قیمت انواع گان بیمار عمده

گان به لباس مخصوص بیمارستان گفته می شود که یکسره و کاملا ایزوله است و مخصوص بیماران و کادر درمانی تولید می شود و پوششی است که به فراوانی استفاده می شود. گان بیمار انواع مختلفی دارد و در کیفیت های عالی تولید و عرضه می شود.. قیمت انواع گان بیمار عمده در سایت فروش آن بسیار مناسب و برای بیمارستان ها از لحاظ اقتصادی به صرفه است.  فروش عمده این محصول باعث کاهش قیمت آن در این سایت شده است.

قیمت انواع گان بیمار عمده

کیفیت مناسب گان بیمار عمده

کیفیت مناسب گان بیمار عمده گان بیمار لباس بلندی است که معمولا فری سایز است و تمام بیمار با هر سایزی می تواند از آن استفاده کند. ابن لباس غالبا با شلوار و کلاه عرضه می شود و در بخش های مختلف بیمارستان مانند آی سی یو، سی سی یو، رادیولوژی ها و بخش های جراحی که رعایت بهداشت ضرورت بیشتری دارد توسط بیماران استفاده می شود.

معمولا بیمارستان ها این لباس را به صورت کلی تهیه می کنند، بنابراین کیفیت مناسب گان بیمار عمده  عامل بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد و تمام گان ها باید ایزوله، بهداشتی و استاندارد باشند.

گان مناسب بیمار باید ضد تعریق و تنفس پذیر باشد تا بیمار درون آن احساس ناراحتی نکند. سایز آن باید به گونه ای باشد که پوشیدن آن راحت باشد، نه زیاد تنگ و نه زیاد گشاد و دست و پاگیر باشد، بافت آن باید نازک و خنک و در عین حال غیر قابل دید باشد، نفوذ پذیری عامل مهمی در کیفیت گان بیمار است، این نوع پوشش باید آب، خون و مواد دیگر را جذب کند.

معمولا گان بیمار از جنس اسپان باند چند لایه و یکبار مصرف است، در این صورت این لباس ویروس و آلودگی را از خود عبور نمی دهد و همچنین وزن بسیار کمی دارد، تعویض کردن و پوشیدن آن نیز آسان است.

گان بیمار عمده باید از جنسی باشد که با پوست بیمار سازگاری داشته و حساسیت های پوستی ایجاد نکند.

فروش انواع گان بیمار عمده

فروش انواع گان بیمار عمده گان بیمار عمده به دلیل راحتی در جابه جایی، بهداشتی بودن، کاهش هزینه های بیمارستانی مانند حذف هزینه مواد شوینده، هزینه برق مصرفی و غیره برای بیمارستان ها به صرفه است، از این رو فروش گان بیمار عمده رونق بسیار زیادی دارد و بیمارستان ها غالبا نیاز سالانه خود را سفارش می دهند.

فروش انواع گان بیمار عمده در سایت اینترنتی مربوطه با قیمت ارزان و استثتایی انجام می شود و این سایت با عرضه مستقیم این نوع پوشش باعث کوتاه شدن دست واسطه ها شده و گان بیمار را با قیمت تولیدی و سود ناچیز ارائه می دهد، همچنین به سراسر کشور ارسال دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما