قیمت کلی گان جراحی تمام لمینت

گان جراحی نوعی لباس است که مخصوص پزشکان و پرسنل اتاق عمل جراحی می باشد. گان جراح به رنگ سبز یا آبی میباشد زیرا این دو رنگ باعث تقویت دید جراح نسبت به اشیا قرمز از جمله احشا خون آلود می شود. جنس گان جراحی پنبه میباشد.در ابتدا جراحان هیچ لباس مخصوصی برای انجام عمل جراحی نداشتند و تنها از پیش‌بندی استفاده می‌کردند که نه برای حفاظت از بیمار بلکه برای حفاظت از لباس خود جراح در برابر خون و کثیفی ناشی از انجام عمل پوشیده می‌شد.اما با کشف میکروب‌ها و برای جلوگیری از آلوده شدن بیمار به عوامل بیماری‌زا لباس جراحی فعلی پدید آمد. ابتدا لباس جراحان سفید بود اما رنگ سفید اتاق عمل و لباس باعث آزار بچشم جراح شد و رنگ آن با رنگ فعلی که توجه بیشتری را به رنگ قرمز خون جلب می‌کند تغییر کرد.گان جراحی تمام لمینت به عنوان دستاوردی مهم در پیشگیری از انتقال بیماری های ویروسی و عفونی طراحی شد.این محصول ضد نفوذ باکتری و ویروس و همچنین ضد آب می باشد و از انتقال ویروس جلوگیری میکند.همچنین این محصول قابل شست و شو و استفاده مجدد می باشد و از این رو بسیار مقرون به صرفه است،گان جراح لمینت در سایز استاندارد ، راحت و سبک و غیر قابل شکافته شدن می باشد

قیمت کلی گان جراحی تمام لمینت

اطلاعاتی درباره گان جراحی تمام لمینت یکبار مصرف

اطلاعاتی درباره گان جراحی تمام لمینت یکبار مصرف ایران یکی از کشورهای تولید کننده گان جراحی بوده که همه ساله انواع گان و شان جراحی بسیاری را به کشورهای مختلف صادر می کند که از این سو صادرات گان باعث رونق در تولید ملی کشور شده و از انواع گان می توان به گان جراحی یکبار مصرف،تمام لمینیت، دو لایه، سه لایه و نوع دیگر آن که پارچه ای می باشد اشاره کرد.از مشخصات این نوع گان ها می توان گفت دارای پوشش بسیار نازک و هم چنین ضد آب می باشند و در هر شرایط آب و هوایی سازگاری با بدن داشته و هم چنین دوخت راحت این نوع گان ها سبب می شود به راحتی به تن رفته و هیچ گونه ناراحتی برای استفاده کننده ندارد.گان لمینت از بهترین نوع پارچه می باشد که در کارخانه های مختلف ایران تولید می شود این پارچه ها اصولا از جنس ضد آب و حتی ضد لک هستند و فقط برای تولیدات خاص نظیر گان، پدهای بهداشتی ، کیسه های خواب، تشک ها، بالشت ها، کیسه های تعویض اطفال، و حتی روکش های مبلمان فضاهای باز و غیره مورد استفاده قرار می گیرند که فروش بسیار بالایی هم دارند و به خاطر یک بار مصرف بودنشان انتقال هر گونه عفونت را از بین می برند.

پخش گان جراحی تمام لمینت به صورت مستقیم

پخش گان جراحی تمام لمینت به صورت مستقیم برای خرید یک گان جراحی با قیمت مناسب می توان با مراجعه مستقیم به کارخانجات تهیه این تجهیزات بدون واسطه و به صورت عمده اقدام به خرید انواع گان و شان جراحی نمود از جمله گان های تولید شده گان جراح اسپان باند ، گان تمام لمینت ایرانی ، گان دو لایه و سه لایه و هم چنین انواع گان پارچه ای قابل شستشو می باشد. اصولاً بیمارستان ها بعنوان پخش گان جراحی به طور مستقیم هستند که یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی تری داشته باشند که می توان با مراجعه مستقیم به کارخانه یا مراکز فروش و سایت های معتبر فروش سفارش مورد نیاز خود را ثبت نمود و به موقع در محل تحویل گرفت. که خرید مستقیم دست دلالان سودجو را کوتاه می کنند. قیمت انواع گان در محل کارخانه نسبت به بازار فروش بسیار پایین تر می باشد و هم چنین می توان از اصل بودن آن مطمئن بود. اصولاً قیمت انواع گان در سایت های فروش کارخانه هم مشابه خود کارخانه بوده که از این طریق مشتریان بیشتری را به خود جذب می کنند چون مشتری با مراجعه به وب سایت کارخانه خرید خود را به راحتی ثبت می کند که در وقت و هزینه های جانبی صرفه جویی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما