قیمت خرید لباس سرهم پزشکی ایزوله

بیماری ای که این روزها جامعه بشری را تهدید کرده و سلامت آنها را تحت تاثیر قرار داده؛ بیماری ویروسی کرونا است که برای مقابله با آن، راهکارهای متعددی ارائه گشته است. یکی از این راهکارها که مربوط به حوزه درمان می باشد؛ استفاده از لباس سرهم پزشکی ایزوله می باشد که از ایمنی فوق العاده ای برخوردار بوده و کاملاً استریل شده است و همچنین با قیمت خرید مناسبی به فروش می رسد.برای اطلاع از قیمت کیفیت تخت بیمارستانی شرکت به صورت دقیق و بروز می توانید با ما از این قسمت در ارتباط باشید.

قیمت خرید لباس سرهم پزشکی ایزوله

ویژگی های لباس سرهم ضد کرونا

ویژگی های لباس سرهم ضد کرونا کرونا از آن دست بیماری های همه گیر و سریع الانتقالی است که با اندکی نا مراقبتی و عدم رعایت بهداشت، به بدن فرد نفوذ کرده و مشکلات حاد و غیر قابل تحملی را به وجود خواهد آورد.
حالا راه های بسیاری جهت مقابله و کنترل این بیماری از سوی سازمان بهداشت جهانی ارائه گشته که یکی از آنها پوشیدن لباس های مخصوص کادر درمان است که به صورت روزانه با بیماران کرونایی سروکار دارند و اگر از این لباس ها استفاده نکنند؛ در این صورت احتمال درگیر شدنشان بسیار بالا خواهد رفت.

پس کادر درمان ملزم به پوشیدن لباس سرهم ضد کرونا بوده و با این کار می توانند از جان و سلامتی خود مراقبت نمایند که البته باید گفت حالا همه کادرهای درمانی فعال کشور از این لباس ها بهره برده و بنابراین استفاده از آنها بسیار فراگیر شده است.

در این قسمت از مقاله تخت بیمارستانی صحرایی شما را به دیدن بخش های کاملتر دعوت میکنیم.
اما موضوع دیگری که در رابطه با این لباس ها می خواهیم بدانیم؛ ویژگی های لباس ضد کرونا است که در ادامه به چندی از آنها خواهیم پرداخت:

  • این لباس ها با گازهای مخصوص پزشکی استریل شده اند و دارای بهداشت کامل می باشند.
  • پارچه به کار برده برای دوخت این لباس ها، از نوع پارچه اسپان باند درجه یک است.
  • روکش روی این لباس ها از جنس پلی اتیلن اومده و به عنوان یک لایه محافظتی عالی برای آن به شمار خواهد رفت.
  • برای کیپ شدن و بهتر ماندن لباس در تن افراد، از کش در قسمت کمر، آستین و پا استفاده شده است.
  • همچنین از دیگر ویزگی های خوب این لباس ها، غیر قابل نفوذ بودن آنهاست.

فروش مستقیم لباس پزشکی استریل

فروش مستقیم لباس پزشکی استریل لباس پزشکی استریل به یکی از لباس های رایج و مهم در این روزها تبدیل شده و حالا همه مراکز درمانی مهم مانند بیمارستان ها که روزانه با تعداد مراجعین بالایی روبرو هستند؛ از این لباس ها بهره می برند.
با توجه به همین موضوع است که اقدامات بسیاری در راستای فروش مستقیم این دسته از لباس های پزشکی صورت گرفته تا تامین آنها در کشور به مشکل نخورد.

حال برای اینکه بتوانید از لباس های استریل پزشکی به شکلی سریع تر برخوردار شده و آنها را با مشخصات عالی همچون این موارد تهیه نمایید؛ نیاز است از یک مرکز فروش مستقیم معتبر برای این کار اقدام نمایید:

  1. لباس پزشکی با درصد استریل بالا تا 30 درصد
  2. لباس های استریل سبک و راحت
  3. لباس های فری سایز و مناسب برای همه افراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما