قیمت خرید ست لباس بیمارستانی نوزاد

ست لباس بیمارستانی نوزاد یکی از مهمترین ملزومات کودک در ساعات اولیه پس از تولد است. نوزاد را پس از مرخص کردن از بیمارستان، با این لباس به خانه می آورند. قیمت خرید ست لباس بیمارستانی با توجه به چند تکه بودن آن تفاوت دارد. می توان بهترین محصول را از تولیدکنندگان مطرح حوزه پوشاک نوزادان و کودکان تهیه کرد.

قیمت خرید ست لباس بیمارستانی نوزاد

مشخصات بهترین ست لباس بیمارستانی نوزاد

مشخصات بهترین ست لباس بیمارستانی نوزاد زمانیکه نوزاد تازه متولد شده ای در میان ما وجود داشته باشد، بدون شک از هیچ تلاشی برای راحتی و آسایش وی دریغ نخواهیم کرد. ابتدایی ترین نیازهای نوزاد که والدین از پس برآورده کردن آن برمی آیند، زمانی است که کودک تازه متولد شده برای نخستین بار به خانه می آید.خرید ست نوزاد با جنسی نرم و لطیف برای نوزاد تازه متولد شده به ویژه زمانیکه برای اولین بار پا به خانه می گذارد، بسیار حائز اهمیت است. ست های لباسی که برای این منظور تهیه شده اند به نوعی طراحی شده تا پوشاندن لباس بر تن نوزاد کمترین زحمت را داشته و نوزاد را نیز اذیت نکند.

کیفیت و جنس این نوع لباس در هر دو حالت پسرانه و دخترانه، یکی است و از الیاف طبیعی نخ و پنبه دوخته شده اند. طبیعی بودن الیاف لباس به دلیل حساسیت بالای پوست نوزادان نکته مهمی است که باید حتما به آن توجه شود. بنا به اینکه لباس بیمارستانی چند تکه است، قیمت و نوع مصارف آن نیز متفاوت خواهد بود.لباس ست بیمارستانی گاهی تا 20 تکه متفاوت هم خواهد بود، اما باید ضروری ترین تکه های آن را که برای پوشش کامل نوزاد در ساعات اولیه تولد لازم است، همراه خود به بیمارستان برد. لباس های باکیفیت نوزاد دارای سایز بندی مناسب برای ریزترین جثه تا نوزادان سه ماهه است.

الیاف لباس از چنان کیفیتی برخوردار هستند که هم در شستشوی دستی و هم شستشو با ماشین، صدمه ای به لباس وارد نمی شود. پس از شستشو رنگ لباس تغییر نکرده و از فرم خارج نخواهد شد. مهمترین اقلام مورد نیاز نوزاد تازه متولد شده شامل کلاه، سرهمی جوراب دار، دستکش، پارچه بند ناف، پاپوش، پیش بند و یک پارچه لطیف روانداز می شود.

فروشگاه ست لباس بیمارستانی نوزاد

فروشگاه ست لباس بیمارستانی نوزاد فروش لباس بیمارستانی از طریق فروشگاه های معتبر پوشاک کودک انجام می شود. برندهای معتبر داخلی و خارجی بسیاری ست لباس بیمارستانی نوزاد را می فروشند که نمونه ایرانی قیمت پایین تری دارد. بالا رفتن نرخ ارز موجب شده است ست نوزادی خارجی افزایش قیمت زیادی داشته باشد.برای خرید انواع ست بیمارستانی می توان به صورت آنلاین طرح، رنگ و برند مورد نظر را انتخاب کرد. تمامی فروشگاه های معتبر لوازم سیسمونی دارای سایت اینترنتی بوده و مشتری می تواند بدون مراجعه حضوری، ست مورد نظر خود را در انواع طرح و رنگ دلخواه سفارش دهد.جدیدترین قیمت ها بر روی ساین قرار داده شده تا کار انتخاب و مقایسه برای مشتری آسان تر شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما