفاده مجدد و روپوش های جراحی یکبار مصرف تقسیم می شود.

از این رو نرخ آنها با هم تفاوت دارد که در بیشتر موارد گان یکبار مصرف قیمت پایین تری دارد، برای تولید گان جراحی الیاف و پارچه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

در این راستا بیشتر پارچه‌ های پنبه‌ ای معمولی، پارچه‌ های پلی‌ استر استات با چگالی بالا و لمینت‌ های چند لایه پلی‌ اتیلن کاربرد دارد که از مهمترین عوامل موثر بر قیمت این محصول می باشد که گفته می شود گان از جنس پنبه ای قیمت بیشتری دارد.

برخی از انواع گان جراحی به خوبی در برابر الکتریسیته ساکن مقاوم است، علاوه بر این گان به عنوان یک دفاع قدرتمند در برابر مواد شیمیایی و میکروب ها عمل می کند و از این رو با نرخ گرانتر در بازار عرضه می شود.

کارخانه های تولیدی فراوانی در سراسر کشور به تولید تجهیزات پزشکی و از جمله گان جراحی می پردازند که برخی از آنها در این زمینه سابقه طولانی داشته و از مراکز معتبر هستند.

همچنین گان ممکن است وارداتی بوده و تولید کشورهای خارجی باشد، از این رو برندهای متعددی دارد که به نوبه خود بر قیمت گذاری این محصول تاثیر زیادی می‌ گذارد.

اگر گان جراحی اتاق عمل از برندهای شناخته شده باشد، با قیمت بالاتر در بازار عرضه می‌ شود و با این حال خریداران زیادی را جذب می کند.

گان جراحی اتاق عمل رنگ های مختلف آبی، سبز و غیره دارد که می‌ تواند مرغوب و نامرغوب باشد و این مسئله در تعیین قیمت گان تاثیر می گذارد.

روش سفارش و خرید گان جراحی از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصول می باشد و در صورتی که از روش‌ های بی واسطه مانند مراجعه مستقیم به فروشگاه‌ های مجازی یا کارخانه های تولیدی سفارش داده شود، نرخ آن کاهش پیدا می کند.

طرز دوخت گان جراحی عامل مهمی است که بر کیفیت آن تأثیر می گذارد و اگر به گونه ای دوخته شده باشد که راحتی کامل برای مصرف کننده ایجاد کرده و پزشک در هنگام عمل کاملا راحت و آزاد باشد، کیفیت عالی داشته و از این رو قیمت گران تری خواهد داشت.

اگر جریان هوا به خوبی از گان عبور کند موجب آزار پزشک در هوای گرم و سرد نمی شود و در نتیجه قیمت بیشتری دارد.

برخی از انواع گان مقاومت زیادی در برابر نفوذ مایعات و خون داشته و قیمت آن در مقایسه با گان جراحی که در برابر این عوامل مقاومت کمتری دارد، بیشتر است.

گان جراحی ساختار و شکل مختلفی داشته و ممکن است جیب دار یا بدون جیب باشد و همچنین یک تکه بوده یا از چند تکه تشکیل شده است.

همه این موارد می تواند بر قیمت محصول اثر داشته باشد و معمولا هر چه گان ساده تر بوده یا یک تکه باشد، قیمت کمتری دارد.

طرز دوخت گان جراحی و اتصال اجزای آن به هم که به راحتی شکافته نشود، نیز از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت گان است.

گان جراحی از نظر وزن و قد با هم تفاوت دارد و همین مسئله قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد و سلم است که هر چه محصول وزن بیشتر داشته و بزرگتر باشد، نرخ بیشتری دارد.

قیمت گان جراحی اتاق عمل برای مصارف بیمارستانی و قابل شست و شو

گان جراحی اتاق عمل

گان جراحی در بسته بندی های مختلف قرار می گیرد که تعداد مختلفی داشته و ممکن است تکی، شش تایی، ده تایی و حتی تعداد زیاد مانند ۵۰ تایی باشد و از این رو قیمت آن تغییر می کند.

برخی از انواع گان به گونه ای طراحی شده است که با پوشیدن آن بیشترین میزان بهداشت رعایت می شود و از این رو سلامت بیمار و پزشک بهتر حفظ شده و به همین دلیل گان نرخ بالایی دارد.

در صورتی که گان جراحی هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نکرده و با محیط زیست هم سازگار باشد، نشان دهنده کیفیت عالی محصول و در نتیجه قیمت بیشتر آن است.

اگر برای تولید گان جراحی از مواد غیر شیمیایی مانند پروپیلن استفاده شده باشد، از خاصیت ضد حساسیت برخوردار است و به همین دلیل کیفیت با قیمت بالاتر در بازار عرضه می شود.

برخی از تولیدکنندگان برای تولید گان جراحی در ابتدا نیاز خریداران را مد نظر قرار می دهند و تنها به فکر کسب سود بیشتر برای خود نیستند.

به همین دلیل تلاش می کنند تمامی استانداردهای لازم را رعایت کرده و مواد اولیه مرغوب فراهم کند تا محصول تولیدی آنها کیفیت بالایی داشته باشد، از این جهت مسلم است که آن را با قیمت بیشتر به فروش می رساند.

میزان خرید و فروش محصولات و از جمله گان جراحی تحت تاثیر عوامل مختلفی دچار رکود شده یا پررونق می شود و در این زمینه قیمت گان جراحی نقش مهمی دارد که اگر نرخ مناسب و ابته جنس مرغوب داشته باشد، میزان فروش آن هم بیشتر می شود.

ارزان بودن قیمت گان جراحی تنها ملاک صحیح برای خرید آن نیست و در کنار این مسئله باید در ابتدا توجه داشت که گان کیفیت خوب داشته و مطابق استانداردهای تولید شده باشد.

اگر برای خرید گان جراحی به دنبال مراکز معتبر می باشید تا صاحب بهترین محصول شوید، توصیه می کنیم به سایت حاضر مراجعه کنید و با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.

در این صورت همکاران ما گان جراحی با کیفیت عالی و ارزان قیمت را در اسرع وقت به دست شما می رسانند.

بسیاری از مراکز فروش و عرضه تجهیزات پزشکی نیز گان جراحی را در بازار توزیع می کنند، اما به احتمال زیاد قیمت آن در مقایسه با سایت پیش رو گران تر است و به همین دلیل خرید از این مرکز گزینه مناسب تری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما