قیمت انواع کاور آستین یکبار مصرف

کاور آستین در دو نوع یکبار مصرف و پارچه ای عرضه می شود. نوع یکبار مصرف آن جهت استریل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ولی نوع پارچه آن بعد از شستشو باید از استریل شدن آن مطمئن بود تا از انتقال بیماری ها جلوگیری کند.

کاور آستین یکبار مصرف بیشتر برای موارد بهداشتی و پزشکی کارایی دارد .دست ها و آستین‌های لباس عمدتا مواردی هستند که باعث می شود میکروب‌ها و ویروس‌ها به آن دسترسی داشته باشند. کاور آستین یکبار مصرف از نفوذ آلودگی‌ها و رطوبت جلوگیری می کند و باعث تمیز ماندن لباس در زمان کار می‌شود. این کاورها در موارد بیمارستانی، رستورانها ،دندانپزشکی و حتی سالن های زیبایی زنانه کاربرد دارد.

شما می توانید انواع لباس پرستاری و تخت بیمارستانی در گرگان  مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدی را در این قسمت ببینید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت انواع کاور آستین یکبار مصرف

کاور آستین نایلونی چه ویژگی هایی دارد؟

کاور آستین نایلونی چه ویژگی هایی دارد؟

کاور آستین نایلونی به دلیل داشتن کیفیت و فراگیر شدن بیماری کرونا از محصولات پزشکی پرکاربرد در چند سال اخیر شده است .استفاده از این محصول پر کاربرد ، ایمنی پرسنل پزشکی را تا حدی بالا برده است .کاور آستین نایلونی باعث می‌شود که دست پزشک و پرسنل بیمارستانی به ویروس‌ها و باکتری‌ها و میکروب‌ها آلوده نشود و بیشتر برای موارد جراحی کاربرد دارد .

این محصول به کشورهای همسایه و اروپا نیز صادر می‌شود. مهم‌ترین فاکتوری که در هنگام خرید کاور به آن باید دقت کرد کیفیت و قیمت آن محصول است .البته قیمت کاور ها به دلیل تحریم‌ها و نوسانات شدید ارزی در کشور تغییر زیادی کرده است. کاور آستین یکبار مصرف از قسمت بازو تا مچ دست را پوشش می‌دهد. این کاورها به صورت یک جفت در بازار عرضه می‌شود. کاورها در رنگ بندی های متفاوت عرضه می شود که معمولی ترین رنگ ها آبی و سفید است به طور کل رنگ های روشن که چشم را خسته نکند.

در هنگام خرید محصولات پزشکی و  تخت بیمارستانی شاهرود به تمامی مواردی که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم دقت کنید.

گاهی با مراقبت هایی که انجام می‌شود اگر آستین لباس ها کمی گشاد باشد جلوگیری از آلودگی کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود در چنین مواردی استفاده از کاور آستین یکبار مصرف کارآیی خود را نشان خواهد داد.

عرضه بدون واسطه کاور آستین یکبار مصرف

عرضه بدون واسطه کاور آستین یکبار مصرف

نحوه عرضه کاور آستین معمولاً در کالاهای پزشکی و بیشتر به صورت اینترنتی است .نوعی دیگر از کاور آستین وجود دارد که در پزشکی هسته‌ای کاربرد ویژه‌ای دارد و دستها را در برابر اشعه های خطرناک حفظ می‌کند. در پزشکی هسته ای افراد به طور مداوم با مواد شیمیایی کار دارند؛ که این نوع کاورها به عنوان محافظ از دست و افراد حفاظت می‌کند . الیاف به کار برده شده در این نوع کاورها بسیار سبک و خنک بوده به طوری که فرد احساس سنگینی و فشار بر روی دست خود نمی کند .همچنین از عرق کردن دستها نیز جلوگیری می‌کند. همچنین حرکت بازو و ساعد را مختل نمی‌کند و آنها را در فشار قرار نمی دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما