قیمت خرید پک جراحی ارتوپدی

پک جراحی ارتوپدی در بیمارستانها و مراکز توانبخشی جهت ارائه به بیماران کاربرد دارد . این پک ها در هنگام جراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند تا مانع از ایجاد عفونت بر بدن فرد گردند.

قیمت خرید پک جراحی ارتوپدی

توضیحات درباره پک جراحی ارتوپدی

توضیحات درباره پک جراحی ارتوپدی

در قدیم و در طب سنتی ، علوم درمانی و فیزیکی جایگاهی نداشت و بسیاری از اختلالات جسمی و مادرزادی بدون راه حل باقی می ماندند. اگر چه در جراحی ارتوپدی هم گاهی درمان قطعی صورت نمی گیرد اما راه کارهایی مبنی بر تمربنات بدنی خاص به بیماران ارائه می شود که به آنها در بهبود آن مشکل فیزیکی که در اندام حرکتی ایجاد شده کمک شایانی می کند .گاهی برخی از بیماران عضوی حرکتی از بدن را از دست می دهند و یا به شکل مادرزادی با این موضوع درگیرند . علم جراحی ارتوپدی با استفاده از پروتزهای مناسب و طراحی شده برای هر شخص این مشکل را هم مرتفع نموده که این پروتزها همان اعضای مصنوعی مثل دست و پا و… هستند .

طبق روال همه مراکز بهداشتی و درمانی ، انجام امور حساسی مثل جراحی باید در محیطی استریل انجام شود . طبیعتا افرادی هم که وارد این محیط می شوند از جمله پزشک و تیم جراحی و بیمار هم باید عاری از هرگونه میکروب باشند تا در طی عمل جراحی ، کوچکترین آلودگی قابل انتقال به قسمت باز تحت جراحی نباشد. راه کار این مساله در ابتدا لباسهایی خاص بود که فقط هنگام ورود به تن می کردند و بعد از آن ضدعفونی می شدند و برای عمل جراحی بعدی استفاده می گردید.

امروزه با استفاده از پارچه هایی سبک و یکبار مصرف ،این نیاز در بیمارستان ها و کلینیک ها برطرف شده و پس از پایان جراحی کل قسمتهای لباس دور ریخته می شود .

استفاده از البسه بیمارستانی به منظور به حداقل رساندن ریسک انتقال مستقیم و غیر مستقیم میکروارگانیسم ها و ایجاد عفونت های بیمارستانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

همانطور که در بالا گفتیم این پک ها در دو مدل یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید شده اند . پکهای جراحی ارتوپدی از الیاف طبیعی ساخته شده اند و هیچ گونه حساسیتی برای مصرف کنندگان این محصول ایجاد نمی کنند.

مراکز توانبخشی معمولا پک های ارتوپدی خود را سفارش داده و به موقع و درست دریافت می کنند . برای خرید پک ارتوپدی می توان از نمایندگی های فروش شرکتها استفاده کرد .

قیمت انواع پک جراحی ارتوپدی

قیمت انواع پک جراحی ارتوپدی

اصولا قیمت پک جراحی بر اساس گرماژ پارچه ، کیفیت ادوات و محتویات داخل پک تعیین می شود و شرکت های تولید کننده محتویات را با توجه به تعداد مورد دلخواه بیمارستان یا مراکز درمانی تنظیم و بسته بندی می کنند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما