قیمت انواع گان کلاه شلوار

گان کلاه شلوار، همان لباس های مورد استفاده در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، مراکز جراحی و برخی از آرایشگاه هاست. این ست های کاربردی و پرمصرف متناسب با قد افراد تولید و به مصرف میرسند. این مدل لباس یکبار مصرف است و با دوخت یکدست و جنس عالی برای بیماران و کادر درمان کاملا مناسب است و باقیمتی بسیار به صرفه و مناسب عرضه می گردد تا از نظر مالی هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

شما می توانید انواع لباس پرستاری و تخت بیمارستانی در گرگان  مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدی را در این قسمت ببینید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت انواع گان کلاه شلوار

ویژگی های گان کلاه شلوار بیمارستانی

ویژگی های گان کلاه شلوار بیمارستانی گان بیمارستانی معمولا با سایز فری دوخته میشود تا مناسب هر وزنی باشد و راحتی را به بیماران هدیه دهد. این ست دارای یک کلاه گرد با لبه ی کشی است تا موها و سر بیمار را تحت پوشش خود قرار دهد. گان کلاه شلوار بیمارستانی طراحی بسیار سبک ونرم لطافت خاصی دارد.

این ست با کیفیت قابلیت تبادل هوا را دارد که در اتاق عمل که دکتر شاید ساعت ها مشغول عمل باشد و قابلیت تبادل هوا بسیار مهم کاربرد خود را نشان میدهد. و به علت جنس خاص و باکیفیت آن آب به آن نفوذ نمیکند و ضد آب است و حالت استریل خود را حفظ میکند. این لباس ها قابلیت حفاظت بالایی دارند و با دوختی کاملا یکدست و طرحی عالی دغدغه ای درمورد پوشش برای بیمار باقی نمیگذارند.

این مدل لباس مخصوص بیماران بخش بستری، بیماران بخش جراحی و حتی قابل استفاده در ازمایشگاه ها یا هر مرکز بهداشتی است.

گان کلاه شلوار علاوه بر این که سبب کاهش هزینه هاشده، بهداشت بیشتری را به همراه دارد زیرا امکان انتقال عفونت حتی بعد از شستشوی پارچه وجود دارد که یک بار مصرف بودن این ست هم هزینه هارا کاهش داده وهم بهداشت، آرامش و راحتی را تامین میکند.

این ست ها معمولا با قد های مختلف دوخته میشوند تا مناسب همه ی افراد باشند و با جنسی عالی که ضد اب است و امکان تبادل هوا را دارد تمام نیاز های بیمار را برآورده میکنند.

این گان ها بسیار سبک اند و به راحتی استفاده میشوند و حس سنگینی را به بیمار نمیدهند از این جهت کاربردی اند.

در هنگام خرید محصولات پزشکی و  تخت بیمارستانی شاهرود به تمامی مواردی که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم دقت کنید.

فروشگاه عرضه انواع گان کلاه شلوار

فروشگاه عرضه انواع گان کلاه شلوار این مرکز با در نظر گرفتن تمام نیازهای یک بیمار اقدام به تولیدگان کلاه شلوار با نازلترین قیمت و دوخت و جنس و طرح عالی کرده است تا رضایت صدرصدی را از آنِ خود کند.

عرضه گان در این مرکز با هدف تولید ملی و در نظر گرفتن هم زمان کیفیت و کمیت به بهترین صورت شکل میگیرد و نیاز های یک مرکز درمانی اعم از بخش بستری، ازمایشگاه و بخش جراحی را به صورت کامل تامین میکند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما