قیمت روز لباس یکبار مصرف پرستاری

لباس یکبار مصرف پرستاری نوعی لباس پرکاربرد است که در بیمارستانها و کلینیکها توسط پرسنل بیمارستان، پرستارها، افراد حاضر در اتاق عمل و سایر کادر درمان استفاده می شود. لباس پرستاری معمولا یکبار مصرف است اما برخی از لباسهای پرستاری نیز وجود دارد که قابلیت استفاده چندباره را داراست. قیمت روز لباس یکبارمصرف پرستاری بسته به نوع برند تولید کننده و همچنین کیفیت آن در بازار با قیمت های متفاوتی خرید و فروش می شود.

قیمت روز لباس یکبار مصرف پرستاری

نحوه تولید لباس یکبار مصرف پرستاری

نحوه تولید لباس یکبار مصرف پرستاری لباس های بیمارستانی انواع مختلفی دارند که از آنها در محیط بیمارستان، آزمایشگاه، اتاق عمل، داروخانه ها و مطب ها استفاده می شود،لباس پرستاری یکبار مصرف از جمله پر استفاده ترین لباس هایی که توسط کادر درمان مورد استفاده قرار می گیرد است.

در تهیه این البسه از پارچه های گوناگونی استفاده می شود که در ادامه به بررسی و توضیح آنها می پردازیم:

  1. پارچه ترگال ساده 
  2. پارچه ترگال کجراه 
  3. پارچه فلامنت  
  4. پارچه ویسکوز
  5. پارچه ویسکوز طرح دار 
  6. پارچه برزنت 
  7. پارچه تترون 
  • پارچه هایی که به آنها اشاره کردیم هر کدام ویژگیهای متفاوتی دارند و به همین خاطر معمولا در تولید لباسهای پرستاری استفاده می شوند.

اولین قدم در تولید لباس پرستاری یکبار مصرف انتخاب درست نوع پارچه است، پارچه تترون به سبب ویژگی هایی که دارد بهترین نوع پارچه برای تولید البته بیمارستانی به شمار می رود. ویژگی های پارچه تترون عبارت است از:

  1. قیمت ارزان
  2. تنوع رنگی بسیار بالا
  3. لطافت مطلوب
  4. وزن کم

تولید لباس پرستاری در محیطی کاملا استریل و بهداشتی صورت میگیرد و تولید آن از مرغوبترین و باکیفیت ترین انواع پارچه استفاده می شود. تولید و دوخت لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی معمولا به شکل فری سایز صورت می گیرد اما تولیدی هایی نیز وجود دارد که دوخت این البسه را طبق سایز دلخواه خریدار انجام می دهند. 

لباس پرستاری مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • سبک باشد
  • از تعرق جلوگیری کند
  • دارای آستری پارچه ای و جاذب باشد
  • اندازه مناسبی داشته باشد، یعنی نه بدن نما باشد و نه گشاد باشد تا مانع حرکت درست و به موقع شود
  • حساسیت ایجاد نکند
  • در برابر مواد شیمیایی مقامت داشته باشد
  • فرد در هنگام استفاده از لباس احساس راحتی کند

خرید انواع لباس یکبار مصرف پرستاری

خرید انواع لباس یکبار مصرف پرستاری خرید لباس یکبار مصرف پرستاری به دو شکل حضوری و اینترنتی میسر می باشد. با رشد تکنولوژی و به وجود آمدن اینترنت بازارچه ها و فروشگاه های اینترنتی فراوانی به وجود آمده اند که هدفشان حذف واسطه ها و رساندن محصولی با کیفیت و مرغوب به مشتری می باشد.

  • گروه بازرگانی مهر آوا فروشگاهی اینترنتی است که در زمینه تولید، عرضه و فروش انواع لباس یکبار مصرف پرستاری فعالیت دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما