قیمت لباس صورتی بیمارستان تترون

قیمت لباس صورتی بیمارستان تترون با توجه به معیارهای کیفی و کمی آن تعیین می شود. روزانه هزاران عدد از این لباس ها در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند. چه عواملی در کیفیت و علت استفاده از آنها تاثیرگذار هستند؟ چرا امروزه پوشیدن لباس بیمار در تمامی بخش ها الزامی شده است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و امکان خرید ارزان این محصولات با ما همراه شوید.

هر یک از قسمت های بیمارستان نیازمند تجهیزات متناسب خود می باشد که تخت بیمارستانی فول برقی یکی از امکانات اصلی می باشد که در این قسمت به صورت دقیق و جز بخه جز آن پرداخته ایم

قیمت لباس صورتی بیمارستان تترون

انواع لباس صورتی زنان باردار بیمارستانی

انواع لباس صورتی زنان باردار بیمارستانی امروزه در بخش زنان، لباس هایی به صورت بلوز و شلوار برای بیماران در نظر گرفته شده است که از پارچه های تترون دوخته می شوند. این لباس ها از نظر سایز دارای استاندارهای مشخصی بوده که برای افراد چاق و لاغر مناسب باشند.
علاوه بر ست های بلوز و شلوار، از لباس های یکسره نیز برای زنان حامله و کسانی که عمل های جراحی انجام داده اند استفاده می کنند. روسری در رنگ های صورتی و سفید نیز از دیگر ملزومات مورد استفاده زنان بستری در مراکز درمانی و بیمارستان ها است.

بیشتر و به صورت دقیق بخوانید و بدانید تخت بیمارستانی قزوین
از مهمترین ویژگی لباس صورتی تترون بیمارستانی باید به جنس پارچه و کیفیت آن اشاره کرد. بدون شک پارچه لباس ها باید به گونه ای باشند که هر گونه لکه خون و عفونت و … به راحتی از روی آنها پاک شود. برای این منظور از پارچه تترون تولید شده با الیاف پلی استر استفاده می کنند. از ویژگی های لباس صورتی بیمارستانی تترون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگار با پوست بدن و عدم ایجاد حساسیت
  • جلوگیری از عرق کردن بدن و گردش مناسب هوا
  • قابلیت شستشو و استریل شدن چند باره
  • بدون رنگ دهی و پرزدهی
  • قابل شستشو با انواع شوینده و مواد ضدعفونی کننده بیمارستانی

پخش عمده انواع لباس بچه گانه بیمارستان

پخش عمده انواع لباس بچه گانه بیمارستان علاوه بر لباس های زنانه، مدل های لباس بچه گانه بیمارستان نیز از جنس های تترون پلی استر و فلامنت تولید می شوند. این لباس ها به دو صورت ساده و طرح دار عروسکی طراحی می شوند که هر مرکز درمانی با توجه به نیاز خود اقدام به سفارش و خرید آنها می کند.
توجه کنید که قیمت این لباس ها با توجه به نرخ روز هر متر پارچه تترون، هزینه های دوخت و سایز و اندازه لباس متغیر است. اگر مرکز درمانی لباس ها را با ثبت لوگو مورد نظر خود سفارش دهند بدون شک قیمت فروش هر ست آنها افزایش خواهد داشت.
با توجه به افزایش تقاضا برای خرید انواع ست لباس بیمارستانی زنانه، مردانه و بچه گانه و فعالیت گسترده مراکز تولیدی، توصیه می کنیم به صورت آنلاین اقدام به استعلام قیمت و کیفیت این محصولات با برندهای مختلف کنید. در این مرکز علاوه بر امکان استعلام قیمت ها، سفارشات عمده و صادراتی نیز برای کلیه مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی پذیرفته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما