قیمت انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل

اگر در کسب و کار خرید و فروش انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل هستید قطعا می خواهید علاوه بر اینکه صاحب جنس مرغوب شوبد قیمت خریدتان هم کم شود. در این راستا برای خرید لباس بیمارستانی سرهمی بهتر است خرید مستقیم از سایت های اینترنتی را در اولویت قرار دهید. در این صورت هم صاحب لباس درجه یک می شوید و هم هزینه کمتری خواهید پرداخت.

برای اطلاع از قیمت کیفیت تخت بیمارستانی شرکت به صورت دقیق و بروز می توانید با ما از این قسمت در ارتباط باشید.

قیمت انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل

ویژگی مهم لباس بیمارستانی

ویژگی مهم لباس بیمارستانی لباس بیمارستانی سرهمی دارای برخی خصوصیات به شرح زیر است: مهم ترین خصوصیت لباس سرهمی بیمارستانی یکبار مصرف بودن آن است که پس از استفاده دور ریخته می شود و البته برخی از این لباسهای سرهمی پارچه ای بوده و قابل شستشو و استفاده مکرر است. رنگ لباس بیمارستانی سرهمی از دیگر خصوصیات آن است که معمولا از کلاه این لباس گرفته تا کفش های آن همه به یک رنگ و در رنگ های سبز یا آبی و صورتی و سفید و غیره می باشد.

لباس بیمارستانی مخصوص کادر پزشکی و بیماران معمولا ضد آب است تا در اثر پاشیدن آب و مایعات یا خون خیس نشود. معمولا این لباس با الیاف کاغذی دوخته می شود و منافذی برای عبور هوا در آن وجود دارد و برخی از انواع آن هم هیچ منفذی ندارد. برخی از انواع این لباس نیز ضد عرق و ضد بو است تا مصرف کننده کمتر اذیت شده و راحت تر باشد. لباس سرهمی ویژگی ضدعفونی بودن دارد و جهت جلوگیری از انتقال ویروس ها و رعایت بیشتر بهداشت استفاده می شود.

مدل های متنوع لباس بیمارستانی اتاق عمل

مدل های متنوع لباس بیمارستانی اتاق عمل در ایران تولیدی های مختلفی وجود دارد که انواع لباس اتاق عمل مانند لباس اتاق عمل زنانه، لباس اتاق عمل مردانه و… را در مدل های گوناگون تولید می کنند و با قیمت مناسب به مردم عرضه می نمایند

بیماران و پزشکان در اتاق عمل اصولا از لباس یکبار مصرف استفاده می کنند ولی خدمه اصولا لباس از نوع دیگر می پوشند. طرح و مدل انواع لباس بیمارستانی با هم مختلف است. مثلا لباس بیماران بسیار گشاد و آزاد است و از جلو با دکمه بسته می شود و پیراهن و شلوار با روسری سر هم است. ولی لباس مخصوص عمل از پشت بسته می شود و معمولا بدون دکمه بوده و با چند بند بسته می شود. از دیگر انواع لباس بیمارستان ملحفه و بالشت و پتو است که برخی یکبار مصرف است و برخی شسته می شود و و ضدعفونی شده و دوباره برای بیماران جدید به کار می رود.

در این قسمت از مقاله تخت بیمارستانی صحرایی شما را به دیدن بخش های کاملتر دعوت میکنیم.

لباس فرم بیمارستانی در مدل های مختلف نسبت به سلیقه های مختلف و رنگ های متنوع جهت تمایز کارکنان اتاق عمل موجود میباشد.لباس اتاق عمل به رنگ های سبز،آبی کمرنگ و یا خاکستری کمرنگ است.این رنگ‌ها چشم را کمتر خسته میکنند.. معمولاً لباس‌ها و پوشش‌های بیمارستانی به رنگ سبز یا آبی بوده و عمدتاً جنس آن از پنبه می‌باشند. پنبه باعث میشود عبور هوا ای آن می شود که این اتفاق از عرق کردن جراح نیز جلوگیری میکند و باعث آرامش پزشک در زمان عمل میشود .

فروش انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل

فروش انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل لباس بیمارستانی از کالاهای ضروری و بسیار پرمصرف در همه جهان است و از این رو مراکز متعدد به تولید لباس بیمارستانی می پردازند. برای خرید انواع لباس بیمارستانی سرهمی راه های مختلفی وجود دارد: اولین و بهترین راه خرید انواع لباس بیمارستانی سرهمی مراجعه به تولید کنندگان است چرا که خود از برترین و اصلی ترین فروشگاه فروش لباس بیمارستانی هستند. در این صورت هم می توان لباس مرکب مرغوب و با کیفیت به دست آورد و هم اینکه به دلیل نبود هیچ واسطه ای قیمت کمتری بابت خرید لباس پرداخت. بسیاری از سایت های بزرگ مجازی و از جمله سایت حاضر که از دیگر مراکز فروش انواع لباس بیمارستانی سرهمی هستند نیز در کار خرید و فروش عمده و جزئی این لباس فعالیت داشته و با داشتن تیم پشتیبانی باتجربه و قوی به مشتریان خود خدمت رسانی می کنند. متقاضیان می توانند برای سفارش و خرید لباس بیمارستانی به این فروشگاه مراجعه کنند و در اسرع وقت به کالای خود دست یابند. در سفارش مجازی دلالی وجود ندارد تا باعث افزایش قیمت لباس بیمارستانی شده و از این جهت هزینه های خرید کاهش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما