قیمت انواع گان جراح استریل

گان جراح استریل از جمله پوشش های بسیار کاربردی در جامعه پزشکی و جراحی می باشد.

در حالت کلی گان جراح را میتوان در دو دسته کلی تقسیم بندی کرد.

۱) گان جراح استریل یکبار مصرف: از نوع پارچه های سبک و یکبار مصرف استفاده میکنند

۲) گان جراح استریل چند بار مصرف: از جنس پارچه نخی و پلی استر تولید میشود

گان جراح با توجه به نوع پارچه و یکبار مصربودن یا نبودن آن قیمت های مختلفی دارد و همواره گان جراح چند بار مصرف قیمت بالاتری نسبت به یکبار مصرف دارد

شما می توانید انواع لباس پرستاری و تخت بیمارستانی در گرگان  مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدی را در این قسمت ببینید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت انواع گان جراح استریل

همه چیز درباره گان جراح استریل یکبار مصرف

همه چیز درباره گان جراح استریل یکبار مصرف گان همان لباس بلند پزشکان و جراحان می باشد که از جلو پوشیده میشود و از پشت باز است و توسط یک نوار باریک کمر بند مانند دور کمر از پشت بسته میشود.

گان ها را ازنوعی پارچه های بسیار سبک و راحت دوخته میشود تا علاوه بر راحت و سبک بودن برا پوشیدن جراح هوا آزادانه جریان داشته باشد و جراح حین جراحی های طولانی مدت احساس گرما و خستگی نکند.

گان را توسط ماده استریل کننده به نام اتیل اکساید یا گاما استریل میکنند.

بیشتر اوقات گان جراح یکبار مصرف می باشد و بعد از استفاده دور انداخته میشود.

در هنگام خرید محصولات پزشکی و  تخت بیمارستانی شاهرود به تمامی مواردی که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم دقت کنید.

شاید برای شما هم جالب باشد که گان ها دارای تاریخ مصرف هستند.

گان جراح یکبار مصرف چون توسط مواد استریل میشود از زمان تولید و بسته بندی تا دو هفته قابل استفاده می باشند و بعد از آن انقضای آن میگذرد و نباید در اتاق جراحی از آن استفاده کرد.

ناگفته نماند در بیشتر بیمارستان ها گان های پارچه ای از جنس نخ یا پلی استر نیز استفاده میشود که این گان ها چند بار مصرف می باشند و بعد از استفاده از هر جراحی گان را برای شستشو میفرستند و سپس مجدد استریل میشود.

درکنار تمام موارد بالا رنگ گان همواره از اهمیت بالایی برخودار بود در ابتدا گان را از پارچه های به رنگ سفید تولید میکردند ولی این رنگ به علت بازتاب تند نور به چشم گاها جراحان و کمک جراحان را دچار خطا و اشتباه میکرد اما بعد ها برای تقویت قوه بینایی جراح از گان هوایی با رنگ سبز و آبی روشن و خاکستری استفاده می کنند.

خرید بدون واسطه گان جراح استریل

خرید بدون واسطه گان جراح استریل مراکز بازرگانی زیادی در زمینه تولید بسته بندی و عرضه گان های استریل جراحی یکبار مصرف و چند بار مصرف وجود دارند که با به کار گیری کارشناسان کار آمد آماده خدمات رسانی به کادر جراحی می باشد.

این مراکز مشاورین متخصص جهت راهنمایی و مشتریان جهت خرید گان جراح استریل را در نظر گرفته است تا علاوه بر اینکه مشتریان این محصول را بدون واسطه تهیه کنند بلکه با کمک مشاورین مناسب ترین محصول را تهیه کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما