قیمت ملافه یکبار مصرف پزشکی

قیمت فروش ملافه یکبار مصرف پزشکی بستگی به روش خرید و جنس آن دارد. فروش ملافه یکبار مصرف به صورت مستقیم و غیر مستقیم به صورت عمده با قیمت ارزان و مناسب عرضه می شود. فروشندگان این محصولات را به صورت فوری از طریق فروشگاه اینترنتی با قیمت ارزان به صورت رایگان به مشتریان خود تحویل می دهند. اگر قصد ملافه یکبار مصرف پزشکی را به صورت آنلاین دارید می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

قیمت ملافه یکبار مصرف پزشکی

بهترین ملافه یکبار مصرف ضد آب

بهترین ملافه یکبار مصرف ضد آب

ملافه یکبار مصرف ضد آب از بهترین نوع ملافه رولی بیمارستانی می باشد که از نوع اسپان باند ضد آب تولید می شود و بسیار نرم و لطیف می باشد این ملافه ها به صورت رول و ساده روتختی است و در رنگ های متنوع به فروش می رود.

ملافه یکبار مصرف ضد آب برای استفاده در بیمارستان ها ، درمانگاه ها، مراکز بهداشتی و در واحدهای اورژانسی مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

ملافه تخت معاینه سفید رنگ می باشد و کیفیت و قدرت جذب آن نیز بالات است و عرض های آن 60 و 80 متری به فروش می رود.

این محصول به دلیل ضدآب بودن از بهترین و نرم ترین مواد اولیه تولید شده و از لطافت و نرمی خوبی برخوردار می باشد و فوق العاده محکم و با دوام می باشند.

استفاده از دستمال یکبار مصرف برای رعایت مراقبت های بهداشتی بیماران مهم و ضروری می باشد و موجب صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگه داری لباسهای پارچه ای و نخی نیز می شود.

این محصول به صورت آماده در ابعاد گوناگون و دلخواه در رنگ های گوناگون تولید و راهی بازار می شود و استفاده از آن مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و خاصیت جذب مایعات در استفاده از آن مفید می باشد.

فروشنده انواع ملافه دور کشدار

فروشنده انواع ملافه دور کشدار

فروشنده انواع ملافه دور کشدار را در رنگ ها و کیفیت های مختلف به روش های مختلف به فروش می رساند. فروش انواع ملافه در جنس ها و قیمت های متنوع به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. عرضه این محصولات را می توان به صورت حضوری و غیر حضوری به متقاضیان عرضه نمود.

فروشندگان به صورت آنلاین و اینترنتی به صورت عمده انواع ملافه را در قیمت های مختلف به مشتری تحویل می دهند و در صورت خرید آنلاین محصول به صورت رایگان به دست مشتری می رسد.

اگر قصد خرید آنلاین ملافه دور کشدار را دارید می توانید از طریق این سایت سفارش خرید نمایید و همکاران فروش این سایت راهنمایی ها و اطلاعات لازم را به مشتریان عزیز ارائه خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما