قیمت انواع گان لمینت شده جراحی

گان لمینت شده جراحی روپوشی مخصوص برای افراد جراح می باشد که در حین عمل جراحی آن را بر تن می کنند تا از ورود آب و مواد مایع مانند خون و همینطور عوامل بیماری زا از بدن فرد بیمار به بدن جراح جلوگیری شود.

قیمت گان لمینت جراحی بر اساس کیفیت جنس آن تعیین می گردد و البته قیمت این گان تا حدود زیادی بستگی به قیمت مواد اولیه تولید کننده آن دارد و به همین دلیل نمی‌توان برای آن قیمت مشخص بیان کرد.

برای اطلاع از قیمت کیفیت تخت بیمارستانی شرکت به صورت دقیق و بروز می توانید با ما از این قسمت در ارتباط باشید.

قیمت انواع گان لمینت شده جراحی

کاهش نفوذ آلودگی با گان لمینت شده

کاهش نفوذ آلودگی با گان لمینت شده گان لمینت شده در محیط های بهداشتی بسیار اهمیت دارد این نوع از گان از دو لایه تهیه شده است بنابراین نسبت به آلودگی و رطوبت غیر قابل نفوذ است و از این طریق از انتشار عوامل بیماری زا مانند ویروس ها و باکتری ها که بسیار خطرناک هستند جلوگیری می کند و این چنین است که با وجود این لباس های مخصوص انتقال بیماری از فرد بیمار به فرد سالم به راحتی انجام نمی گیرد.

لایه رویی گان لمینت شده از جنس مواد پلاستیکی می باشد به همین دلیل به آن لمینت گفته می‌شود که این لایه پلاستیکی مانع از نفوذ آلودگی و گرد و خاک و همینطور موادی مانند آب و خون به بدن فرد جراح می شود، اصولاً با وجود این که این دسته از لباسها در محیط بیمارستان و در هنگام ورود به اتاق عمل استفاده می شوند یکبار مصرف هستند و همین عامل باعث می‌شود که بعد از پوشیدن آن و انجام عمل جراحی بتوان آن را معدوم کرد که این نیز راهی بسیار خوب و مناسب برای جلوگیری از نشر بیماری می‌شود.

در این قسمت از مقاله تخت بیمارستانی صحرایی شما را به دیدن بخش های کاملتر دعوت میکنیم.

ساختار دوخت به گونه‌ای است که به خوبی جذب بدن می‌شود و در قسمت مچ آن یک کش به کار رفته است که این کشور باعث می شود لباس خیلی محکم به پوست دست بچسبد و این ویژگی برای حفظ سلامت و بهداشت فرد بسیار مفید است.

عرضه کننده گان لمینت شده

عرضه کننده گان لمینت شده عرضه گان لمینت شده در رنگ های متنوع و سایز بندی های مختلف از سوی عرضه کننده این لباس به صورت پیوسته انجام می‌گیرد و با وجود اهمیت و مصارف فراوانی که از این گان در محیط بیمارستان می شود واجب است که عرضه آن به صورت عمده انجام بگیرد تا همواره دسترسی به آن راحت باشد.

این عرضه کننده همیشه انواع با کیفیت و مرغوب گان لمینت شده را عرضه می کند و کار توزیع این لباس مخصوص را به صورت پیوسته و همیشگی انجام می دهد تا در بازار خرید آن مشکل کمبود وجود نداشته باشد و بتوان آن را در هر تعداد مورد نیازی با قیمت مناسب خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما